Dag dames,
Kreeg net telefoon, dat de bevalling van mijn schoonzusje waarschijnlijk aan het beginnen is. Het rommelt erg bij haar. Het is haar eerste kindje dus ze vindt het heel spannend. Ik ook. We hebben gelijk even eventuele oppas geregeld, zodat we straks misschien naar het ziekenhuis kunnen.
Jazzie ik begrijp hoe je je voelt. Ik zou aan de ene kant nu ook al wel los willen gaan. Komt bij mij ook echt omdat ik jullie er allemaal zo over hoor en door mijn schoonzusje. Ik ben nu ook gewoon zo nieuwsgierig wat het zal gaan worden. Natuurlijk staat de gezondheid boven alles, maar ben nu al nieuwsgierig en dat terwijl ik nog niet eens gestopt ben met de pil. We hebben net weer een eventuele jongensnaam in gedachten. Ik vind het zelf wel een mooie naam. Mijn vriend zegt nu ook van ja, maar dat kan over een dag ook zo weer anders zijn.
Hoi Sannie. Leuk dat je hier nu ook komt schrijven. Jij gaat ook voor een derde. Wie weet (ik hoop het voor je) kun je zo door naar een ander forum(zwanger). Het is al bijna september. Was je bij de andere twee ook snel zwanger? Ik heb tijdens beide zwangerschappen ook veel last van mijn bekken gehad(SI gewricht). Vooral bij de eerste. Ik heb daar 1 week niet kunnen lopen. Ging elke week naar cesartherapie. Op zich wel goed, maar weet niet of ik er heel veel aan heb gehad. Je mag heel veel dingen niet, maar dat is gewoon onmogelijk met mijn werk en gezin. Ik mocht niet tillen, maar wie brengt mijn zoontje dan naar boven of beneden, enz. Je moet je heel bewust zijn van je houding. En dat ben ik wel een stuk meer nu. Heb jij er nu ook last van of alleen tijdens de zwangerschappen(wat die hormonen allemaal wel niet doen).
Hoi Ikke, even deze week doorkomen en dan vol aan de bak. Spannend hoor. Leuk dat je nu net een klein neefje of nichtje hebt gekregen. Nu maar hopen dat je snel zwanger mag worden dan hebben die twee lekker veel aan elkaar straks. Kunnen ze leuk samen spelen.
Hoi Mama2006, balen dat je ongi bent geworden. Ik hoop voor je dat het de aankomende maand gaat lukken. Drie keer is scheepsrecht. Was je bij de eerst snel zwanger? Ik weet nog goed hoe het voelt als je dan merkt dat je ongi gaat worden. De eerst keer heeft het bij mij een jaar geduurd, bij de tweede was ik de derde maand zwanger. De eerste dagen dacht ik dan altijd, misschien kan het nog...., maar natuurlijk niet. Toch ben ik bij de laatste zwangerschap ook twee dagen ongi geweest en die stopte toen in 1 keer weer(terwijl ik normaal bijna een week ongi ben. Toen bleek uiteindelijk dat ik toch zwanger was. Heel raar. Meid ik wens je al het geluk toe.
Hoi Connie, ja er wordt veel geschreven de afgelopen dagen. Ben zelf ook elke dag even aan het kijken en als ik vrij ben meerdere malen per dag. Ben jij al gestopt met de pil? of nog met de laatste strip bezig? Nee bij ons ook geen rubbers, dan maar voor het zingen de kerk uit haha. En een paar dagen (rond de ovulatie) wat minder actief.. Toch wel spannend weer he.
Nou meiden ik hoop dat ik niemand vergeten ben.
We spreken elkaar vast snel weer.
Ik wens jullie alvast weer een goede nachtrust. En Jazzie ik ben jaloers op je hoor.....9 uur. Ik bof als ik de hele nacht door mag slapen en dan om 7 uur pas iemand hoor of tussen ons in voel kruipen.
Doei doei
liefs mij