Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Hoi hoi,

Ben ik weer ff, jullie zullen wel denken die zit ook de hele dag achter die computer...nou normaal niet hoor maar ik was vandaag een dagje ziek thuis en de kinderen zijn bij mijn ouders.

Ik was bij mijn dochter de 1e ronde zwanger. Daarna ben ik nog een keer zwanger geweest in de 2e ronde allen is dat met 9 weken misgegaan en van mijn zoontje was ik weer de 1e ronde zwanger. Ben nu dus erg benieuwd of het nu weer zo snel gaat lukken!
Ik moet zeggen dat ik er nu wel weer heel erg mee bezig ben hoor, heb net zelfs al namen zitten zoeken op internet en ik heb afgelopen nacht gedroomd dat het een tweeling werd, twee jongetjes en ik had zelfs de namen al bedacht! Kortom kan haast niet wachten tot 1 september.....

Hoi allemaal!

Jeetje wat is er alweer veel gekletst zeg!!

@Connie, ik denk dat ik dat straks ook maar ga doen, dat blijven liggen na het klussen, haha!! Alles om het een beetje te helpen !

@Sannie, welkom hier! Klets maar lekker met ons mee. Dit is een erg leuk clubje! Wat geweldig dat jullie al twee kinderen hebben, en ook nog een jongen en een meisje!! Je NOD is al bijna, spannend! Hoop dat het raak is! Ben wel benieuwd naar je bevallingsverhaal, hihi!

@Jazzie, stiekem toch een klein beetje hoop gehad op deze maand? Wachten is niet leuk he... Lees dat je nog een rontgenfoto moet laten maken. Niets ernstigs hoop ik?

@Toppertje, bijna tante!! Spannend joh! Ik ben vorige week voor de tweede keer tante geworden van een meisje. Het is zo'n schatje! Dan begint het nog meer te kriebelen joh.

@Mama2006, wel fijn dat je ongi zo kort duurt, of niet? Weet je wel zeker dat het een ongi is en geen innestelingsbloeding? Wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar je weet maar nooit... Leuke banner heb je trouwens. Ik ga er ook een maken!!

Zwanger willen worden :
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Connie:                voor het echie vanaf half oktober 2008, 2e kindje
Jazzie:                  voor het echie vanaf oktober 2008, 2e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje

OD:
Jazzie:                 25 jaar, 17 september
Connie:                30 jaar,   7 september
Toppertje:         29 jaar, 22 september
Mart:                       23 jaar, ..........

NOD:
Sannie75, 33 jaar, 1 september, 1e ronde, 3e kindje
Ikke, 24 jaar, 24 september 2008, 1e ronde, 1e kindje
Mama2006, 27  jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006:    een dochtertje van  2
Sannie75:         een dochter van 4 en een zoon van 2

Zwanger:
Nog niemand!!

Jeetje Sannie, dan ben je vast super vruchtbaar! Haha! Ik hoop ook echt voor je dat het meteen weer raak is. Ik ben er ook zo mee bezig hoor. Zit heel het internet af te pluizen en wij hebben ook al namen in gedachten! Leuk  allemaal toch? We moeten toch wat doen om het wachten een beetje draaglijk te maken, haha!

Nou, ik ga slapen nu. Tot morgen!!

Ow toppertje, je vroeg ook nog naar de bi, ik heb er gelukkig nu nagenoeg geen last meer van gelukkig. Alleen als ik ongesteld ben wil het wel weer gaan zeuren.

Ik heb destijds ook Cesar therapie gehad maar er is behalve oefeningen en rust niet zo veel aan te doen helaas. Ik weet wel dat ik ook deze keer weer naar Cesar zal gaan puur voor de begeleiding.

Had jij vanaf het begin al gelijk last of pas later in de zwangerschap?

Bij mijn dochter heb ik achteraf gezien vanaf een week of 14 last gehad maar dat werd telkens afgedaan als dat hoort erbij, stel je niet aan en uiteindelijk met een week of 20 kwamen ze er achter dat het toch Bi was. Bij mijn zoontje ben ik zelf al met 13 weken aan de bel gaan hangen want toe kreeg ik al last. Mijn ha geloofde me niet en heeft door wat duwen en trekken ervoor gezorgd dat ik bijna 2 weken amper heb kunnen lopen. Dit was om te testen of ik wel echt bi had....

Nu heb ik gezien bij de apotheek dat er sinds juni of juli van dit jaar geen verwijzing van de ha meer nodig is voor Cesar dus daar ben ik wel erg blij mee.

Nou ik ga er een eind aan breien voor vandaag, lekker naar mijn bedje toe, weltrusten dames

Groetjes Sannie

Spannend Toppertje! misschien heb je er al weer een neefje/nichtje bij..
Het is hier ook erger omdat ik sch-zus heb die zwanger is en nu weer een vriendin die 8 weken is... Ja dat maakt de kriebels wel erger.
en als je dan eenmaal besloten heb om misschien toch niet te wachten is het wel een domper..

ik was van mijn zoontje in de 5de maand zwanger.. Niet echt super snel .. maar ook niet erg lang. ben benieuwd wat er nu gebeurt. En idd ik zou nu al graag willen weten of het een jongetje of meisje is hahahhah

Mijn zoontje slaapt gelukkig al vanaf 10 maanden echt door.. alleen 2 keer pseudo kroep gehad dat hij om 11 uur wakker was.. maar zelfs dan gaat hij daarna gewoon weer verder.
Misschien omdat het zo'n voorbeeld kind is dat we er niet echt over twijfelen en graag nog 1 willen.. (alhoewel een 2 de natuurlijk heel anders kan zijn )

oooh mama 2006.. 9 rondes. ik hoop dat je nu wel wat sneller zwanger bent.
Maar je hebt in ieder geval een mooi meisje

Sannie... Ik ben zelf forumverslaafde hoor hahahahah
ik hoop dat het nu ook weer gauw raak is voor je..

Ikke.. Lief dat je het vraagt.. maar nee niks ernstigs een controle zeg maar..
ja ik had toch weer wat hoop.. en vandaag  moet ik het gewoon even verwerken..
Spannend voor jou komende maand.

Liefs Jazzie

Ik had ook BI met 8 weken ging ik al wat moeilijker lopen.. met 12 weken aan de verloskundige voorgelegd.. met 16 weken verwijzing gekregen voor therapie.. (cesear ook) Ze deed het heel goed.. oefeningen en masseren.. bij het draaien blokkeerde het ook.. dus dat maakte ze dan los en dan ging het weer even beter.
Heb ook nog even met krukken geprobeerd.. maar toen kreeg ik weer zo last van mijn polzen..
Op het laatst had ik moeite met draaien in bad.. en de dag nadat mijn zoontje geboren was.. was het over!!
(ik heb overigens al gevoelige heupen.. dus had het verwacht.. niet zo dat elke zwangere last van der bekken krijgt Ikke hihihi)

Liefs Jazzie

Hoi Ikke (  je bent tovh  dezelfde als miss x of nie?? weet het  even niet meer ).

Nee het is geen innestellingsbloeding, ik heb dit elke maand.
Ben maar 2 dagen echt ongi, heb het op internet opgezocht en een vrouw had dezelfde vraag als ik: ben nu 4 maand aan het proberen om zwanger te worden, maar nog niet gelukt, kan het komen omdat ik maar 2 dagen ongi ben???
De antwoordt van de gynaecoloog was: nee heeft er niets mee te maken, voor sommige vrouwen is het normaal en menig vrouw zou jaloers op u zijn!!!
Ben nu wel erg opgelucht, ja je gaat je toch dingen afvragen.

Liefs Mama2006

Terug
Bovenaan