Hoi allemaal!
Jeetje wat is er alweer veel gekletst zeg!!
@Connie, ik denk dat ik dat straks ook maar ga doen, dat blijven liggen na het klussen, haha!! Alles om het een beetje te helpen !
@Sannie, welkom hier! Klets maar lekker met ons mee. Dit is een erg leuk clubje! Wat geweldig dat jullie al twee kinderen hebben, en ook nog een jongen en een meisje!! Je NOD is al bijna, spannend! Hoop dat het raak is! Ben wel benieuwd naar je bevallingsverhaal, hihi!
@Jazzie, stiekem toch een klein beetje hoop gehad op deze maand? Wachten is niet leuk he... Lees dat je nog een rontgenfoto moet laten maken. Niets ernstigs hoop ik?
@Toppertje, bijna tante!! Spannend joh! Ik ben vorige week voor de tweede keer tante geworden van een meisje. Het is zo'n schatje! Dan begint het nog meer te kriebelen joh.
@Mama2006, wel fijn dat je ongi zo kort duurt, of niet? Weet je wel zeker dat het een ongi is en geen innestelingsbloeding? Wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar je weet maar nooit... Leuke banner heb je trouwens. Ik ga er ook een maken!!
Zwanger willen worden :
Mart: voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Connie: voor het echie vanaf half oktober 2008, 2e kindje
Jazzie: voor het echie vanaf oktober 2008, 2e kindje
Toppertje: voor het echie vanaf nov 2008, 3e kindje
OD:
Jazzie: 25 jaar, 17 september
Connie: 30 jaar, 7 september
Toppertje: 29 jaar, 22 september
Mart: 23 jaar, ..........
NOD:
Sannie75, 33 jaar, 1 september, 1e ronde, 3e kindje
Ikke, 24 jaar, 24 september 2008, 1e ronde, 1e kindje
Mama2006, 27 jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje
Moeders:
Jazzie: een zoontje van anderhalf jaar
Connie: een zoontje van 2
Toppertje: twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste 13 maanden)
Mama2006: een dochtertje van 2
Sannie75: een dochter van 4 en een zoon van 2
Zwanger:
Nog niemand!!