Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Ikke.. Je mag mijn OD in NOD veranderen...
Ik heb morgen de foto.. en het kan geen kwaad. heb net rontgen aan de telefoon gehad..
Ik ben zo blij..
Sorry voor mijn ego berichtje.. hihihi

(o en ikke is idd missx of zo hahahah)

Liefs Jazzie

hoi   hoi allemaal
ik ben nieuw hier.
ik wil graag in december stoppen met de pil.
wil graag een 2e kindje.
hoop dat het snel gaat.
groetjes mamarafael

Hoi hoi  mamarafael..

hihi.. die naam heb ik hier eerder voor bij zien komen?
Waren wij rond dezelfde tijd uitgerekend van de eerste?

Liefs Jazzie

hoi jazzie
dat kan ha ha
hoe oud is je kindje nu?
rafael is nu 2jaar en 3maanden oud.
groetjes mamarafael

Hmm nee niet dus.. maar misschien in de periode zwanger worden of zwanger zijn voorbij zien komen.. mijn zoontje is anderhalf..

Maar leuk leuk joh!

Liefs Jazzie

Hey Jazzie

Wat goed nieuws meid!!!
Spannend hoor, nu al 3 meiden die voor het echie gaan en ook allemaal dicht op elkaar.
Succes we houden elkaar op de hoogte!!

Mamarafael welkom
De spanning is er al voor je stopt hé
Mag ik zo nieuwsgierig zijn waarom je in december stop ??

Liefs mama2006

hoi mama2006
ja   dat weet ik ook niet ha ha.
ik ben straks klaar met me opleiding . nog 2 maanden te gaan. dus dacht ik ja waarom niet stoppen in december .nieuwjaar .wie weet gaat het snel ha ha.
ik ben nu 30 jaar dus   moet ik niet te lang wachten he.

groetjes mamarafael

p.s wat is het gezellig hier zeg.

Hoi hoi!!

@Jazzie, wat geweldig meid!! Ik gun het je zo! Ik dacht al wel in de gaten te hebben dat je het heel erg graag wilde. Hoe heb je je man zover gekregen? Vind het echt zo leuk! Nu ben je nog eerder dan ik! haha!!

@Mama2006, ik ben idd ikke, haha! Dat is inderdaad ideaal dat je maar twee dagen ongi bent. Ik = jaloers, haha! Heb er vaak zeker 5 tot 6 dagen last van. De eerste twee dagen vaak flinke krampen, maar verder niet chagrijnig gelukkig!

@Mamarafael, welkom hier! Ook al een kleintje! Ik zie dat ik wel de enige van ons ben die voor een eerste kindje gaat! Maar dan kunnen jullie mij mooi advies geven dames!  Ik wens je heel veel succes, hoop dat het snel raak is! Klets ondertussen hier maar lekker mee. Wij zijn heel erg gezellig, hihi! Ik ben trouwens ook nog bezig met mijn opleiding. Ben nu met het laatste, m'n scriptie bezig en hoop ergens in oktober klaar te zijn. Werk jij verder al of nog niet?

Liefs, ikke

Zwanger willen worden :
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Connie:                voor het echie vanaf half oktober 2008, 2e kindje
Jazzie:                  voor het echie vanaf oktober 2008, 2e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje

OD:
Connie:                30 jaar,   7 september
Toppertje:         29 jaar, 22 september
Mart:                       23 jaar, ..........

NOD:
Sannie75:                 33 jaar         1 september           1e ronde           3e kindje
Jazzie:                           25 jaar         17 september        1e ronde             2e kindje
Ikke:                               24 jaar         24 september       1e ronde            1e kindje
Mama2006:            27  jaar         24 september       3e ronde            2e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006:    een dochtertje van  2
Sannie75:         een dochter van 4 en een zoon van 2

Zwanger:
Nog niemand!!

Wat hebben veel meiden hier bekken instabiliteit  gehad zeg! Kunnen jullie uitleggen hoe dat voelde in het begin? Waar heb je dan last van? Mocht ik het ooit krijgen, dan weet ik een beetje wat de symptomen zijn namelijk.

Terug
Bovenaan