Hoi hoi!!
@Jazzie, wat geweldig meid!! Ik gun het je zo! Ik dacht al wel in de gaten te hebben dat je het heel erg graag wilde. Hoe heb je je man zover gekregen? Vind het echt zo leuk! Nu ben je nog eerder dan ik! haha!!
@Mama2006, ik ben idd ikke, haha! Dat is inderdaad ideaal dat je maar twee dagen ongi bent. Ik = jaloers, haha! Heb er vaak zeker 5 tot 6 dagen last van. De eerste twee dagen vaak flinke krampen, maar verder niet chagrijnig gelukkig!
@Mamarafael, welkom hier! Ook al een kleintje! Ik zie dat ik wel de enige van ons ben die voor een eerste kindje gaat! Maar dan kunnen jullie mij mooi advies geven dames! Ik wens je heel veel succes, hoop dat het snel raak is! Klets ondertussen hier maar lekker mee. Wij zijn heel erg gezellig, hihi! Ik ben trouwens ook nog bezig met mijn opleiding. Ben nu met het laatste, m'n scriptie bezig en hoop ergens in oktober klaar te zijn. Werk jij verder al of nog niet?
Liefs, ikke
Zwanger willen worden :
Mart: voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Connie: voor het echie vanaf half oktober 2008, 2e kindje
Jazzie: voor het echie vanaf oktober 2008, 2e kindje
Toppertje: voor het echie vanaf nov 2008, 3e kindje
OD:
Connie: 30 jaar, 7 september
Toppertje: 29 jaar, 22 september
Mart: 23 jaar, ..........
NOD:
Sannie75: 33 jaar 1 september 1e ronde 3e kindje
Jazzie: 25 jaar 17 september 1e ronde 2e kindje
Ikke: 24 jaar 24 september 1e ronde 1e kindje
Mama2006: 27 jaar 24 september 3e ronde 2e kindje
Moeders:
Jazzie: een zoontje van anderhalf jaar
Connie: een zoontje van 2
Toppertje: twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste 13 maanden)
Mama2006: een dochtertje van 2
Sannie75: een dochter van 4 en een zoon van 2
Zwanger:
Nog niemand!!
Wat hebben veel meiden hier bekken instabiliteit gehad zeg! Kunnen jullie uitleggen hoe dat voelde in het begin? Waar heb je dan last van? Mocht ik het ooit krijgen, dan weet ik een beetje wat de symptomen zijn namelijk.