Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

hoi hoi!

het is wel te zien dat ik een paar dagen niet op de computer heb gezeten, haha! heb eerst  ff bij moeten lezen.
leuk al jullie verhalen. spannend, het schiet voor iedereen ook al lekker op om strax voor het echie te gaan. ik hoop ook idd dat we rond kerst allemaal leuk nieuws hebben, maar kerst is al sneller dan je denkt...
"ikke" spannend dat  jij over een paar dagen er echt voor gaat! echt zo leuk. ben benieuwd hoe je het allemaal ervaart. wij zijn volgens mij de enige die voor hun eerste gaan he?
gelukkig herkennen jullie ook dat "alles geregeld willen hebben". maar ik zet het nu wel echt van me af, want  we willen gewoon supergraag een kleine. ik heb dan nog mazzel met mn werk, want werk op een kinderdagverblijf en zit altijd tussen de kleintjes! heerlijk hoor!   maar daarintegen verlang je ook steeds meer naar een eigen kindje.
nou meiden, ga ff eten. ohja enne ik zit niet elke dag op de computer dus kan soms wat traag reageren, haha!
succes allemaal

Mart, wat leuk dat je op een kinderdagverblijf werkt! Dan heb jij alvast de nodige ervaring, handig! Was even vergeten dat jullie ook voor een eerste gaan, leuk! Gelukkig heb ik twee nichtjes waar ik op kan 'oefenen', haha! Weet nu tenminste al wel hoe zo'n kleintje in bad moet, aan- en uitkleden, verschonen, in bedje, das allemaal wel handig! Heb vanmorgen de luier verschoont van m'n nieuwe kleine nichtje. Maar zij weegt maar 2700 gram en moet zeggen dat dat wel heel erg klein en teer is joh. Gewoon een beetje eng om dan die beentjes in de lucht te doen, haha! Heb van de kraamhulp wel een handige tip gekregen over hoe je zo'n kleine het beste de trap op kunt dragen zodat je nog een hand vrij hebt. Handig!!!

Nou, vanavond komt een vriendin theeleuten, dus ik ben er niet. Denk morgen pas weer!

Liefs, ikke

Hallo dames,

Ten eerste, Jazzie wat een goed nieuws! You go girl!

En verder heb ik eigenlijk niet zo vreselijk veel te melden vandaag. Hebben jullie het er ook zo moeilijk mee om je niet te verspreken? Ik moet zo vreselijk op mijn woorden letten de hele dag maar dat komt waarschijnlijk omdat het bijna iedere seconde in mijn gedachten is....

Verder zag ik een vraag voorbij komen over hoe je Bi herkent en dat vind ik wat lastig, bij mij begon het met pijn in mijn stuitje maar dat wisselde op een gegeven moment af met pijn in mijn schaambeen en afwisselend in mijn linker of rechter heup gewricht. Verder kon ik gewoon niet lang staan of lopen (maar ook zitten en liggen is op een gegeven moment niet lekker meer) Ook zakte ik geregeld door mijn hoefjes zeg maar.

Heel herkenbaar trouwens de onzekerheid bij de eerste maar ik moet zeggen dat dat zo super snel went, het gaat eigenlijk als vanzelf en ik moet zeggen dat ik 2 keer echt een super kraamhulp gehad heb die me heel veel handige tips hebben gegeven.
Maar vraag allemaal maar raak hier daar is het een forum voor toch! Ik wil absoluut niet zeggen dat ik alles weet maar we kunnen ongetwijfeld van elkaar leren toch!

Groetjes Sannie

Dank je dank je... Hahaha ik zit op wolken vandaag!
Ik wilde ook wel heel graag hoor Ikke! als je weet dat we vorig jaar al gepland hebben rond november ervoor te gaan hihihi..
En o. ik heb mijn vent niet zover gekregen.. mijn vent heeft MIJ zover gekregen.
Hij bleef hints geven van dat hij niet wilde wachten.. en ik wel.. maar ja ik ben ook niet van steen.. en dus..
En nu blijkt het ook allemaal te kunnen.. en de vakantie moeten we zien wanneer het wordt.. dus.. dat maakte ook zo van ach boeie!
Ja kan wel blijven wachten..

Snap je het nog? Ik spring volgens mij van de hak op de tak.. als je het nu allemaal snel leest dan begrijp je hoe ik me voel hihihihi..

Sorry voor het ego berichtje .. maar ben helemmaal in de wolken

Liefs Jazzie

Dag meiden,

Het heeft even geduurd, maar na twee nachten in de weeen  is mijn schoonzusje bevallen van een heerlijk knulletje. Weer een jongen in  de familie erbij. Nog steeds geen meiden. Misschien moet ik daar volgend jaar dan maar verandering in brengen, haha. We zullen het vanzelf zien. Ben al wel helemaal happy  met de nieuwe jongensnaam die we hebben bedacht. Zou zo graag alle namen hier willen noemen  om  jullie mening te vragen, maar durf het  niet.  
Bekkeninstabiliteit had ik volgens mij niet. Vroeger was ik behoorlijk lenig waardoor de spieren wat opgerekt zijn. Dat is in een normale  situatie niet zo erg. Ze zijn dan nog stevig genoeg om alles bij elkaar te houden. Maar door die leuke hormonen wordt alles veel slapper en lukt het de spieren niet helemaal om mijn bekken goed tegen elkaar aan te krijgen, waardoor de boel wat verschuift en dat gaat  pijn doen. Heel soms(bij het  tillen van zware dingen of het stofzuigen/veel bukken) heb ik er nu ook nog wel eens last van, maar lang niet zo erg als tijdens de zwangerschap.  

Even een vraag:

Waar komen jullie allemaal vandaan? Uit welke provincie?

Ik kom uit Groningen.  

Schrijf de volgende keer wat langer. Ben  erg moe.  

Groeten van mij  

Hey Toppertje,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe neefje!

Leuk initiatief om te kijken waar iedereen vandaan komt, ik kom uit Zuid Holland, omgeving Rotterdam. Vlaardingen om precies te zijn. Ik heb niet zo heel veel zin om geheimzinnig te doen over waar ik vandaan kom maar ik snap het heel goed als er dames zijn die dat liever iets vager houden. Als we straks allemaal zwanger zijn en het is algemeen bekend kan je er mischien wat vrijer over schrijven!

Groetjes Sannie

Dag dames!

Tis weer eens druk hier, ben eerst een half uur aan het lezen voordat ik weer kan reageren hihihi!

Ik begin maar eens met Sannie, welkom op dit topic!
Sannie, je bent dus moeder van 2 lieve kids....wist je van tevoren dat je meer dan twee kinderen wou of kreeg je de kriebels??
Ik vraag mij dat af omdat ik zelf nog niet weet hoeveel kinderen ik zou willen.
Spannend dat over een paar dagen jouw eerste NOD al is....we wachten allemaal met je mee!
Wat betreft jouw Bi, ik heb het tijdens mijn eerste zwangerschap niet gehad maar ik heb ná de zwangerschap wel heel veel last gehad van mijn schaambeen. Nu heb ik er alleen nog last van als ik ongesteld ben, een zwaar gevoel in mijn schaambeen. Ik hoop heel erg dat ik bij een volgende zwangerschap geen last krijg van Bi.
Ik hoop ook voor jullie allemaal dat jullie er geen last van krijgen!
Mijn kindje is ook 2 jaar oud, (eigenlijk bijna 2,5) hij is zóóóó lief en ook zóóó ontdeugend!

Hoi Toppertje,
Ja ik probeer elke dag even te kijken maar ik heb nooit zoveel tijd. Mijn computer gaat ook gewoon weer uit als ik even heb gekeken. Ik vind het wel hartstikke gezellig en spannend!
Vooral omdat...................en nou komt ie meiden:
GISTEREN DE LAATSTE PIL GESLIKT!
Ik was het zat!!
Eigenlijk steken jullie mij aan, met jullie enthousiaste verhalen
Een andere reden is dat wij (net op de dag dat ik ongi moet worden) een familiedag hebben.....dus ik dacht...waarom niet iets eerder stoppen

Ben ook al aan de foliumzuur gegaan, maakt het nog uit van welk merk?

Jazzie, Mooi mooi mooi dat je nu eerder gaat beginnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OOOOW wat spannend voor je!!

Wie past de lijst even voor mij aan??
Mijn OD valt nu dus op 31 augustus.
Toppertje gefeliciteerd met je kleine neefje!!!!
Ik heb ook namen die ik graag door jullie wil laten keuren maar ik durf het ook niet....we zullen moeten wachten tot we allemaal bevallen zijn!
pfff dat duurt nog lang!
Ik kom uit het oosten van het land, Overijssel. hahaha, we zitten door heel Nederland!
Als we straks allemaal zwanger zijn dan doen we stedentrips!

Hey Mart!
Wat leuk dat jij op een kinderdagverblijf werkt, heb je aan het einde van de dag niet even genoeg van al die drukte?
Mijn zoontje gaat ook naar  het kinderdagverblijf voor  2 dagdelen per week. Soms ben ik er heel blij mee maar soms wil ik gewoon thuis zijn voor hem....vooral nu wij voor een tweede gaan krijg ik steeds meer het  gevoel dat ik thuis wil zijn.  
Voor ons is dat helaas niet mogelijk, dan moeten wij  onszelf en onze kinderen alles ontzeggen straks. Dat willen wij niet.

Hoe denken jullie daarover dames??

Nou ik kap er even mee.....anders wordt het zo ´n lang verhaal....neem mij niet kwalijk als ik iemand even mis want het worden er erg veel.

Oh, zie je wel....ook welkom mamaRafael!!!
Het is hier zeker erg gezellig, leuk dat je voor een tweede gaat!

liefs Connie  

Terug
Bovenaan