Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Hoi meiden

@connie ik weet wel dat je het goed bedoelde hoor!!

Wij hebben hier de hele week corso feest, dat begint vanavond met de miss corso verkiezing en de hele  week verschillende artiesten en dan zaterdag en zondag corso, erg gezellig!!

Groetjes Mama2006

Hallo dames,

Ook zo genoten van het heerlijk weer vandaag? Wij hebben van die dubbele deuren naar de tuin dus die gaan dan 's ochtends al open en we leven bijna de hele dag buiten, heerlijk! Was het maar de hele zomer zo geweest....

Man-lief heeft dit weekeinde de nacht dus we hebben een rustig weekeinde. Morgen gewoon lekker een beetje in en om het huis rommelen, er is altijd genoeg te doen.

Die kleine man van me is helemaal wezenloos van bellen blazen dus het bellenblaas gaat er hier per liter doorheen. Zo leuk om te zien joh!

Verder blijft de vertwijfeling hier flink toeslaan. Het ene moment denk ik ja ik ben zwanger en het andere moment denk ik weer van niet. Ik weet het echt niet maar nog een paar daagjes en we zullen het weten he!

Nou eigenlijk heb ik verder niet zovel te melden, hopelijk van de week wel!!!

Geniet allemaal van een lekkere zondag en we spreken elkaar weer!

Groetjes Sannie

Dag dames,

Na een lange dag klussen eindelijk rust. De kids zijn dit weekend bij een oom en tante aan het logeren, zodat wij mooi een beetje door kunnen werken in het nieuwe huis. Het schiet op zich wel aardig op. Maar er moet nog genoeg gebeuren. Vanaf aankomende week moet mijn vriend ook weer werken en dan komt het dus echt op de avonduren aan. Gelukkig helpen onze ouders waar mogelijk. Echt top die ouders. Ik besef dan wel, dat dit waarschijnlijk ook door onze kinderen straks verwacht wordt.
Ik moet wel zeggen dat ik het helemaal niet zo fijn vind als mijn kinderen uit logeren gaan. Ik ben zo'n moeder die haar kids het liefst elke dag bij haar heeft. Als ik zo in hun kamertjes kijk, dan heb ik echt een brok in mijn keel. Hoe zal het met mijn mannetjes gaan? Liggen ze lekker te slapen, enz? Heb  hun tante net nog even gebeld, maar ze zijn rustig gaan slapen. De oudste(Sven) had nog wel even  gevraagd of het maar 1 nachtje was en of papa en mama hem morgen dan weer kwamen halen...... de schat.  
Echt tijd voor uitslapen is er morgen niet, want we moeten weer op tijd aan het werk. Morgenmiddag ga ik gezellig met de kids voetbal kijken bij hun papa.  

He mama2006, ga je naar de bloemencorso in Eelde? Daar ging ik vroeger ook regelmatig heen. Mijn zwager moest ook regelmatig daar optreden, maar volgens mij staat hij dit jaar niet in het programma. Wordt dan wel een gezellige week.  

Nou Sannie nog 2 nachtjes en dan wordt het echt  spannend. Ik voor je.  

Hoi Ikke, succes met het schrijven van je scriptie! Wat voor studie doe je? Is dat het laatste wat je nog voor je studie moet doen, of komt er ook nog een stage ofzo?  Wat ga je daarna doen?

Tot snel meiden!

Liefs mij

Hey toppertje

Ik woon daar hihi ( goh, volgens mij weet iedereen nu wie ik ben en waar ik woon).
Ja, het niks zonder kinderen hé!!
Maar dan schiet het wel meer op.

Weltrusten Mama2006

Zeker Genieten! Prachtig weer!!
We zitten lekker buiten.
Gister terasje shoppen en bbq... wat wil een mens nog meer.

Klinkt leuk die peuterkamer Connie!
We zijn al wel aan het nadenken over hoe de peuterkamer gaat worden van mijn zoontje.. Maar ik wacht nog wel zeker een half jaar.. Hij is nog wel wat jong.
Maar op zijn andere kamer heeft hij straks wel lekker de ruimte om te spelen..

Hoi Ikke! Zal best wel goed komen met je kraamhulp hoor!! zo lang zijn ze er nu ook weer niet.
Mijn zoontje gaat zeker wel eens logeren.. bij mijn ouders en wel eens bij mijn broers..
Ik weet gewoon dat dat goed gaat..  En meestal als we ergens zijn.. dan komt wel iemand hem halen om even met hem te kroelen en spelen.. Hij is verder ook makkelijk.. want je hebt amper een kind aan hem.
Ik ga ook nu wel proberen hem wat vaker met kindjes te laten spelen van zijn leeftijd... uit mijn omgeving. Toch goed voor hem.. maar hij was er tot nu nog niet echt aan toe.
En aan dingen voor mezelf kom ik ook echt wel toe.. Mijn man past regelmatig een dagje of avond op zodat ik toch lekker zelf weg kan..
En mijn zoontje ligt s'avonds eigenlijk altijd om 7 uur op bed.. dus dan heb je ook de hele avond voor jezelf.
Met een 2de zal het wel minder worden..dan heb je er 2 die tijd en aandacht vragen.. wat dat betreft vind ik het heel spannend.
Super dat het buiten allemaal geverfd is.. lekker gevoel geeft dat dan he? lekker fris aanzien ook gelijk..
Hoe is het gelukt met je scriptie? moet je nog veel?

Ik ken je niet hoor mama 2006
Valt weer meee.. Gewoon tegen iedereen .. als je iemand herkent! wees dan discreet aub!! hahahah Ze kunnen niks zeggen.. want dan zitten ze zelf hier toch ook voor een reden?

O sannie! spannend! Mogen je NOD! Ik duim voor je!!
leuk he dat bellen blazen.. mijn zoontje vind het ook wel leuk maar weet nog niet zo goed hoe hij moet blazen..

Toppertje! Super dat je zoveel hulp heb in en om het huis..
Ik vind het af en toe wel heerlijk als hij even weg is.. (maar bel dan wel om de haveklap hoe het gaat. hihihi)
En ik denk dat als je eigen kinderen zover zijn dat het vanzelf gaat dat helpen..

Hier weinig te melden verder ..
We zitten volop aan de klus hahahah. (valt wel mee hoor moet wel leuk blijven

Liefs Jazzie

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Zwanger willen worden :
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Connie:                voor het echie vanaf half oktober 2008, 2e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje

OD:

Toppertje:         29 jaar, 22 september

Mart:                       23 jaar, ..........

NOD:

Sannie75:                 33 jaar         1 september           1e ronde           3e kindje
Jazzie:                           25 jaar         17 september        1e ronde             2e kindje
Ikke:                               24 jaar         24 september       1e ronde            1e kindje
Mama2006:            27
 jaar         24 september       3e ronde            2e kindje
Connie:                          30 jaar         28 september         1e ronde           2e kindje

Moeders:

Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006:    een dochtertje van  2

Sannie75:         een dochter van 4 en een zoon van 2

Zwanger:

Nog niemand!!

Even het lijstje er weer bij!!
Jazzie ik neem ook aan dat als iemand mij kent er discreet mee omgaat, net als je zegt we zitten op dit forum voor de zelfde reden.
Maar nu maak ik me er ook niet heel erg druk, hoor.
Er zijn wel meer die bij mij weten hoe of wat??
( kan nog al moeilijk dingen voor me houden hihi )

Nou ga even lekker van het weer genieten.

Liefs Mama2006

Hoi Mama2006,

Sorry voor mijn opmerking over je woonplaats. Hoop niet dat ik je daar een rot gevoel door heb gegeven. Maar volgens mij wonen er toch heeeeeeeel veeeeel moeders bij jou in je dorp. Genoeg moeders die ook een meisje in die leeftijd hebben. Volgens mij moet je je niet druk maken of iemand je misschien herkent. Daar was ik aan het begin ook wel erg mee bezig, maar denk soms ook wel....wie zou er nou net toevallig ook op deze site zitten die ik ken en die ook nog eens meeleest op dit forum. Ik woon in Groningen. Ook daar zijn genoeg moeders met twee jongens. We hebben allebei niet onze naam gegeven dus wie moet ons nou herkennen. Ik ken je niet (alhoewel we elkaar hier wel aardig goed leren kennen) dus het was helemaal niet de bedoeling om je een vervelend gevoel te geven. Ik  las in een keer iets wat ik herkende, vandaar mijn reactie. Maar ik zal de volgende keer iets voorzichtiger zijn.  

Hier druk druk druk,

Ga douchen en straks nog even mijn  werk voorbereiden.  

Spreek jullie snel.  

Liefs  

Hallo dames,

Nou de spanning is eraf hoor ik ben vandaag al ongesteld geworden, een dag te vroeg dus. Nou ja beter dan overtijd gaan toch dat scheelt een hoop spanning en (valse) hoop.

Wat wel ff lastig was was dat ik vanmorgen met de kinderen in het zwembad was toen het doorbrak en ik had natuurlijk niks bij me, handig!!! Gelukkig had de badjuf nog wat voor me!

Nou ik zal de aangepaste lijst hier ff onder plakken, of in ieder geval een poging daartoe doen!

Groetjes Sannie

Zwanger willen worden :
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Connie:                voor het echie vanaf half oktober 2008, 2e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje

OD:
Toppertje:         29 jaar, 22 september
Mart:                       23 jaar, ..........

NOD:
Jazzie:                           25 jaar         17 september        1e ronde             2e kindje
Ikke:                               24 jaar         24 september       1e ronde            1e kindje
Mama2006:            27  jaar         24 september       3e ronde            2e kindje
Connie:                          30 jaar         28 september         1e ronde           2e kindje
Sannie75:                 33 jaar         27 september           2e ronde           3e kindje
Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006:    een dochtertje van  2
Sannie75:         een dochter van 4 en een zoon van 2

Zwanger:
Nog niemand!!

Terug
Bovenaan