Dag dames,
Na een lange dag klussen eindelijk rust. De kids zijn dit weekend bij een oom en tante aan het logeren, zodat wij mooi een beetje door kunnen werken in het nieuwe huis. Het schiet op zich wel aardig op. Maar er moet nog genoeg gebeuren. Vanaf aankomende week moet mijn vriend ook weer werken en dan komt het dus echt op de avonduren aan. Gelukkig helpen onze ouders waar mogelijk. Echt top die ouders. Ik besef dan wel, dat dit waarschijnlijk ook door onze kinderen straks verwacht wordt.
Ik moet wel zeggen dat ik het helemaal niet zo fijn vind als mijn kinderen uit logeren gaan. Ik ben zo'n moeder die haar kids het liefst elke dag bij haar heeft. Als ik zo in hun kamertjes kijk, dan heb ik echt een brok in mijn keel. Hoe zal het met mijn mannetjes gaan? Liggen ze lekker te slapen, enz? Heb hun tante net nog even gebeld, maar ze zijn rustig gaan slapen. De oudste(Sven) had nog wel even gevraagd of het maar 1 nachtje was en of papa en mama hem morgen dan weer kwamen halen...... de schat.
Echt tijd voor uitslapen is er morgen niet, want we moeten weer op tijd aan het werk. Morgenmiddag ga ik gezellig met de kids voetbal kijken bij hun papa.
He mama2006, ga je naar de bloemencorso in Eelde? Daar ging ik vroeger ook regelmatig heen. Mijn zwager moest ook regelmatig daar optreden, maar volgens mij staat hij dit jaar niet in het programma. Wordt dan wel een gezellige week.
Nou Sannie nog 2 nachtjes en dan wordt het echt spannend. Ik voor je.
Hoi Ikke, succes met het schrijven van je scriptie! Wat voor studie doe je? Is dat het laatste wat je nog voor je studie moet doen, of komt er ook nog een stage ofzo? Wat ga je daarna doen?
Tot snel meiden!
Liefs mij