Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Hoi meiden

@toppertje ik weet dat je het niet zo bedoelde en het maakt niet uit dat je mijn woonplaats noemde!!
Als iemand mij inderdaad kent, is ie vast wel discreet.
Maar bij een ander topic heb ik ook mijn echte naam gegeven om te pendelen en nu mijn woonplaats, dus dat was we veel in 1 x, maar heb het zelf gedaan, dus pech had ik dat maar niet moeten doen.

@sannie wat jammer dat je ongi bent geworden, hoop dat de volgende ronde je meer geluk brengt!

Liefs Mama2006

Goedemorgen allemaal!

Wat balen dat het weer gedaan is met de zomer he.. Ben bang dat gister de laatste dag mooi weer was! Maar goed, nu is het weer wat makkelijker voor me om me op de scriptie te concentreren, haha!

@Toppertje, je vroeg naar m'n studie. Ik moet idd alleen m'n scriptie nog en dan ben ik afgestudeerd. Ik studeer ontwikkelingspsychologie. Erg leuk! Heb ook een ontzettend interessante stage gedaan van 10 maanden in een GGz-instelling. Ik hoopte telkens eind september klaar te zijn, maar denk dat het toch wel oktober wordt. Ach ja, wat maakt het uit. Het einde is iig in zicht. En al mocht ik gelijk zwanger zijn, dan duurt het niet lang meer voor ik m'n diploma op zak heb!

@Jazzie, wat fijn dat je toch lekker je eigen dingen blijft doen! En heerlijk dat je de avonden nog lekker voor jullie zelf hebt joh!

@Sannie, wat shit dat je al ongi geworden bent!! Is idd wel beter dat moeten wachten, maar toch. Kan me voorstellen dat het een teleurstelling is! Op naar de volgende ronde meis, ik zal voor je duimen!!

Nou, wij zijn ook lekker aan de klus. Wel een raar idee dat het nu nog niet raak kan zijn, haha! Laten we het dan maar 'oefenen' noemen. Oefenen gaat iig prima, haha!!!

Ik ga weer aan de studie. Fijne dag allemaal!!

Liefs, ikke

Hallo Allemaal

Jazzie vertelde me dat dit een gezellige topic is, dus ik dacht ik zal eens even buurten;)

Mijn naam is Maike Sanne, ben 24 jaar en wij gaan voor ons 1e kindje..
Ik ben al veel eerder met de pil gestopt en ook al aan het bewust klussen geweest..
In de derde ronde ben ik zwanger geweest, dtit heeft 6 weken en 3 dagen geduurd. Helaas miskraam..
Nu zijn we in de eerste ronde na de mk voor ons eerste kindje en het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen !!

Liefs Maike Sanne

Hoi MaikeSanne!

Welkom hier! Tuurlijk mag je hier mee kletsen, gezellig zelfs! Wat ontzettend naar voor jullie, die mk! Lijkt me verschrikkelijk om mee te maken. Eerst al die vreugde en dan zo'n klap die je moet zien te verwerken, dat is niet niets. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het snel raak mag zijn! Ik heb je gelijk maar even in ons lijstje gezet (als je dat tenminste wilt..). Wanneer is je NOD?

Liefs, ikke

Zwanger willen worden :
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje

OD:
Toppertje:         29 jaar, 22 september
Mart:                       23 jaar, ..........

NOD:
Jazzie:                           25 jaar           17 september         1e ronde                            2e kindje
Ikke:                               24 jaar            24 september         1e ronde                            1e kindje
Mama2006:            27  jaar         24 september         3e ronde                         2e kindje
Connie:                          30 jaar           28 september         1e ronde                            2e kindje
Sannie75:                 33 jaar             27 september          2e ronde                           3e kindje
MaikeSanne:         24 jaar           ... september           1e ronde na mk.     1e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006:    een dochtertje van  2
Sannie75:         een dochter van 4 en een zoon van 2

Zwanger:
Nog niemand!!

Heee! Maike Sanne! Toppie joh!

Leuk leuk leuk! hihihihi..
Ik hoop dat je je NOD tegelijk met mij heb! (of een dag eerder mag ook hihihi)
En dan allebei zwanger he?!

Ikke! komt goed met je scriptie! vind dat je al dapper aan de gang bent hoor!

Hier vanmiddag nog mooi weer gehad.. lekker gewandeld.
En ik voel een ei aankomen.. morgen of woensdag.. maar iig gauw!
(duidelijker dan vorige maand)

Meiden hoe is het met jullie?!!

Liefs Jazzie

Hoi hoii

Hahah ja jazzie dat was de afspraak he ;) Samen zwanger ihihih
Moet eerst mn ei maar eens hebben!
Ik wil graag op jullie listje maar heb geen flauw idee wanneer ik mn ei heb :(
Ben druk met mn ovutesten bezig maar nog steeds negatief.. ben nu op dag 28 al !!
Normaal had ik ook lange cyclussen.. 42-40-45 (1e ronde was ontpillen) en derde ronde toen ik zwanger was 33.. dus ging beter.   Alleen door de mk kan de eerste cylcus langer zijn, wat nu waarsch het geval weer is.
Ik slik Monnikspeper om mn cyclus korter te maken.. dus ff afwachten nog !

Hebben jullie allemaal cyclusen van 28 dagen ?? of ook langer??

Hoi Meiden

@maikesanne welkom hier, het is inderdaad erg gezellig.
Ik had al over je mk gelezen in een ander topic, echt balen hoor!!!
Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en blijven ( voor 9 maand natuurlijk hihi )

@jazzie je ei in aantocht, maak er goed gebruik van .

@ikke ik zit ook te wachten op mijn ei.
Leuk zo samen NOD, mijn man en ik hebben gisteren ook geklust, hij zei, van nou nu maar afwachten, zie ik tegen hem, nou schat dit was gewoon voor mijn/ons plezier hihi.

Kom vanavond wel even weer buurten, even de hond uitlaten

Liefs Mama2006

hoi meiden,

ik ga vanavond beginnen aan mn laatste strip en starten met foliumzuur. Weer een stapje dichter bij het echte werk! ik vind het echt spannend! Maar begin ook al meer te beseffen dat het straks voor het echie is en niet meer alleen  fantaseren over zwanger worden. leuk leuk!
ohja vanavond allemaal kijken naar dat nieuwe programma van bridget maasland: hoe word ik mama... misschien steken we er nog wat van op, haha! ik denk wel dat het leuk is.
groetjes

Terug
Bovenaan