Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Hallo dames,

Allereerst; Welkom Maike Sanne, gezellig dat je hier ook mee komt schrijven! Balen van je mk helaas weet ik hoe het is. Tussen mijn dochter en mijn zoon in heb ik ook een mk gehad. Met 9 weken begon ik te bloeden en uit de echo bleek het vruchtje al met 6 weken gestopt te zijn met groeien. Een enorme domper als je net zo blij bent zwanger te zijn he! Nou ik hoop dat je het een plekkie kan geven en dat je maar snel weer zwanger mag zijn!

Verder heb ik niet zo heel veel te melden. De eerste teleurstelling is wel weer weg en we kijken zeer positief naar de volgende ronde. We gaan volgende week op vakantie dus onze komende Klus periode zitten we lekker op Kreta. We gaan ons best doen!

Nu ga ik ff naar Bridget kijken, later!

Groetjes Sannie

Dag Dames!

Welkom MaikeSanne, het is hier idd gezellig kletsen en leuk dat jij ook mee komt praten!
Ik heb toevallig ook op het andere topic gelezen over jouw miskraam, echt balen meid!
We hopen allemaal voor jou dat je je cyclus snel weer op orde krijgt en dat het snel raak is. Als je steun nodig hebt dan ben je hier aan het juiste adres want ik heb ook al heel wat steun gehad van deze meiden!

Sannie, jammer dat je ongi bent geworden, maar zoals je al zegt is het beter dat het dan eerder komt zodat je geen valse hoop krijgt. Op naar de volgende ronde en we duimen allemaal voor elkaar!

Ikke, slecht weer komt jou dus wel even goed uit hé nu je weer aan de slag moet met je scriptie. Ik ben blij dat ik dat allemaal niet heb nu....Zou ik er niet bij kunnen hebben. Ik zit op mijn werk al met de nodige stress, er zou een achterstand zijn in de cijfers en die moet nu ingehaald worden. Ik werk in de planning en nu moeten wij op een hele andere manier werken, de consequentie hiervan is dat een heleboel werk nu achteraf op mijn bordje komt. Ja, ik kan jullie niet helemaal het naadje van de kous vertellen ivm privacy (als ik zou vertellen waar ik werk dan ben ik heel herkenbaar voor mensen in mijn omgeving, dat is nogal een klein wereldje).

Jazzie, mooi dat je je ei voelt komen, ik voel daar nou nooit iets van....misschien let ik er ook wel niet op. Ik ben nu volop ongi maar we gaan deze maand toch nog niet voor het echie....alhoewel we vrijen niet veilig hoor...we zien wel.

Oh, de bel gaat, ik kom vanavond nog wel even terug om te kletsen....als er  niks tussenkomt..

liefs Connie

Hoi allemaal!

Hier ben ik even tussen al het werk door.

@Jazzie, hoe voel jij je ei dan aankomen? Vorige maand denk ik wel m'n eisprong gevoeld te hebben. Een aantal uur lang om de zoveel minuten flinke steken rechts onderin m'n buik. Maar ik merk niet al iets een aantal dagen van tevoren... Jij?

@MaikeSanne, wat vervelend dat je van die lange cyclussen hebt. Telkens zo lang wachten he... En vooral nu je niet weet wanneer je NOD is. Je staat iig al in het lijstje! Ik ben eind juni gestopt met de pil en we hebben eerst twee maanden veilig 'geoefend' laten we maar zeggen. Mijn eerste cyclus was 27 dagen, tenminste, ik werd op de 27e dag 's avonds laat ongi. De tweede cyclus duurde (als ik tel vanaf die 27e dag) 30 dagen. Best netjes dus. Nu gaan wij dus voor de eerste ronde en ik vind het allemaal zo spannend! Op dit moment ben ik ook bezig met de laatste loodjes van m'n studie. Hoop m'n scriptie eind september klaar te hebben, maar het kan nog wel eens een paar weken uitlopen. Toch schuiven we onze plannen niet meer op. We willen dit zo graag! En het afstuderen zit er echt aan te komen gelukkig.

@Mama2006, ik verwacht dinsdag de 9e m'n ei, en jij??? Idd leuk ja, zo samen! Dit is jouw derde ronde toch? Jullie hebben ook een hond, leuk! Wat voor een als ik vragen mag? Wij hebben een Flatcoated Retriever, zo'n schat! Denk dat ze een baby helemaal geweldig zou vinden. Ze is sowieso gek op kinderen.

@Mart, idd weer een stapje dichterbij, leuk leuk! En goed dat je al met foliumzuur begint. Ik slik het ook al ruim twee maanden. Ben het in de eerste maand nog wel eens twee of drie keer vergeten, maar probeer er nu echt aan te denken. Ik las in een ander topic een verhaal van een vrouw die het niet heel consequent slikt en nu een kindje heeft met een verborgen  open ruggetje. Natuurlijk valt niet met zekerheid te zeggen dat het daardoor komt. Maar ik denk dat als je een risico kunt verkleinen, je het altijd moet doen! Die vrouw is nu zwanger van een tweede en  moet 10 keer!! de dagelijks aanbevolen hoeveelheid foliumzuur per dag slikken.

@Sannie, wat heerlijk dat jullie naar Kreta gaan! Hoeveelste ga je weg? Ik duim dat jullie met z'n 3en terug komen, haha!!!

@Connie, wat vervelend die stress op je werk! Wordt het langzaamaan al wat overzichtelijker? En jullie gaan niet veilig klussen, betekent dat dat er deze maand een kans is? Of gaan jullie gewoon heel erg goed opletten???

Nou, ik ga nog even verder. Vanavond ook nog weer werken. En m'n mannetje komt zo alweer thuis. Hij heeft deze week vroege dienst, is hij altijd al om 15.15 uur weer thuis, heerlijk!!

Liefs, ikke

Zwanger willen worden :
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje

OD:
Toppertje:         29 jaar, 22 september
Mart:                       23 jaar, ..........

NOD:
Jazzie:                           25 jaar           17 september         1e ronde                            2e kindje
Ikke:                               24 jaar            24 september         1e ronde                            1e kindje
Mama2006:            27  jaar         24 september         3e ronde                         2e kindje
Connie:                          30 jaar           28 september         1e ronde                            2e kindje
Sannie75:                 33 jaar             27 september          2e ronde                           3e kindje
MaikeSanne:         24 jaar           ... september           1e ronde na mk.     1e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006:    een dochtertje van  2
Sannie75:         een dochter van 4 en een zoon van 2

Zwanger:
Nog niemand!!

hoi hoi allemaal
hoe gaat het met jullie .
ik kan nu effe lekker mailen . me mannetje die slaap
hij is erg verkouden dus huilen zeuren   ha ha
maar goed .

p.s nog 3 maandjes dan ga ik ervoor spannend
groetjes mamarafael

Hoi mamarafael!!

Wat sneu voor je mannetje! Heeft hij er iets voor? Neusspray ofzo?

Hoe is het verder met jou? Kun je het geduld nog opbrengen?

Liefs, ikke

hoi ikke
nee ik ga het niet vol houden denk ik hi hi hi
ik doe me best hoor
ja     we hebben neusdruppel gekocht en lekker verwennen he .
komt het vanzelf goed.
jaaaaaa   als ik alle berichten leest denk ik ja ik moet   nog drie maandjes wachten .
ik hoop dat ik het nog vol kan houden ha ha
groetjes mamarafael

Ik hield het ook niet vol  
En misschien loopt het daar toch wel op uit.. eerst maar zwanger worden.. verwacht toch niet dat dat gelijk is.

Ik heb een btje hoofdpijn.. Verder alles goed.
Nog geen ei gevonden op de ovulatietesten dus verwacht ook dat deze maand iets langer wordt dan 28 dagen.
Ach we zien wel.. extra klusdagen
Het zal vanzelf wel komen!

Ik weet even niet meer wat jullie geschreven hebben.. en mijn hoofdpijn is nu toch best aanwezig.. even wat innemen...

liefs Jazzie

Hoi hoiii

Net als Jazzie is mijn ei ook nog niet onderweg.. Nogsteeds geen positieve test .
Word weer lange cyclus.. Maar je kan na de mk ook 1 keer een wat langere cylys hebben dus daar gaan we dan maar vanuit...
Ei komt vast wel hihi !

Ikke.. Lukt het wat met je scriptie??   Ik werd altijd zo afgeleid.. vooral door msn ;)

Sorry ff korte reactie,kom net uit bad ,zal nu mn haar ff drogen en dan desperate housewifes kijken en dan lekker op bed  .. Ben moe !

Kom morgen weer ff meelezen en meepraten !   xxx

Terug
Bovenaan