Hoi allemaal!
Hier ben ik even tussen al het werk door.
@Jazzie, hoe voel jij je ei dan aankomen? Vorige maand denk ik wel m'n eisprong gevoeld te hebben. Een aantal uur lang om de zoveel minuten flinke steken rechts onderin m'n buik. Maar ik merk niet al iets een aantal dagen van tevoren... Jij?
@MaikeSanne, wat vervelend dat je van die lange cyclussen hebt. Telkens zo lang wachten he... En vooral nu je niet weet wanneer je NOD is. Je staat iig al in het lijstje! Ik ben eind juni gestopt met de pil en we hebben eerst twee maanden veilig 'geoefend' laten we maar zeggen. Mijn eerste cyclus was 27 dagen, tenminste, ik werd op de 27e dag 's avonds laat ongi. De tweede cyclus duurde (als ik tel vanaf die 27e dag) 30 dagen. Best netjes dus. Nu gaan wij dus voor de eerste ronde en ik vind het allemaal zo spannend! Op dit moment ben ik ook bezig met de laatste loodjes van m'n studie. Hoop m'n scriptie eind september klaar te hebben, maar het kan nog wel eens een paar weken uitlopen. Toch schuiven we onze plannen niet meer op. We willen dit zo graag! En het afstuderen zit er echt aan te komen gelukkig.
@Mama2006, ik verwacht dinsdag de 9e m'n ei, en jij??? Idd leuk ja, zo samen! Dit is jouw derde ronde toch? Jullie hebben ook een hond, leuk! Wat voor een als ik vragen mag? Wij hebben een Flatcoated Retriever, zo'n schat! Denk dat ze een baby helemaal geweldig zou vinden. Ze is sowieso gek op kinderen.
@Mart, idd weer een stapje dichterbij, leuk leuk! En goed dat je al met foliumzuur begint. Ik slik het ook al ruim twee maanden. Ben het in de eerste maand nog wel eens twee of drie keer vergeten, maar probeer er nu echt aan te denken. Ik las in een ander topic een verhaal van een vrouw die het niet heel consequent slikt en nu een kindje heeft met een verborgen open ruggetje. Natuurlijk valt niet met zekerheid te zeggen dat het daardoor komt. Maar ik denk dat als je een risico kunt verkleinen, je het altijd moet doen! Die vrouw is nu zwanger van een tweede en moet 10 keer!! de dagelijks aanbevolen hoeveelheid foliumzuur per dag slikken.
@Sannie, wat heerlijk dat jullie naar Kreta gaan! Hoeveelste ga je weg? Ik duim dat jullie met z'n 3en terug komen, haha!!!
@Connie, wat vervelend die stress op je werk! Wordt het langzaamaan al wat overzichtelijker? En jullie gaan niet veilig klussen, betekent dat dat er deze maand een kans is? Of gaan jullie gewoon heel erg goed opletten???
Nou, ik ga nog even verder. Vanavond ook nog weer werken. En m'n mannetje komt zo alweer thuis. Hij heeft deze week vroege dienst, is hij altijd al om 15.15 uur weer thuis, heerlijk!!
Liefs, ikke
Zwanger willen worden :
Mart: voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Toppertje: voor het echie vanaf nov 2008, 3e kindje
OD:
Toppertje: 29 jaar, 22 september
Mart: 23 jaar, ..........
NOD:
Jazzie: 25 jaar 17 september 1e ronde 2e kindje
Ikke: 24 jaar 24 september 1e ronde 1e kindje
Mama2006: 27 jaar 24 september 3e ronde 2e kindje
Connie: 30 jaar 28 september 1e ronde 2e kindje
Sannie75: 33 jaar 27 september 2e ronde 3e kindje
MaikeSanne: 24 jaar ... september 1e ronde na mk. 1e kindje
Moeders:
Jazzie: een zoontje van anderhalf jaar
Connie: een zoontje van 2
Toppertje: twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste 13 maanden)
Mama2006: een dochtertje van 2
Sannie75: een dochter van 4 en een zoon van 2
Zwanger:
Nog niemand!!