Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

@Ikke ik verwacht mijn ei ook ronde de 8 /9 sept. Soms kan het wat later zijn want ik heb soms ook een cyclus van 32 dagen. Het is voor mij deze maand alweer ( nou ja ) de 4e ronde. Wij hebben een jack russel   teefje van 8 jaar oud. Toen mijn dochter net was geboren werdt ik gek van haar, want alle geluidjes die mijn dochter maakte begon ze te blaffen, gelukkig werdt dit steeds minder. Nou kunnen we bijna beginnen met klussen!!
Gelukkig want dat wachten vind ik maar niks.

@Mamarafael moelijk he dat wachten, dat vond ik ook. ( ik wou eerder dan mij man )
Voor dat je het weet zijn die 3 maand  voorbij ( voor jouw gevoel natuurlijk niet).

@Jazzie vervelend hoofdpijn, ik werdt er vanochtens mee wakker, bah.
Nog geen ei ?? zo kom je aardig in de buurt van de NOD van Ikke en mij, gezellig!!

@Maikesanne nog geen ei, tja het is natuurlijk voor je lichaam ook een hele klap.
Moet even weer op regel komen.
Ik hoop dat je snel je ei vind.

@Sannie een baby gemaakt op kreta is ook erg leuk hihi, veel sucses en plezier!!!

@Connie gebruik je ovulatietesten of doe je het op de gok  ??

Liefs mama2006

hallo allemaal,
Daar was ik weer eventjes....

Ikke, op mijn werk is het nog steeds stressen, morgen moet ik weer heen.....begin er een beetje van te balen terwijl ik normaal altijd met plezier naar mijn werk  ga. Ze baseren altijd alles maar op cijfertjes terwijl wij met zn allen afhankelijk zijn van wat er binnenkomt en wat er binnenkomt is weer afhankelijk van de economie zeg maar...Dus die cijfertjes zijn gewoon bullshit (maar zo denk ik).

Voor wat betreft het klussen deze maand, doen wij het gewoon onveilig en ook wanneer wij er zin in hebben, dus de kans is er wel natuurlijk...........maar we gaan ervan uit dat het niet raak zal zijn omdat we bij  onze eerste  hetzelfde hebben gedaan maar bij de eerste ronde kwam er rond de eisprong nog een hele slijmprop uit die waarschijnlijk voor de baarmoederingang had gezeten. (sorry voor de details).

mama2006, wij gebruiken eerst nog geen ovulatietesten. Mijn cyclus was begin dit jaar (toen ik ook even gestopt ben met de pil) heel mooi, 28 dagen. Ik hoop nu dat hij weer  zo mooi is!

Ik ga nu nog even lekker genieten van de rust want mijn zoontje was erg moe, hij heeft maar 1 uurtje geslapen tussen de middag, (normaal slaapt hij 2 tot 2,5 uur)
Hij lag er vanavond ook pas weer tegen 20.00 uur in. Mijn man wil nog even van hem genieten als hij thuiskomt en dan wordt het vaak toch later dan gepland. Ach, dat moet kunnen toch?

liefs Connie

He dames,

Nou volgens mij zit er vandaag iets in de lucht ofzo want ook ik barst van de koppijn. Ik hou het dan ook ff kort. Ik heb net alle stukjes van jullie gelezen maar ik moet eerlijk bekennen dat ik nu alles door elkaar gooi en niet meer precies weet wie wat geschreven heeft....

Wel een vraagje gebruiken jullie allemaal ovulatie testen? Ik dacht altijd dat je dat pas ging doen als het wat langer duurde...dit bedoel het niet verkeerd hoor maar mischien snap ik het gewoon niet zo goed. Mijn vriendin moest namelijk die testen gebruiken en toen bleek dat ze helemaal geen eisprong had, vervolgens een hormoon kuur gekregen en gelijk de volgende ronde zwanger dus gelukkig een goede afloop! Dan zijn die testen natuurlijk geweldig maar als je een normale cyclus hebt kan je er toch vanuit gaan dat je zo rond je 14e dag een eisprong hebt of is dat bij jullie niet zo?

Zelf heb ik (gelukkig) een korte cyclus, vorige maand 26 dagen maaar normaal 27 dagen en ik heb mijn eisprong dan ook meestal iets eerder, gemiddeld rond de 12e dag. Soms voel ik hem maar afgelopen maand niet. Vandaar dat ik het weet.

Nogmaals ik bedoel dit niet als kritiek maar ben gewoon nieuwsgierig naar de reden waarom jullie die testen gebruiken!

Al met al is het toch weer een redelijk lang stukje geworden, sorry als het mischien wat warrig is maar dat gooi ik dan maar op de koppijn ok?

Meiden tot morgen!

Groetjes Sannie

P.s. we vliegen de 10e!!!Kan haast niet wachten!

Hoi Sannie

Dat is het hem nou net heel veel meiden gaan ervan uit dat ze hun eisprong op dag 14 hebben, ik dus ook.
Maar wat bleek dat was niet zo, bij mij was het dat 16/17/18 en soms zelf 19.
Daarom gebruik ik ovulatietesten en omdat ik niet 2 week wil klussen aangezien ik door klussen blaasontsteking krijg, wil ik het wel leuk houden!!
Zodra de ovu test verkleurt beginnen wij te klussen.

Liefs Mama2006

Hoi dames!
Sannie, hoe gaat het met je hoofdpijn, alweer een beetje beter??
Ik gebruik zelf geen ovulatietesten, maar ik kan me voorstellen dat er sommige gevallen zijn zoals mama2006 dat je ze wel gebruikt. Ik ga ze denk ik pas gebruiken als het langer dan een half jaar duurt voordat ik zwanger ben....ook om te zien wanneer mijn ei komt, zodat ik dan ´gerichter ´ kan klussen.

Voor mij is het toch een beetje rare dag......vanavond zou ik  normaal gesproken  mijn eerste pil weer nemen.....
We (en dan vooral ik) zijn al een jaar aan het twijfelen en vanavond blijft de pil dan toch echt in het nachtkastje liggen. Toch een raar idee....
Ik zie ook overal zwangere vrouwen, hebben jullie dat ook?

Op mijn werk komt het overzicht er weer een beetje in, pfff heb er dan ook erg hard aan getrokken de laatste dagen, zo ook vanmorgen. Mijn hele hoofd zit er vol mee, Gelukkig ben ik morgen vrij, kan ik weer even bijkomen.

groetjes Connie

Ik snap je vraag wel toppertje!

Maakt niet uit.. Je mag alles vragen..en dan zie je wel of je antwoord krijg hihihih
Ik gebruik ze omdat ik toen ik de eerste keer zwanger wilde worden ook net effe wat wisselende cyclussen had.. net dan een paar dagen overtijd.. en dan viel mijn ei ook later.. ja dat had ik niet in de gaten..
En ze kosten weinig dus waarom niet?! Voor mij dan he? Ik snap ook wel dat iemand ze niet wil gebruiken.. Ik vind het wel een lekker gevoel!
Hij was vandaag positief! dus laat mijn NOD wel staan.. want kan goed zijn dat ik dan ongi moet worden.. Maar hou er rekening mee dat het ook vrijdag de 19 kan worden. omdat ik nu pas positief test en dus ook mijn ei iets later heb dan gepland!

Nou Mama JB! vreugde dansje hier! weer 1 die ons gaat vergezellen.!! TOP!
Ik zie niet alleen overal zwangeren.. ze zitten ook nog in de kennise kring! hihihi.. pfff een hoop de een na de ander..
Maar komt voor ons ook gauw  Moeten positief denken he?!

Liefs Jazzie

Hey meiden!

Wil even laten weten dat ik jullie gelezen heb, maar dat ik vanavond pas persoonlijk kan reageren. Krijg zo namelijk m'n vader en z'n vriendin te eten, ze kunnen elk moment voor de deur staan, vandaar. Tot vanaaf!!

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan