oh wat heerlijk dat jullie zo kunnen smelten bij jullie kindjes! ik heb dat zelfs met mn werk regelmatig! van de week had ik nog zo'n momentje. had een babytje van 3 maanden en die viel in mn armen in slaap en die keek zo schattig, ik smelten helemaal weg, heerlijk! dan wil ik heeeeel graag ook een eigen kindje.
weetje wat ik zo jammer vind in mijn situatie; ik heb helemaal geen kleine kinderen in mijn familie en kennissenkring. ons toekomstige kindje wordt ook het eerste kleinkind van allebei de families. mijn vriend heeft ook geen kinderen in zn vriendengroep en mijn vriendinnen zijn allemaal nog vrij jong en met andere dingen bezig of ze hebben nog geen vriend, zitten op school, wonen nog thuis enz... ik ben soms bang dat het straks de vriendschap heel erg veranderd en dat ze mij niet snapen en ik hun ook niet meer. heeft iemand hier ervaring mee? dit is trouwens ook wel iets wat meespeeld met de onzekerheid die ik soms heb of ik wel of niet zal beginnen met het proberen een kindje te krijgen. Overigens weten mijn vriendinnen wel dat wij strax gaan beginnen met proberen voor een kleine en ze vinden het allemaal helemaal geweldig!
is dit voor iemand herkenbaar?
fijne avond allemaal nog!
ohja, bridget maasland; hoe wordt ik mama... vond ik wel erg leuk programma, erg gelachen!