Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Dames die al kids hebben..
Ik heb zo'n moment dat ik denk.. Iedere keer als ik naar mijn zoontje kijk.. weet ik waarom ik zo dolgraag een tweede wil! o.. het is zo'n heerlijk ventje!!
Ik zwijmel.. hihihi.. Herkenbaar?
Wilde het even met jullie delen!

Liefs Jazzie

Hey jazzie

Je haalt me de woorden uit de mond, zo denk ik er ook over.
Elke dag als ik mijn meisje zie rondhuppelen denk jaaaaaa ik wel erg graag nog 1!!!!

Liefs Mama2006

Hoi hoii

Ik gebruik ovutesten omdat mijn cyclus lang en wisselend is
(42-40-45. toen 33.. en nu ???)
Zonet een licht tweede streepje dus ei is in zicht !!! Al paar dagen getest en telkens 1 streepje.. dus gaat goede kant op !
ZIt nu op dag 24...

Liefs Maike Sanne

ps; Jazzie... jaaa je ei is er ! Super !!!   Nu moet ie bevrucht worden ;) hihi

Hallo allemaal,

Nou gelukkig is de koppijn bijna helemaal weg! Wat kan je daar beroerd van zijn zeg!

Morgen nog een dagje werken en dan.....vakantie!!!!! lekker 3 weken vrij, heerlijk!

Die zwijmelmomenten zijn heel herkenbaar hoor! Hebben we hier ook dagelijks last van!
Jarkko-tje is vandaag voor het eerst naar de peuterspeelzaal geweest en hij vond het geweldig. Hij heeft de juffen aardig bezig gehouden wat ik ervan heb begrepen want hij ging ze iedere keer halen om van alles te laten zien. De rest van de dag was hij trouwens wel volledig afgeserveerd, ik geloof dat het toch wel erg veel nieuwe indrukken geweest zijn!

Trouwens als ik het zo lees dan begrijp ik wel dat sommige van jullie die testen gebruiken, kan als je niet zo regelmatige cyclus hebt heel handig zijn. Ik lees ook alf en toe over enorm lange cyclussen en dan ben ik toch wel weer heel blij met mijn korte zeer regelmatige cyclus. Dan maar wat vaker ongesteld!

Dames ik ga er weer een eind aan breien, tot morgen!

Groetjes Sannie

Hey

Maikesanne eindelijk je ei onderweg, daar kun je teminste wat mee!! i.p.v al dat wachten
Sucses!!

Liefs Mama2006

oh wat heerlijk dat jullie zo kunnen smelten bij jullie kindjes! ik heb dat zelfs met mn werk regelmatig! van de week had ik nog zo'n momentje. had  een babytje van 3 maanden en die viel in mn armen in slaap en die keek zo schattig, ik smelten helemaal weg, heerlijk! dan wil ik heeeeel graag ook een eigen kindje.

weetje wat ik zo jammer vind in mijn situatie; ik heb helemaal geen kleine kinderen in mijn familie en kennissenkring. ons toekomstige kindje wordt ook het eerste kleinkind van allebei de families. mijn vriend heeft ook geen kinderen in zn vriendengroep en mijn vriendinnen zijn allemaal nog vrij jong en met andere dingen bezig of ze hebben nog geen vriend, zitten op school, wonen nog thuis enz... ik ben soms bang dat het straks de vriendschap heel erg veranderd en dat ze mij niet snapen en ik hun ook niet meer. heeft iemand hier ervaring mee? dit is trouwens ook wel iets wat meespeeld met de onzekerheid die ik soms heb of ik wel of niet zal beginnen met het proberen een kindje te krijgen. Overigens weten mijn vriendinnen wel dat wij strax gaan beginnen met proberen voor een kleine en ze vinden het allemaal helemaal geweldig!
is dit voor iemand herkenbaar?
fijne avond allemaal nog!
ohja, bridget maasland; hoe wordt ik mama...  vond ik wel erg leuk programma, erg gelachen!

Goedemorgen !

Mart... heel herkenbaar !
Mijn vriendinnen wonen idd of ook nog thuis, zijn vrijgezel en sommigen studeren nog..
En ze zien zichtzelf echt nog lang niet mer kinderen (is zelfs eentje die echt geen kids wil)   Ik ben echt de eerste in ons vriendengroepje
Natuurlijk verander jij wanneer je een kindje hebt.. je moet plannen.. je kunt niet snel je jas aantrekken en op visite gaan.. beebs moet mee, flesje mee, pampers mee etc..
Maar ik heb zoiets van dit is onze wens en wanneer zij daar moeite mee hebben en bv minder vaak langskomen oid dan zijn het geen echte vrienden lijkt mij..
Maar ik heb nog geen kinderen, dus heb makkelijk praten hihi..

K ben nu aan het oppassen en baby is weer wakker dus ben weg doei doeii

Hihihi..
Eigenlijk ben ik ook wel de eerste..
Ja ok.. sch-zusje was iets eerder .. maar dat was geen invloed op onze beslissing.
Ze volgen vanzelf.. Mijn vriendin vind het geweldig.. En snapt het helemaal.
Zeker als je vrienden zelf in hun omgeving wel neefjes of nichtjes hebben..

Het zal allemaal wel loslopen... En anders krijg je door je kinderen vanzelf weer andere contacten.. (met kids)

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan