Hey allemaal!!
Het is hier rustig geweest afgelopen weekend. Ben er zelf ook niet veel geweest. Volgens mij heb ik zaterdagavond of zondagochtend m'n ei gehad! Had steken rechts onderin m'n buik. De vorige maand had ik dat een paar uur lang, maar nu wat korter... Ook raar, want het kan niet zo lang duren dat ik het 's avonds voel en de volgende ochtend weer? Maar goed, we hebben goed geklust en gaan voor de zekerheid maar gewoon door, haha! Vind het wel zo spannend allemaal!
@Toppertje, ik heb vroeger altijd gezegd dat ik het nooit zou willen weten, mijn vriend ook niet. Maar denk dat we straks toch te nieuwsgierig zijn, haha! Denk ook wel dat als we het eenmaal weten, het dan ook vertellen. Vooral omdat het mij gewoon heel handig lijkt, daar ben ik eerlijk in. Dan hoeft het kamertje toch minder neutraal en kun je al wat gerichter kleertjes halen en hier al mee pronken, haha! Maar goed, laten we eerst maar eens zwanger raken en dan zien we wel verder...
@Jazzie, hoe voel je je? Kan me het wel voorstellen van je zelfbescherming. Ik zeg het ook telkens tegen mezelf: het is toch niet raak. In de hoop de teleurstelling straks wat minder hard aan te laten komen. Maar heb je nog geen kwaaltjes?
@Sannie, bijna op vakantie, lekker!! Ja, stel je voor, een tweeling! Het zou mij ook wel heel erg leuk lijken hoor! Ik ben zelf van een tweeling (2eiig, met een broer) en heb dus verhoogde kans op een tweeeiige tweeling. Zal wel druk worden, maar als ik zo babyfoto's terug zie van mijn broer en ik: ook wel heel gezellig zo met z'n tweetjes, haha!
@Connie, zo herkenbaar, je opruimwoede!! Wordt het kamertje van je zoontje mooi? Ik ben ook zo'n opruimmiep. Ons aanrecht is ook altijd leeg, alles meteen hup de machine in. En idd op tafel geen onnodige dingen. Maar soms kan het even niet anders.. Ik kan me het meeste ergeren aan de haren van de hond. Op dit moment (al een paar weken eigenlijk) is het echt te erg gewoon. Kan wel tien keer per dag zuigen maar dat doen we natuurlijk niet. En het gaat maar door en stopt nooit, grrr... Het is wel een schatje hoor, haha!! Maar voordat ik bijvoorbeeld met m'n scriptie aan de gang ga, wil ik het eerst gezogen hebben. Dan is m'n hoofd ook 'leeg' en kan ik me gewoon beter concentreren, erg he!?
@Mama2006, apart he, dat je zo zeker dnekt te weten wat het geslacht is en het dan toch nog mis blijkt te hebben! Is zeker een hele omschakeling geweest of niet?
@MaikeSanne, wat raar dat die testen al 5 dagen een lichte streep aangeven! Wat duurt wachten dan lang he?! Ik leg een andere x even m'n scriptie uit, moet nu even weg, wordt geroepen.
Liefs, ikke