Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Zwanger willen worden :
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje

OD:

Toppertje:         29 jaar, 22 september

Mart:                       23 jaar, ..........

NOD:

Jazzie:                           25 jaar           17 september         1e ronde                            2e kindje
Ikke:                               24 jaar            24 september         1e ronde                            1e kindje
Mama2006:            27  jaar         24 september         3e ronde                         2e kindje
Connie:                          30 jaar           28 september         1e ronde                            2e kindje
Sannie75:                 33 jaar             27 september          2e ronde                           3e kindje
MaikeSanne:         24 jaar           ... september           1e ronde na mk.     1e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006:    een dochtertje van  2
Sannie75:         een dochter van 4 en een zoon van 2

Zwanger:
Nog niemand!!

Dag dames,

Het is rustig op het forum. Ik moest zowaar op de tweede pagina kijken. Dat gebeurd niet vaak.

Kun je de spanning nog aan Jazzie. Nog anderhalf week wachten en dan weten we allen meer. Misschien ben je wel de eerste. Wel handig dat je met die testen precies weet wanneer je je ei hebt en wanneer je dus echt moet klussen.  Ik duim voor je. Een broertje of zusje voor je kleine man. Zie je het al voor je?

Nu ik nog niet zwanger wil worden let ik ook nog niet echt  op al die dikke buiken. Je ziet ze veel. Ik vind het altijd een mooi gezicht.  

Wij  weten  waarschijnlijk al wel hoe we onze kindjes gaan noemen. Blijft leuk he Connie om daar over te fantaseren.  Al moet ik zeggen, dat mijn vriend niet zo van het fantaseren houdt. Hij zegt aldoor eerst het huis en dan eerst maar eens kijken of het allemaal weer kan en lukt. Voor mijn gevoel vind ik altijd veel meer jongensnamen leuk dan hij. Houden jullie voor een meisje dezelfde naam als dat jullie tijdens de eerste zwangerschap hadden? Wij wel. Deze meisjesnaam hadden we al vanaf het begin, maar hebben we nog nooit kunnen gebruiken. Wie weet de derde keer wel.

Hoe gaat het met je MaikeSanne? Is je vriend alweer beter?

Ik hoorde van veel meiden dat jullie willen weten wat het wordt(een jongen of een meisje). Als jullie zwanger worden en het bij de 20 weken echo weten, vertellen jullie dat dan ook aan iedereen? En aan ons? Ik wil het wel graag weten, maar mijn vriend eigenlijk niet. Wanneer we uiteindelijk wel besluiten dat we het willen weten, dan houden we het wel voor onszelf. De familie en vrienden mogen het rustig afwachten. Nu mijn schoonzusje een zoon heeft gekregen, kan ik in mijn schoonfamilie nog steeds de eerste zijn die een dochter krijgt. Op zich zou ik dat best wel leuk vinden.

Nou ik ga nog even een kop thee drinken. Ik ben net heerlijk uit eten geweest met mijn zussen, zwagers en  kids  en ouders(cadeautje van paps en mams). Kids wel veel te laat op bed. Nu hopen dat ze morgen dan een beetje gaan uitslapen(meestal gebeurt dat echter niet).

Goed weekend nog.

Liefs mij

Hoi Hoi!

Rustig hier...
Ja ja weer 1 dag dichter bij NOD! Ik heb hem op woensdag 17 staan.. maar mijn gevoel zegt dat het misschien wel 1 of 2 dagen later valt.
Ik heb ook sterk het gevoel dat het NIET raak is.. Vraag me niet waarom.. misschien wel zelfbescherming.. Voor de teleurstelling..
Ik ga er eigenlijk al vanuit dat het even gaat duren.. maar ooh.. die gevoelens.. die balen nu al!!  Zo stom.. en ik heb het niet in de hand.
Ik heb 2 hele drukke dagen gehad.. en nu ben ik eigenlijk moe.. maar geen zin om te gaan slapen.. En ik ben Emo.. nou.. bleeeh.

Maar goed.. Komt wel weer goed.
En idd Ikke.. de zandbak zeeer weinig gebruikt! al dat harde werk voor niets!

hoe is het met jou Ikke? Ei al gevoeld?

Toppertje.. wij willen het wel graag weten.. maar dan willen we het eigenlijk voor ons zelf houden.. Ben ook heel benieuwd.. ik zou het het liefs nu al weten hihihihi..

hoe is het met de andere dames?

Liefs Jazzie

Hallo dames,

Zo de voorbereidingen zijn hier volop aan de gang. Overal hangt was te drogen en ik strijk me een ongeluk. Morgen een begin maken met de koffers inpakken en dan ga ik Dinsdag nog ff lekker een dagje naar de Sauna met mijn moeder en tante! We vliegen woensdag pas om 5 uur dus dan kan ik 's ochtends nog ff de laatste dingetjes in de koffers stoppen en dan is het toch echt zover.

Ik zat net eens ff naar ons nod lijstje te kijken maar het zou wel eens zo kunnen zijn dat er drie dames zwanger zijn als ik terug kom van vakantie, ben erg benieuwd en ik hoop het zo voor jullie!

Trouwens ik las een stukje over het wel of niet willen weten van het geslacht van de baby tijdens de zwangerschap. Wij wilden het beide keren niet weten maar als het aan mij ligt zou ik het komende zwangerschap wel willen weten. Ben alleen bang dat ik me verspreek of gewoon mijn mond niet kan houden dus ik denk dat ik het eigenlijk maar beter niet kan weten want het lijkt mij niet leuk als anderen het ook al weten.

Nou ja het komt erop neer dat als ik het al zou weten dan zou ik het niet willen vertellen aan iedereen. Ik heb wel zoiets als het onverhoopt een tweeling zou zijn dan wil ik het zeker weten, dat lijkt me toch wel handig dan kan je je daar psychisch een beetje op voorbereiden zeg maar....

He dames ik ga nog ff naar mijn favoriete tv programma kijken (op dvd hoor) ER, heerlijk!

Groetjes Sannie

Hallo dames,

Het is hier zeker rustig, gisteren had ik geen tijd omdat we de hele dag op pad zijn geweest naar de dierentuin over de grens en toen nog lekker uit eten  met de hele familie. Het was weer erg gezellig!

Ikke: Wat fijn dat je gesprek zo goed ging zeg!!!!
´t was zeker heel mooi om te horen dat ze je verhaal willen publiceren. Als het zover is vertel je het ons dan want dan wil ik je stukje ook wel lezen.

Toppertje: het is zeker leuk om te fantaseren over leuke namen. Ik heb in de jaren nadat mijn zoontje geboren is steeds namen die ik leuk vond opgeschreven. Nu leg ik ze voor aan mijn man en over de meisjesnaam zijn wij het eens geworden.  
Mijn man is daarin ook heel nuchter, hij zei laatst tegen mij: als je nou eens eerst zwanger wordt, dan hebben we ook  nog tijd genoeg hoor!
nee, wij gebruiken voor de meisjesnaam niet dezelfde naam als die  wij voor mijn eerste zwangerschap had uitgekozen. Deze naam hadden wij namelijk al in zijn babyboek gezet dus iedereen weet deze naam al. Daarbij komt dat wij die naam ineens niet meer zo mooi vonden.

Ik denk dat ik mijn nieuwsgierigheid niet zou kunnen bedwingen en toch zou vragen of het een jongen of een meisje is bij de 20 weken echo. Mijn man wil het niet weten maar ik vond die 40 weken wachten wel héééél lang hoor. Toch is het wel heel erg spannend als we niet weten wat het is want ik ben ook bang dat ik mijn mond niet kn houden als ik het weet.

Jazzie: spannend hoor, ik leef helemaal met je mee!
ik kan me ook voorstellen dat je uit zelfbescherming denkt dat het niet raak is, dat   zou ik ook doen hoor!
Je hebt wel veel meer kans dan ik om zwanger te zijn want jij bent al eerder met de pil gestopt hé.....we duimen voor je!!!

Sannie;
Bijna vakantie!!!!<<BR>Ohh heerlijk, ik ben jaloers    ik wil mee met jou!!
Voor jou is het ook spannend, ik weet niet precies hoelang je weggaat (je kunt het best al een keer verteld hebben maar ik ben het kwijt) maar valt je NOD in je vakantie of erna??

Ik wens jouw en je gezin in ieder geval een heerlijke vakantie en neem flink wat zon in je op, stop hem aan het einde van jouw vakantie in je koffer en neem hem mee naar Nederland!!!

Dames, hier is de opruimwoede aan de gang. We zijn met het kamertje van mijn zoontje bezig en ineens staat het hele huis op zijn kop!
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je begint met iets kleins op te ruimen en dat ineens alles aan de kant moet??
Wij hebben het altijd  netjes en schoon  in huis, geen rondslingerende folders of onnodige spullen op tafel, het aanrecht altijd schoon en leeg....maar waar ik mij op het moment  zelfs aan kan ergeren is de rommel die op zolder achter de schotten staat!!!
Het lijkt wel nesteldrang en ik ben nog niet eens zwanger!!...wat moet dat nog worden straks!!

Morgen moet ik weer werken....bah...ik baal er nog steeds van hoor. Hopelijk hebben we de achterstand snel weer ingehaald en wordt de sfeer dan ook weer beter.

Hoe is het met Mart, Mamarafael, MaikeSanne en Mama2006??

ik ga maar weer eens, ik denk tot dinsdag!
liefs Connie

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Zwanger willen worden :
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje

OD:
Toppertje:         29 jaar, 22 september
Mart:                       23 jaar, ..........

NOD:
Jazzie:                           25 jaar           17 september         1e ronde                            2e kindje
Ikke:                               24 jaar            24 september         1e ronde                            1e kindje
Mama2006:            27  jaar         24 september         4e ronde                         2e kindje
Connie:                          30 jaar           28 september         1e ronde                            2e kindje
Sannie75:                 33 jaar             27 september          2e ronde                           3e kindje
MaikeSanne:         24 jaar           ... september           1e ronde na mk.     1e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006:    een dochtertje van  2
Sannie75:         een dochter van 4 en een zoon van 2

Zwanger:
Nog niemand!!

Even de ronde verandert er stond 3e maar het is helaas de 4e ronde!!

@connie leuke dag gehad zie ik!! Die opruim woede die ken ik maar al te goed.

@Sannie fijne vakantie ( is er nog ruimte in je koffer hihi)

@Jazzie tja je kunt alleen maar hopen hé. Maar veel meiden die dachten dat het niet raak ,was dat vaak wel zo!! Ik duim voor je.

@toppertje hoe ist??

Wij hebben toen ik zwanger was van mijn dochter ook een 20 weken echo gehad. We wouden allebei graag weten wat het was. De vrouw die de echo maakte vroeg aan mij wat ik dacht, ik zei "een jongen dat weet ik bijna zeker" . Ze ging zoeken en in 1x zei ze tegen mij "je moet je gedachten wel even bijzetten want ik weet voor 90% zeker het is een meisje", kon mijn geluk niet op, geweldig!!!!
We hebben het ook aan iedereen vertelt, mijn man vond het onzin om het niet te vertellen!!

Weltrusten Mama2006

Hoi hoii

Connie.. Die opruimwoede ken ik maar al te goed.. Dan ineens bezig en dan komt er een troep uit voort !!!     Succes haha

Sannie.. Geniet lekker van jullie vakantie en ik vind t een zeeeer goed idee om de zon mee naar nederland te nemen, want het is echt **** weer !!!

Word spannend met de nod's. Kom op meiden !!!

Hier gaat t zn gangetje. Ongelovelijk druk werk weekend gehad. in totaal 6 overuren gemaakt.. gister bekaf thuis, dus lag 9 uur al op bed !
Nu voel ik me nog niet helemaal super.. Ben nu aan het oppassen en manlief is net ziek thuis gekomen :(   Het ging in t weekend goed met m maar sinds gisteravond is t mis helaas !!     Hoop dus eigenlijk dat mn eitje nog niet onderweg is..
Ovulatie test geeft al 5 dagen een lichte tweede streep aan..hoopte telkens dat ie donkerder werd maar heb nu zoiets van.. wacht nog maar even hahah !

Ik zal de kleine van bed halen, is al weer wakker..
Gezellige (werk)dag allemaal !!

O ja en Ikke... Super dat ze je scriptie willen plaatsen ! Waar doe je je scripctie over??

Hey allemaal!!

Het is hier rustig geweest afgelopen weekend. Ben er zelf ook niet veel geweest. Volgens mij heb ik zaterdagavond of zondagochtend m'n ei gehad! Had steken rechts onderin m'n buik. De vorige maand had ik dat een paar uur lang, maar nu wat korter... Ook raar, want het kan niet zo lang duren dat ik het 's avonds voel en de volgende ochtend weer? Maar goed, we hebben goed geklust en gaan voor de zekerheid maar gewoon door, haha! Vind het wel zo spannend allemaal!

@Toppertje, ik heb vroeger altijd gezegd dat ik het nooit zou willen weten, mijn vriend ook niet. Maar denk dat we straks toch te nieuwsgierig zijn, haha! Denk ook wel dat als we het eenmaal weten, het dan ook vertellen. Vooral omdat het mij gewoon heel handig lijkt, daar ben ik eerlijk in. Dan hoeft het kamertje toch minder neutraal en kun je al wat gerichter kleertjes halen en hier al mee pronken, haha! Maar goed, laten we eerst maar eens zwanger raken en dan zien we wel verder...

@Jazzie, hoe voel je je? Kan me het wel voorstellen van je zelfbescherming. Ik zeg het ook telkens tegen mezelf: het is toch niet raak. In de hoop de teleurstelling straks wat minder hard aan te laten komen. Maar heb je nog geen kwaaltjes?

@Sannie, bijna op vakantie, lekker!! Ja, stel je voor, een tweeling! Het zou mij ook wel heel erg leuk lijken hoor! Ik ben zelf van een tweeling (2eiig, met een broer) en heb dus verhoogde kans op een tweeeiige tweeling. Zal wel druk worden, maar als ik zo babyfoto's terug zie van mijn broer en ik: ook wel heel gezellig zo met z'n tweetjes, haha!

@Connie, zo herkenbaar, je opruimwoede!! Wordt het kamertje van je zoontje mooi? Ik ben ook zo'n opruimmiep. Ons aanrecht is ook altijd leeg, alles meteen hup de machine in. En idd op tafel geen onnodige dingen. Maar soms kan het even niet anders.. Ik kan me het meeste ergeren aan de haren van de hond. Op dit moment (al een paar weken eigenlijk) is het echt te erg gewoon. Kan wel tien keer per dag zuigen maar dat doen we natuurlijk niet. En het gaat maar door en stopt nooit, grrr... Het is wel een schatje hoor, haha!! Maar voordat ik bijvoorbeeld met m'n scriptie aan de gang ga, wil ik het eerst gezogen hebben. Dan is m'n hoofd ook 'leeg' en kan ik me gewoon beter concentreren, erg he!?

@Mama2006, apart he, dat je zo zeker dnekt te weten wat het geslacht is en het dan toch nog mis blijkt te hebben! Is zeker een hele omschakeling geweest of niet?

@MaikeSanne, wat raar dat die testen al 5 dagen een lichte streep aangeven! Wat duurt wachten dan lang he?! Ik leg een andere x even m'n scriptie uit, moet nu even weg, wordt geroepen.

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan