Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Hoi Connie!
Ik krijg gewoon kippevel van dat gevoel dat je beschrijft met de babykleertjes!
Mooi spul he?! Fijn dat je het nu zo ervaart.. zo zie je maar nu ben je er aan toe.. vorig jaar blijkbaar nog niet!

Ja ik zou ook alleen naar een luxe camping willen.., maar dat zou ik pas doen als de kids iets groter zouden zijn en die er wat aan hebben.. nu geniet ik nog van de bungelows en de hotels

Misselijk! nou pfoe! niet te zuinig..
Er zijn er zat die veel erger zijn.. maar ik kon vanaf 5,5 week al niet meer normaal opstaan en dan was het eerste wat ik deed boven het toilet hangen.. hihihi.. De hele dag zo'n weeig gevoel.. en ik wilde nog niks tegen mijn ouders zeggen.. nou das moeilijk.. ik was naar!!!!!
Leuk als je moet werken.. En het nog geheim wil houden.. NOT!   Er waren dus al vermoedens maar ach. en ik groeide vlot dus met 12 weken moest ik wel!! hihiihi
Ach ja hoort erbij.. ik was in ieder geval echt zwanger hahahaha

Ik heb vandaag voor mijn zoontje een houten zandbak gekocht.. ben nu druk bezig die te schilderen! Erg leuk.. ik kan nu al niet wachten tot ik hem er in zie spelen.

Liefs Jazzie

Hey hallo!

Jazzie, komen de tandjes van je zoontje al door? Wat vervelend dat je zo vroeg in je zwangerschap al zo misselijk was! Heeft dat lang geduurd? En met twaalf weken al een buikje, heerlijk lijkt me dat! Ik denk dat ik heel trots met m'n buik naar voren zal lopen, haha! Iedereen moet het dan gewoon weten, haha! En, is de zandbak al geschilderd?

Connie, wat heerlijk dat jullie gaan kamperen! Vind ik altijd leuk om te doen. Lekker primitief, als het maar schoon is ja! Wat grappig dat jullie ook al over namen nadenken! Ik vind Desi ook wel leuk, maar vind het minder mooi bij de achternaam van m'n vriend passen, haha! Ook iets waar je op moet letten.. Voor een jongen vinden we Milan ook wel leuk. Ik vind jongensnamen trouwens veel moeilijker dan meisjesnamen joh! Voor een meisje vinden we Britt of Lynn erg mooi. Eline vind ik ook geweldig, maar zo heet m'n beste vriendin, dus dat doe je niet zo gauw. Net zoals Sophie, zo heet het kindje van vrienden al. Hoewel ik denk als we die naam echt heel mooi vinden en graag willen, dan moet je daar lak aan hebben. Wat vinden jullie?? En wat erg he, die kleertjes! Het liefst koop ik nu al de hele winkel leeg, haha!

Hier gaat het prima. Morgen weer een drukke dag met 'm'n scriptie, dus ga zo lekker m'n bedje in. Slaap lekker!

Liefs, ikke

Hoi Jazzie en MissX,

Hey Jazzie, ik hoop voor jou dat je bij de volgende zwangerschap geen last hebt van misselijkheid. Want ik kan me voorstellen dat dat echt heel erg is...Bah, ik ga al bijna over mijn nek als ik er alleen maar aan denk!

Toen wij de eerste keer zwanger waren hebben wij het al heel vroeg verteld aan onze ouders en broers en zussen! We konden het niet voor ons houden hihihi!!!
Ik hoop de volgende keer wel, ik wil het de volgende keer zo lang mogelijk geheim houden.

Ja die kleertjes hé.....het is echt heel erg met mij.....het zal nóg erger worden als ik een meisje zou krijgen. In meisjeskleding is nog veel meer leuks te vinden dan in jongenskleding, maar dat vind ik....
Ik heb geen voorkeur hoor voor een geslacht, het is zelfs zo dat ik een jongen leuker zou vinden voor mijn zoontje maar een meisje is leuker voor mezelf....

Zijn jullie ook zo moe de laatste tijd?
Ik had net mijn zoontje in bed liggen en ik kon haast de trap niet meer opkomen, zo moe ben ik in mijn benen en ik voel me ook zo moe, zou dat aan het weer liggen??
Ach, misschien moet ik gewoon afvallen en ligt het daar aan. Ik baal van mijn lijf de laatste tijd maar ik heb geen puf om te gaan sporten, wat een zwakkeling hé
Ik ben 30 geweest en wat ze zeggen is waar: na de dertig zakt je lijf in en krijg je de kilo ´s er minder snel af
Ik heb een jaar geleden een tijdje ingeschreven gestaan bij de sportschool en ik kwam er waarempel ook nog een paar keer  maar ik ben geen typje meer voor de sportschool, ik voel me daar niet meer op mijn gemak....

Het kamperen bevalt ons goed ja, de caravan hadden wij al langer hoor maar het eerste jaar hebben wij niet gekampeerd. Dit jaar zijn we pas weer echt gaan kamperen en dat bevalt goed........vooral mijn zoontje vindt het erg leuk. Volgend jaar gaan we gewoon 2   weken in juni of zo....dan zal ik nog lang niet moeten bevallen toch??

Jazzie, je hebt het over hotelkamers....gaat dat wel goed met zo ´n kleintje??
Dat lijkt mij niet echt wat voor ons, onze kleine is nogal luidruchtig, hij kan echt een enorme keel opzetten en zijn woede aanvallen zijn ook niet te zuinig!

MissX, wanneer is je allereerste NOD??

Zo weer even genoeg voor vandaag!

liefs maC

Goede avond!

De eerste hoektand van mijn zoontje is nu echt bijna door.. hehe
Het zal tijd worden..

Het manneke is super lief. Het is nu wachten op mooi weer zodat ie in zijn zandbak kan spelen.. Hij is heel mooi geworden.. maar wat een klere werk.

Ja ik was heel misselijk.. hoe lang weet ik niet meer. Ik heb geen makkelijke zwangerschap gehad.. maar ja. vond het niet erg. ik wist waar ik het voor deed.. en ja ik wist dat je kwaaltjes kan krijgen. de kans dat je zonder de zwangerschap doorloopt gebeurt maar bij enkelen. Ik weet ook niet meer hoe lang ik misselijk ben geweest.. geloof dat het met een week of 11 wel minder werd.

Wij hebben wel de 1ste echo afgewacht met vertellen. dus met 9 weken lekker verteld. Ik heb wel een btje voorkeur voor een meisje.. maar idd een knul lijkt me leuker  voor mijn zoontje. Maar je kunt voor een meid zoveel meer.. meer kleertjes.. meer speeltjes.. Maar een knul maakt je wel creatief  Ik vind het leuk om stoere kleertjes te zoeken.. het is echt een sport geworden.. en leuk speelgoed.

Hotel kamer hebben we nog niet geprobeerd.., maar ik verwacht niet dat het zo'n probleem zou worden. Hij is vrij makkelijk en rustig.. Begrijp me niet verkeerd hij heeft zeker ook zijn driftbuien en kan ook met het verkeerde been uit bed stappen. Maar over het algemeen valt dat heeel erg mee.

Jammer dat je zo moe bent Connie! Hoe is het nu verder met je.. lekker van de zomer genieten voor je het weet is het september.

Nou ik ga stoppen!
Liefs Jazzie

Hoi Jazzie,

Ja, jammer dat je kindje nog niet  in zijn mooie nieuwe zandbak kan spelen, morgen zal het ook niet veel soeps worden met het weer.
Mijn zoontje heeft ook een zandbak, hij wil steeds een tunnel graven, dan gooien we eerst een emmer vol zand en die zetten we op de kop, daarna graven wij er een tunnel doorheen en dan rijdt hij er met een auto doorheen....heel leuk allemaal maar vaak nemen ze de hele inhoud van de zandbak mee naar binnen in hun broekpijpen of in hun schoenen.

Ik ben wel van plan om te genieten van de zomer maar dan moet het weer wel  opknappen.....het is nu zo  triest!

Nog 1 weekje werken en dan hebben wij 3 weken vakantie, er even lekker uit.
We hebben er zin in!
Wanneer heb jij ook alweer vakantie Jazzie....ja sorry het kan best zijn dat je dat al eens hebt verteld maar ik kan niet alles onthouden.

Hoe vaak denk jij op een dag aan een tweede kindje, vraag ik mij af.....
Ik betrapte mij er vandaag op dat ik er best wel veel over fantaseer, maar dat ik mijzelf dan weer even tot de moet orde roepen omdat ik alleen maar leuke scenario ´s zie.....dus mijn zoontje die zijn broertje/zusje een kusje geeft of dat hij speelt met zijn broertje/zusje.
Als ik mezelf daar dan op betrap dan roep ik mezelf tot de orde en dan dwing ik mezelf om ook aan de minder leuke dingen te denken, meer een soort zelfbescherming zeg maar.......heb jij dat ook of denk je: Wat een VAAG verhaal!!!...

Tot mails!
Liefs Connie

Hey Connie en Jazzie,

Wilde even laten weten dat ik morgen reageer op jullie verhalen. Ben nu echt te moe en morgenvroeg weer werken... Sorry sorry! Denk wel dat het morgenavond wordt, want na het werk een verjaardag .

Slaap lekker!!

Liefs, ikke

Goedemorgen!

Ik red het toch nog even om voor m'n werk te berichten. Was alweer veel te lang geledenn. Hier gaat alles z'n gangetje. Voel de laatste dagen af en toe van die steekjes in m'n onderbuik. Wel raar, want (uitgaande van een cyclus van 28 dagen) heb ik pas maandag m'n eisprong. Ik heb de afgelopen week echt zo'n twijfelweek gehad. Dacht waarom zouden we nog twee maanden wachten? Maar heb samen met m'n mannetje besloten toch verstandig te zijn en nog even tot eind augustus te wachten. Als ik afgestudeerd ben, kan ik er pas echt van genieten.

@Connie, ik denk dat ik het ook heel moeilijk voor me kan houden als ik eenmaal zwanger ben. Denk dat wij het ook wel eerder aan'onze ouders en broers/zussen vertellen, later pas aan de rest. Maar volgens mij straal ik dan de hele dag door en ziet iedereen het al aan me, haha!
Wat vervelend dat je de laatste tijd zo moe bent joh. Ik hoor dat idd wel vaker, als je eenmaal 30 bent wordt het lastiger met afvallen. Nou, ik ben 24 en heb er ook moeite mee, haha! Ik ben wel in de afgelopen maanden 5 kilo's kwijt, gewoon door een beetje op te letten. Lijnen is niets voor mij, dan krijg ik alleen maar meer behoefte aan lekkere dingen. Heb ook nooit zin om aparte gerechten te moeten koken i.v.m. een dieet ofzo. Ik weeg nu 66 kilo, mag dus niet klagen. Maar zat op een gegeven moment op 71, dat vond ik voor mijn lengte wel iets te veel. Zat op dat moment ook niet lekker in m'n vel, maar nu gelukkig wel weer! Maar Connie, als je ook al een kindje hebt, lijkt het me sowieso lastiger hoor!
Ik weet eigenlijk niet zo goed wanneer m'n eerste NOD is. Hangt er een beetje van af hoe lang m'n aankomende twee cyclussen duren. Als dat 28 dagen is, dan is ergens rond 22 september m'n eerste NOD!!
Nog een weekje Connie en dan lekker weg, heerlijk!! Waar gingen jullie ook alweer naartoe?

@Jazzie, hoe gaat het met de tandjes van je zoontje? Heeft hij er veel last van? Hoop voor hem ook dat ie gauw in de zandbak kan! Welke kleuren heb je 'em geschilderd? Ik las dat je met 9 weken al een echo had gehad. Dacht dat dat altijd pas met 12 weken was? Dat is idd een mooie tijd om het te vertellen! Hoe hebben jullie het aan jullie ouders verteld? Ben nog op zoek naar leuke ideeen, haha! Vind het echt leuk dat je durft toe te geven dat je een klein beetje voorkeur hebt voor een meisje. Ik kan me dat best voorstellen! En dat betekent echt niet dat jullie minder gelukkig zullen zijn met nog een jongen. Denk dat mijn vriend niet echt een voorkeur heeft. Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Zou het heel leuk vinden als we in de toekomst van allebei een hebben. Maar een jongetje sowieso lijkt me erg leuk omdat mijn vriend de enige van zijn familie is die zijn achternaam nog kan doorgeven. Hij heeft twee neven en die hebben allebei twee meiden, haha. Dus dat lijkt me wel speciaal.

Liefs, ikke

Hoi hoi ben ik weer!!
Mijn knul heeft nog niet in onze zandbak gespeeld.., maar ik weet zeker dat hij het helemaaal geweldig vind! hihi. hij heeft in de speeltuin helemaal genoten van de zandbak!

O en hier feestje! 2 hoektanden door!! ineens.

Wij hebben in augustus 2 weken en in oktober nog een week vakantie.

Ik denk best vaak aan een tweede.. maar kan me er nog niet echt een voorstelling van maken. Ik fantanseer ook weer over een dikke buik. Dat kindje wat heerlijk trappelt in je buik. Zo'n klein hummeltje wat heerlijk op je buik ligt .. hmmm.

En dan idd.. mijn zoontje wat zijn broertje/zusje een kusje geeft en een knuffel komt geven.. en zijn koekje wilt delen.. Ach ze zullen ook wel ruzie maken samen als ze ouder zijn.. maar dat zal ook wel weer goedkomen.

Hoi Ikke!
Die twijfel weken kunnen goed van de hormonen komen hoor.. hihi heel herkenbaar.
hier krijg je met 8, 12 en 20 weken een echo, verschilt per praktijk.
Wij hadden een foto lijstje gekocht. en daar hadden we een kaart  ingescand met voetjes en daarop met fotoshop een tekst geschreven...
Jullie kunnen mij nog niet horen,
jullie kunnen mij nog niet zien,
ik wordt in (maand, jaar) geboren,
mag ik dan in dit lijstje misschien?

Wat betreft de voorkeur.. Ik heb ook geen zusje.. dus misschien dat dat ook uitmaakt.. en ik hou wel van lekker tutten.., maar aan de andere kant ben ik ook wel echt een mama voor jongens.. hihi lekker ravotten in het zand.. lekker stoer.. ach misschien mag ik ooit het geluk hebben om van beide te genieten.
Ik ben dol op mijn prachtige zoon.. en nog zo een zou fantastisch zijn.. Uiteindelijk maakt het niet uit.
O en de zandbak is wit,  donkergrijs en lime.

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan