wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

NAAM + leeftijd
Kindje
Ontpillen
Klussen
Anticonseptie
Ronde                                        

Zonnetje        25jr
1e
 maart
april
Pil

Welkom                             kindje                  23jr
1e

juni    
nuvaring

BB10                    34jr  
1e

April
Pil

Daffy                     27jr
1e
Maart
juni
Pil?

Hoping for a mircale soon

mei

Baby                  23jr  
1e                

Marije                21jr      
1e

augustus
Pil

Levine              26jr
1e
juni                  
augustus
Pil

Quinta            30 jr
2e    
juni?
augustus?
Spiraal

Tamara       25 jr
1e
april
augustus
implanon

Welkom tamamaatje

Klets lekker mee, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!!

Nou meiden, ben beetje verdrietig ik weet het niet meer hoor, Tijn is vandaag weer bij me schoonouders geweest hij heeft echt veelste weinig gehad vandaag
hij hoord 2 flesjes 90cc melk te krijgen, fruithap, broodje en warme hap en hij heeft 1,5 flesje melk gehad, een broodje en zn fruithap. HIj wilde niet eten bij ze (dat heeft hij echt nog nooit gehad bij ons of bij me ouders) we hebben vandaag ook te horen gekregen dat me schoonmoeder nu ook bij de psygoloog loopt (me schoonvader ook) zal dit met elkaar te maken hebben dat hij niet wilt eten. Ik weet het niet meer hoor.......

graag jullie ideeen en meningen

Welkom tamaatje, gezellig dat je ook komt meekletsen!

Quinta, wat een vervelende situatie met je schoonouders. Ik denk dat jij en je partner echt met hen moeten gaan praten. Het is jullie kind en jullie weten wat hij nodig heeft. Ik vind niet dat je schoonouders dan zomaar zelf kunnen bepalen wat hij wel of niet krijgt qua voeding. Voor wat betreft je vraag of het feit dat je schoonouders bij een psycholoog lopen ermee te maken kan hebben. Da's een beetje lastig. Het ligt er een beetje aan wat de sfeer is thuis bij je schoonouders, kinderen zijn daar wel heel erg gevoelig voor. Wij hebben een meisje van 4 in onze omgeving die thuis niet goed wil eten omdat de sfeer thuis niet echt leuk is en als ze bij oma en opa is eet ze hartstikke goed.
Wat vindt je man hier eigenlijk allemaal van?

Groetjes,
Daffy

Sorry Tamara, type ik je profielnaam nog verkeerd ook! Ben nog niet helemaal wakker vanochtend .
Ik heb vandaag trouwens een vrije dag en het wordt mooi weer, dus ga straks denk ik lekker in de tuin zitten. Gaan jullie allemaal nog iets leuks doen met pasen? Wij komen 2e paasdag gezellig met de hele familie samen. Ik vind het dan alleen soms wel moeilijk om niet van de daken te schreeuwen dat we plannen hebben om zwanger te worden. Helemaal omdat mijn zus  een kleine van 4 maanden heeft, dan denk ik de hele tijd  'dat wil ik ook!!'.

Thnx voor jullie reacties!
Leuk dat t zo opgepakt wordt, Quinta ik lees net over de problemen met je schoonouders... kids zijn supergevoelig voor stress, dus het een en ander zou best met elkaar te maken kunnen hebben. Bovenal is Tijn jou kind, jij bent z'n moeder en dus de baas over wat hij en niet mag of moet. Dat hij niet wil eten vanwege de gespannen situatie, daar kun je verder weinig aan doen, maar dat ze telkens iets anders geven dan wat jij van ze vraagt hoef je niet te accepteren hoor... Ik heb makkelijk praten, een fantastische band met m'n schoonouders. Maar in het begin kwamen ze toch wat te dichtbij. Ik heb er met m'n vriend over gepraat, voor hem was dat allemaal normaal. Voor mij niet en ik wilde het ook niet. Uiteindelijk heb ik er met m'n schoonmoeder over gesproken, het was voor haar heel moeilijk om mij op mezelf te laten,maar nu gaat t prima. Ik denk dat onze band er zelfs beter door is geworden. Mijn idee is om niet teveel druk te leggen op Tijn of je schoonouders, maar vertel wel duidelijk wat jij vindt. Als je dat moeilijk vindt kun je misschien eerst met je man ervover hebben.
Daffy tis inderdaad prachtig weer, laatste dag genieten voor mij, ik ga vanavond de nachtdienst in tot na de Pasen dus overdag lig ik dan op bed. Lastig is het dan om je mond te houden he? Ik heb er een andere topic overgeschreven, het grote geheim... Mijn jongere zusje heeft een zoontje en m'n schoonzus 2 dochters. Verder lijkt iedreeen in onze omgeving wel zwanger of net bevallen... Maar ja onze tijd komt nog wel denk ik dan... Allemaal Fijne Pasen!

Hee meiden, even een vraagje, hebben jullie leuke ideeen om het je ouders of schoonouders te vertellen als het zover is?

Ik heb al gedacht om (als het zover is) aan mijn moeder te vragen of ze die datum iets te doen heeft, als ze dan vraagt wat er dan is dan zeg ik dat ze die dag mijn hand vast moet houden, als ze dan vraagt waarom dan zeg ik dat ik haar graag bij mijn bevalling wil hebben.
(aangezien mijn vriend waarschijnlijk flauw gaat valen, dan heb ik back-up)

Meiden, heerlijk weertje he! Ik ga zo eens onkruid wieden uit me tuintje, haha!

Zoals jullie weten: vorige keer was ik niet ongesteld geworden. Volgens de dokter moest ik gewoon weer beginnen met de pil. Want de kans dat ik zwanger zou zijn was klein en ik had getest en die gaf niets aan.
Nu heb ik de pil 1 strip geslikt en daarna direct gestopt. Gister had ik ongesteld moeten worden. en ik ben het WEER niet! Heb wel last van me buik vreemde krampen en wat eerst ook leek op een ongesteldheid.
Ik dacht dus: ja deze keer wel ongesteld. Maar ben het dus alweer niet....althans nu niet.

Wat raden jullie aan??

bedankt voor jullie adviezen!!

marije, ja dat is moeilijk daar een mening over te geven. Wat je kan hebben met die krampen dat je lichaam reageerd op de hormonen die je niet binnen krijgt (stoppen pil) als jij twijfeld en je man/vriend is het er mee eens. Zou ik niet meer slikken en wachten tot me cyclus weer normaal is en jullie willen toch een kindje dus of je nu gaat ontpillen of later. maar de beslissing ligt echt bij je zelf. Veel sterkte (zou het er wel over hebben met je man/vriend ) Ik ben zelf van mening dat je je lichaam in de war maakt met geen pil, wel de pil en weer geen pil...

STERKTE met de beslissing.

BB10: het is een leuke manier om te vertellen maar hou er wel rekening mee dat je in je zwangerschap kan veranderen van mening en dat je dan liever je schoonmoeder er niet bij wil hebben.....
Ik heb het aan verschillende mensen op een verschillende manier verteld.
me ouders: een lijstje met een gedichtje er in met een tekst die einigde met mag ik dan in dit lijstje misschien (als je het gedichtje wilt lezen zal ik hem opschrijven dan hoor ik het wel)
Me schoonouders een kwast roller: met een briefje of ze tijd en zin hadden om "mijn kamer" te schilderen.
me zusje: een klein knuffeldje gegeven met een gedichtje of ze op de knuffel wil passen tot "ik " dr ben.
me broer,schoonzussen en zwagers hebben we het verteld. (zonder poespas)

Ik heb nog meer ideeen hoor als je meer wilt zal ik dr meer op schrijven
succes met iets zoeken.

Terug
Bovenaan