Thnx voor jullie reacties!
Leuk dat t zo opgepakt wordt, Quinta ik lees net over de problemen met je schoonouders... kids zijn supergevoelig voor stress, dus het een en ander zou best met elkaar te maken kunnen hebben. Bovenal is Tijn jou kind, jij bent z'n moeder en dus de baas over wat hij en niet mag of moet. Dat hij niet wil eten vanwege de gespannen situatie, daar kun je verder weinig aan doen, maar dat ze telkens iets anders geven dan wat jij van ze vraagt hoef je niet te accepteren hoor... Ik heb makkelijk praten, een fantastische band met m'n schoonouders. Maar in het begin kwamen ze toch wat te dichtbij. Ik heb er met m'n vriend over gepraat, voor hem was dat allemaal normaal. Voor mij niet en ik wilde het ook niet. Uiteindelijk heb ik er met m'n schoonmoeder over gesproken, het was voor haar heel moeilijk om mij op mezelf te laten,maar nu gaat t prima. Ik denk dat onze band er zelfs beter door is geworden. Mijn idee is om niet teveel druk te leggen op Tijn of je schoonouders, maar vertel wel duidelijk wat jij vindt. Als je dat moeilijk vindt kun je misschien eerst met je man ervover hebben.
Daffy tis inderdaad prachtig weer, laatste dag genieten voor mij, ik ga vanavond de nachtdienst in tot na de Pasen dus overdag lig ik dan op bed. Lastig is het dan om je mond te houden he? Ik heb er een andere topic overgeschreven, het grote geheim... Mijn jongere zusje heeft een zoontje en m'n schoonzus 2 dochters. Verder lijkt iedreeen in onze omgeving wel zwanger of net bevallen... Maar ja onze tijd komt nog wel denk ik dan... Allemaal Fijne Pasen!