wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

hey Rian

WELKOM (heb je ook in de lijst gezet, wil je dit niet laat het even weten).

De lijst zal ik opnieuw maken want dit vind ik een zooitje!!!!

Wel onwijs leuk zo veel meiden,

BELANGRIJK!!!!!
Willen de meiden die hier niet veel meer komen laten weten of ze in de lijst willen blijven of niet!!!!
Laat dit graag deze week even weten!!!!!
BEDANKT

Hallo!

Mijn vriend en ik hebben besloten om vanaf deze maand te stoppen met de pil! Spannend!!! Deze week wordt ik ongesteld, dus voor de laatste keer met pil!
Ik zou het leuk vinden om met jullie mee te kletsen en ik was ook uitgenodigd door zonnetje. Ik was namelijk zelf een onderwerp begonnen maar had niet goed gezien dat jullie ook al met een bezig waren!

Succes iedereen!!

Groetjes annet

Hai hai,

Leuk dat ik gelijk in de lijst sta, dank je quinta. Fijn dat jouw cyclus nu regelmatig is!

Ik lees trouwens dat iedereen eerst een maandje of twee ontpilt voordat je begint. Eigenlijk had ik dat ook in de planning, maar toen kon ik toch maar niet wachten... Met als nadeel dat ik nu niet weet wanneer ik ongesteld zou moeten worden :-( Zondag de 26e heb ik dag 28 van mijn cyclus... Zou ik dan al een test kunnen doen? Of heeft dat geen zin? Wachten jullie netjes je ongesteldheid af elke maand of testen jullie al?

Leuk zoveel meiden op het forum!   En nog handig ook, want nu weet ik dat veel van jullie buikpijn hebben bij het ontpillen net als ik ;-)

Nog even een rare vraag: kan ik een wijntje drinken als ik ongesteld ben? Ja toch?

Martine

hoi meiden,

wat leuk weer een paar meiden erbij! welkom!

fijn quinta dat je cyclus netjes 28 dgn is! (daar hoop ik stiekum ook op..)
maar ik moet nog even geduld hebben zit morgen op dag 17 van cyclus.
we klussen ondertussen vrolijk verder :)
de kwaaltjes vallen bij mij erg mee,heb 2 dagen bloedverlies gehad en verder nergens last van,voel me fitter dus das wel fijn!
hoe is het met BB10?? al kwaaltjes?

groetjes,
zonnetje

hoi martine,

ik wilde ook eerst ontpillen maar kon net zoals jij niet wachten..
heb mijn ongesteldheid van de pil nog als richtlijn genomen en reken dan cyclus van 28 dgn,zit nu op dag 17 en zou dus 1 mei ongesteld moeten worden.als ik dat niet word wacht ik nog een week en dan doe ik een test.hopelijk een beetje een normale cyclus!
als je niet ongesteld word op je dag dat je het verwacht kan je een test doen,maar kan natuurlijk zijn dat je cyclus langer is. we zitten nu in een beetje een onzekere tijd he!

je kan best een wijntje drinken hoor als je ongesteld bent!

groetjes,
zonnetje

Hai zonnetje,

Maar stel dat mijn cyclus 32 dagen duurt en ik test op dag 28 al, is ie dan betrouwbaar of kan ie de hormoontjes bij ev zwangerschap dan nog niet meten?

pfff misschien moet ik meer geduld gaan krijgen ;-)

hoi martine,

sommige testen kun je geloof ik een paar dagen voor je nod gebruiken maar heb ik geen ervaring mee..zou proberen pas op dag 35 te testen ofzo..lastig ik weet het maar dat ga ik wel proberen mocht ik dan nog niet ongesteld zijn.en bij twijfel of als het te lang duurt kun je natuurlijk altijd bloed llaten prikken dan weet je het zeker!

groetjes

Hallo,

Ik reageer op het verzoek,
Ik ben dan de laaste tijd niet heel veel meer geweest, maar lees wel om de dag minimaal de reacties. Alleen reageren lukt op het moment niet zoveel.
Maar ja mensen hebben zich niet voor niks gemeld in de gesprek,
dus weet niet of het de bedoeling was om die mensen eruit te halen.

Maar ik denk dat de mensen (waaronder ik) die nu niet regelematig reageren vanzelf weer vaker terug komen.

Dus  als je wil, mag je mij er gewoon tussen laten staan.

De reden dat ik nog niet gereageerd:
wij hebben regelmatig gesprekken over kinderen en het zwanger worden.
Maar er is toch een lichte domper gekomen op het proberen zwanger te worden.
De plannen waren juni geworden, alleen mijn man is druk op zoek naar een nieuwe baan. En we hebben toch liever dat hij iets meer zicht heeft op eventueel een sollicitatie gesprek. Nu heeft hij al wel een aantal reacties gehad en ook hij reageert regelmatig en neust elke dag. Maar ja het is en blijft natuurlijk niet de makkelijkste tijd.
Dus juni wordt het voor ons even niet, helaas
Stiekem ben ik toch ik toch wel een beetje teleurgesteld.
Maar ja, je moet het er wel samen eens zijn.
Al staat manlief ook wel te trappelen hoor

Terug
Bovenaan