wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

quote: quinta78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-05-2009 22:50:04'));

NAAM
KINDJE
ONTPIL/KLUSSEN
PIL /ENZ
RONDE
 NOD                  

Zonnetje  25jr
  1e
Maart              April
Pil

Welkom kindje           23jr
  1e
    -                         April
Nuvaring

BB10             34jr
    1e
April                  April
Pil
1

Daffy               27jr
    1e
Maart             April
Pil
2

Kadwiel      23jr
     1e
Mei                      Aug
Pil

Rian                26jr  
     1e          
 April                  Juni                    
Pil                    

Marije           21jr
    1e
Aug                        Aug
Pil

Levine         26jr
    1e
Juni                   Aug
Pil

Quinta          30jr
    2e
Spiraal

Tamara   25jr
    1e
April                   Mei
Implanon
1
+/-29Mei

Martine     26jr
    1e
April                 April
Pil
2
+/-29Mei

Annet            27jr
       1e      
April                      April                  
 Pil                        
1                            

Cindy           26jr
       1e
Juni                     Juni            
Pil

Tara               23jr
       2e
Aug                         Aug
Pil

Bloemsie27jr
      1e
Pil

Solanum  26jr
      1e
Aug                          Aug
Pil

Taraneh    33jr
      1e
April                   Juni
Pil

dag dames,

hier weer eens een berichtje van mij

allereerst volgens mij klopt het lijstje niet helemaal, zie namelijk staan dat ik in april stop met anticonceptie. En heb vorige week net verteld dat wij niet in de naar voren geplande juni gaan beginnen omdat mijn man zijn baan kwijt is...
Inmiddels is daar weer een heel klein beetje verandering in gekomen, hij heeft namelijk van de week een sollicitatie gesprek gehad en krijgt deze week meer te horen.
Dus wie weet zit het een klein beetje mee deze week.

En ben druk geweest met me verjaardag, ben 23 geworden.
Ondanks dat ik elk jaar weer zeg: ik doe er dit jaar niet zo veel aan doe ik ik het toch
Had een bbq voor 40 man met alles erop en eraan en daarnaast alleen maar aan het heen en weer lopen met eten en drinken, dus had het na het weekend wel zitten.

Maar wat een leuke verhalen van iedereen zeg, heb het net allemaal even vluchtig gelezen dus geen persoonlijke reactie voor jullie

Ik heb trouwens van de week wel iets gehad wat ik nog nooit eerder heb gehad ook niet toen ik een aantal jaar geleden nog aan de pil was.
Ben namelijk een 2e maand door gegaan en nu werd ik ineens een week te vroeg ongi. Kan natuurlijk zijn door de nodige stress van afgelopen tijd, maar volgens een vriendin van mij zou het komen omdat ik in een week tijd meer dan 2 kilo af ben gevallen.
Heeft een van jullie dit wel eens gehad door de laatste reden?
Hierdoor is wel een beetje mijn boeltje in de war gekomen want moest de ring pas afgelopen weekend verwijderen terwijl ik al 4 dagen ongi was. Hoop dus niet dat het nu weer opnieuw begint nu in de ring verwijderd heb...
Bah, moet ik niet aan denken om het dan 10 dagen te zijn (als het niet meer wordt)

Ik ga er weer vantussen, heb nog een hoop te doen

Groetjes

Hoi Martine

Wat leuk dat onze NOD (waarschijnlijk) op dezelfde dag valt!
Nee ik ga niet tempen, lijkt me een onmogelijke opgave... Ik werk onregelmatig (verpleegkundige) en sta dus nooit dezelfde tijd op, je moet temperaturen als je nog in bed ligt en elke dag dezelfde tijd. Ik heb een collega die wel tempt, zij heeft een curve die dagelijks op en neer gaat, gewoon omdat het verschillende tijden zijn.
Ik heb wel ovulatietesten gekocht, ik hoop maar dat m'n cyclus een beetje regelmatig is dan heb ik daar ook wat aan.
Wil t verder ook maar een beetje aankijken, vlgens het boekje is de gemiddelde "wachttijd" 6 - 12 maanden dus t zal wel vreselijk geluk hebben zijn als ik meteen ronde 1 zwanger wordt!
Toch hopen we dat wel hoor. Nou jij ook veel succes met klussen en wachten op je NOD, ik spreek je tegen die tijd wel om te checken of het volgens planning verloopt.
Liefs Tamamaatje

quote: Martine1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-05-2009 16:23:26'));

quote: quinta78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-05-2009 22:50:04'));

NAAM
KINDJE
ONTPIL/KLUSSEN
PIL /ENZ
RONDE
 NOD                  

Zonnetje  25jr
  1e
Maart              April
Pil

Welkom kindje           23jr
  1e
    -                         Juni
Nuvaring

BB10             34jr
    1e
April                  April
Pil
1

Daffy               27jr
    1e
Maart             April
Pil
2

Kadwiel      23jr
     1e
Mei                      Aug
Pil

Rian                26jr  
     1e          
 April                  Juni                    
Pil                    

Marije           21jr
    1e
Pil

Levine         26jr
    1e
Juni                   Aug
Pil

Quinta          30jr
    2e
Spiraal

Tamara   25jr
    1e
April                   Mei
Implanon
1
+/-29Mei

Martine     26jr
    1e
April                 April
Pil
2
+/-29Mei

Annet            27jr
       1e      
April                      April                  
 Pil                        
1                            

Cindy           26jr
       1e
Pil

Tara               23jr
       2e
Aug                         Aug
Pil

Bloemsie27jr
      1e
Pil

Solanum  26jr
      1e
Aug                          Aug
Pil

Taraneh    33jr
      1e
April                   Juni
Pil

He Bloemsie

Wat leuk dat je ook in de kinderopvang op de babygroep werkt! Ik ook en vind het ook een superbaan
Ben benieuwd hoe straks de combi is met een eigen kindje bij je op het dagverblijf, wel een andere groep maar toch.. (denk ik af en toe weleens over na)
In ieder geval hebben we al genoeg kennis over  veel dingetjes maar het kriebelt ook meer door al die lieve kindertjes om me heen!
Wanneer ging je nou precies trouwen? Heb je je vrijgezellenfeest al gehad?

Tot gauw!

@Solanum, wat leuk dat we dezelfde job hebben! Hoeveel uur werk jij? Ik heb een vast contract voor 24 uur en dat vind ik perfect! Mochten wij een kindje krijgen, dan mag het niet mee naar mijn eigen kdv, ook niet als het naar een andere groep gaat. Dat zijn de regels bij ons. Ik ga over 5 weken trouwen. Mijn vrijgezellenfeest is nog niet geweest, maar die zit er wel aan te komen. Erg spannend! :)

Hoi Dames,

@Solanum. Ik geniet zeker van de vakanties! En ze vallen nagenoeg altijd samen met die van mijn dochters, dus dat scheelt een hoop geregel. Ik geef les op een middelbare school aan de eerste drie leerjaren. Pubers dus :).

@Quinta en Marije.  Die jaloersheid kan ik goed begrijpen.. Ik hou mezelf steeds voor hoe verstandig het is om nog even te wachten, maar het gevoel zegt nu eenmaal andere dingen dan het verstand. Nog ff geduld. Ik lig trouwens regelmatig in een een deuk om je ideeën en smoezen Quinta, brilliant!

@Marije. Gefeliciteerd met je contract. Ik weet niet wat voor werk je doet (?), maar momenteel is het niet zo makkelijk een contract te krijgen in veel sectoren.

@Welkom kindje. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je man snel succes heeft met een nieuwe baan!

BB10, Daffy, Martine, Anne,   en Tamara zet 'm op deze maand ;) en Zonnetje ik duim voor je! Tamara, hou je ons op de hoogte van hoe die ovu-testen werken? Ben er benieuwd naar.

@ de rest ;). Wij moeten nog ff geduld hebben, over een poosje zijn wij ook aan de beurt. Klinkt raar, maar jullie begrijpen vast wat ik bedoel.

@Bloemsie. veel plezier met je vrijgelzellenfeest. Zien we hier een verslagje?

Groetjes,

Taraneh

Prima dat ik in het lijstje blijf staan hoor. Hoop natuurlijk stiekem dat we er in augustus gewoon voor gaan ;)

@ Bloemsie... ik heb zo'n in om te gaan klussen in ons huisje. Ik zit nu al te bedenken wat voor kleurtjes ik wil gaan gebruiken enz. trouwens ik zit ook al ideeen op  te doen voor de   'mogelijk' baby kamer Erg he?!

@ Taraneh ik zit in het onderwijs.

Terug
Bovenaan