Wie telt er samen met mij af tot 1 december??

Hoi meiden
wilde nog even terug komen op mijn borsten verhaal, dat ze groter en strakker lijken.
ging vanaaf naar mijn vriendinnen en had ze al een tijdje niet gezien, en het eerste wat 1 vriendin zei is , ben je afgevallen. Ik zei nee, toen zei ze, dan zijn je borsten groter.
NOu zei ik, ik dacht het ook en heb er maar een verhaal over te veel snoepen van gemaakt, maar voelde me bijna een beetje betrapt. Want niemand weet het .

Nou een klein beetje hoop is er weer.
nou weltrusten
liefs hunnybun

hai allemaal,

Ik heb getest met sensitest (die kan je online bestellen via Sensitest.nl) Daar komt bij mij echt een dikke vette controlestreep en een heel licht zwangerstreepje, net als bij Jojo..

Nou heb ik gistermorgen, avond en vanmorgen met Sensitest getes (allemaal een lichte streep) en ook vanmorgen met een predictor test....
De predictor gaf praktisch geen streepje na de 5 minuten, maar nu (ongeveer een uur later) is er wel een streep te zien (ook weer licht)

Aaaaaaah, ik word gek van mezelf, ik heb net de huisarts gebeld en over een half uurtje kan ik terecht en dan doe zij voor mij een test! Wat ben ik blij met mijn huisarts!!!!

Dus.........nu komt het erop aan straks, ik hoop zoooo dat het wel waar is dat ik zwanger ben!! Het streepje zal er toch niet voor niets staan???

Ik voel me wel heel rg zwanger!!!

@Sharine: Jaaaaa, gaaf he, ik kom dan alleen niet in het juli, maar augustus forum terecht denk ik......

@Jojo, je weet wat ze zeggen: streep = streep (maar ik snap je volkomen, heb hetzelfde)

alle meiden, bedankt voor jullie lieve reacties, echt super!!!

@Saskia: Ik ben even oud en ook 7 maand bezig, dus wie weet is het voor jou deze maand ook wle raak!!

xx Es

hoi esther,
er zit een grote kans in dat je zwanger bent hoor.
al die streepjes hihi.
succes bij de dokter
er vroeg iemand met welke ik getest heb voor de nod.
ik heb met cleare blue getest.maar niet de digitale.
succes allemaal
liefs

Hoi Saskia,

Wat leuk dat je mee kletst ! Ik zit nu in ronde 5 en moet ( liever niet natuurlijk ) zaterdag ongesteld worden.
Ik wilde je iets vragen over die teunisbloemolie. Waarvoor slik JIJ het en helpt het ?
Ik heb nl. deze maand voor het eerst mega veel last van een super slechthumeur: schiet heel snel uit mijn slof. Op een andere topic kreeg ik de tip om teunisbloemolie te gaan halen maar nu vraag ik me af waarom/waartegen/waarvoor dit is en helpt.
Alvast heel erg bedankt voor je antwoord !!!

Esther: heel veel succes bij de ha en laat ons meteen iets weten he ?!!!!

Liefs, Silvia

Hoi allemaal

Hoop dat er meerder zwangeren bijkomen hoor dus mijn duimen draaien volop voor jullie.

Esther is nog spannend dus nou de test bij de ha moet uitslag geven. Daarom heb ik dus de digitale gedaan van clearbleu geen vage streepjes. Meid het is vast en zeker positief want een streep is een streep. En euhhh ik praat ook mee hoor op de forum augustus. Want als ik van mijn laatste menstruatie uit moet gaan dan ben ik 30 juli uitgerekend maar ik heb een wat latere eisprong gehad dus ga zelf van augustus uit. En mocht het toch juli zijn blijf ik gewoon bij augustus forum.

Liefs Sharine

Meiden, alle hoop is nu vervlogen.
Net op de wc zag ik een wit slijmpropje en dat heb ik altijd vlak voordat ik ongesteld wordt. Ziet er naar uit dat ik echt op moet voor ronde 6: zucht.

Groetjes, Silvia

@silvia; balen meid dat je denkt dat je ongesteld wordt. Ik hoop zo voor je dat je snel zwanger bent!!!

@ Ester: Weet je al wat? Hoop voor je dat alles goed is en je gewoon zwanger bent! Maar dat zal toch wel.

En de rest, al zenuwachtig?

Ik heb morgen mijn NOD en nog geen tekenen van ongi gelukkig. Mijn borsten zijn wel erg gevoelig vandaag!
Ga ik weer met al mijn vermeende kwaaltjes, hi,hi.
Morgen maar afwachten, denk dat ik morgenavond ga testen, wat denken jullie? Wanneer kan ik het beste testen?

Iedereen veel sterkte met wachten!!
xxAapje

Hee aapje,
Ik zou morgenochtend al testen als ik jou was!!
Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan