Wie telt er samen met mij af tot 1 december??

hoi silvia

wat vervelend dat de ongi zich weer aandient, dat is altijd weer ff slikken en balen.
ff een reactie op je vraag.
Ik slik de teunisbl in de hoop op een regelmatige cyclus. Ik heb verschillende forums en sites bekeken en daar staan veel positieve verhalen op hierover.   Er zijn nog wat meer kruiden die daarvoor zouden helpen maar de teunisbloemolie zou ook de menstruatieklachten zoals stemmingwisselingen en buikpijn enz moeten  verlichten.   IK slik het nu 2 maanden en vorige maand was  ik na 28 dgn ongesteld (was vorig bericht een typfout)   dus ik hoop nu dat de teunis dit veroorzaakt. Verder heb ik idd minder stemmingswisselingen ,maar de buikkrampen zijn nog steeds erg hevig.
ik heb eerst de teunisbl van de kruidvat gebruikt maar ik ben overgestapt naar Super GLA van solgar
deze zijn sterker geconcentreerd waardoor ik er maar 1 per dag hoef te slikken. Het is wel wat duurder hoor......

groetjes sas

Hai meiden,

Het was heel leuk bij de HA, ik heb samen met de assistente de test gedaan en voor haar was het haast net zo spannend als bij mij!! hahahaha....

maar............. IK BEN ECHT ZWANGER!!!!!

Joepie!!! Ik ben echt blij, eerst was het ook een lichte streep, maar ik had al mijn testen meegenomen naar de HA en hij zij: Ik zie 5x een streepje, dus je bent zwanger!!

Ik mag op 27 december naar de gyn voor een echo, zooo spannend!!

Ik heb het gevoel dat er nog meer zwangeren op ons topic zijn hoor, echt erkenbare kwaaltjes!! Ik hoop het echt heel erg voor jullie allemaal...

xx Es

Silvia het hoeft echt niet altijd per direct te betekenen dat je ongi gaat worden. Zolang je nog geen bloedverlies hebt. Meid mijn duimen blijven voor je draaien hoor.

Esther geweldig meid dus niks geen onzekerheid meer. Nu kun je echt volop gaan genieten he.

Liefs Sharine

hallo
Heeej esther, gefeliciteerd en ga er lekker van genieten.
Ik wens je een hele fijne en gezonde zwangerschap toe.

sylvia, spannend word het he, ook al denk je zelf dat het niet zo is, het blijft toch spannend want een ongi is het enige dat echt bevestigd dat je dus niet zwanger zou zijn.
Ik duim nog steeds voor je.

Ik het nog steeds hetzelfde als gister, gevoel van grote/strakke borsten. En af en toe jeuk maar dat neemt wel af.
Heb wel het idee dat mn ogen iest droger zijn maarja daar ga ik weer met mijn kwaaltjes.
Weet je wat , ik wacht gewoon tot dinsdag. Weet alleen niet of ik het ga volhouden om niet eerder te testen, Ben echt een beetje zenuwachtig, want dat met die borsten heb ik echt nog nooit mee gemaakt.
Gister was ik ook in een winkel met tijdschriften en voor dat ik het wist liep ik met 2 tijdschriften de winkel uit, en het waren niet de libelle of flair. Nee voor ik het wist had ik 2 tijdschriften gekocht van zwanger en 9 maanden.
Het ging zo vanzelf.
GEK he.

Heb ook nog testen van sensitest en had zitten kijken of die site, en er staat dat je al 4 dagen van te voren kan testen, maar de kans dat je dan negatief test is wel veeeeel groter natuurlijk, Moet gewoon nog even volhouden.

Ik ga aan jullie denken en duimen voor iedereen, want we moeten toch met die andere meiden mee naar de juli/augustus moeders,

liefs hunnybun

Zou leuk zijn als we met z'n allen naar het zwanger forum kunnen ja.

@hunnybun; wanneer is jou NOD?Ook al snel?

Vind het heel moeilijk om niet te testen, m'n mannetje zegt steeds test nou, ik wil het weten maar ik wil eigenlijk niet eerder dan zondagavond testen
Ik moet het weekend namelijk werken van 7 uur tot 16 uur. Wil niet 's morgens na een negatieve test huilend naar m'n werk maar na een positieve test wil ik helemaal niet meer naar m'n werk ben ik bang! hi,hi

He ester; super he dat je zwanger bent. Gelukkig ben je nu uit de onzekerheid!! Ga lekker genieten van je zwangerschap. Houdt je ons wel af en toe op de hoogte??

liefs Aapje

heej aapje
ik heb mijn nod op 4 december, dinsdag dus,
en jij????
Ik moet nog 5 dagen wachten.
liefs hunnybun

he hunnybun,
Mijn NOD is morgen.
Ben echt bloedje nerveus en anders mijn man wel, ha, ha
Wil eigenlijk zondag pas testen als ik niet eerder ongi wordt natuurlijk.
Al denk ik (en hoop ik vooral) dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn. Ik ben echt vreselijk teleurgesteld als het niet zo is denk ik.
Ik duim voor ons!!!!!!!!!!
en voor de rest natuurlijk

oooo spannend, aapje.
nog 1 nachtje slapen ,en dan een heeeeeel lange zenuwachtige dag.
maar als je er al een goed gevoel bij heb dat het wel eens gelukt zou kunnen zijn moet dat toch een   goed gevoel zijn he.

Ik ga zo voor jullie duimen.
heeel veeel succes.

trouwens, ik wil ook niet eerder testen als dat mijn nod al geweest is, maar mijn handen jeuken nu al.
spannend hoor.
liefs hunnybun

Terug
Bovenaan