Wie telt er samen met mij af tot 1 december??

Hallo allemaal,

Wat een babyboom he op deze site ?! Wel leuk, maar hoop dat we snel mogen volgen !!!
Even de laatste stand van zaken: ik merk niks anders dan anders dus ik ga echt uit van een NEE. De kwaaltjes die ik heb, heb ik eerder ook al gehad behalve dat mega persthumeur met huilbuien, dat was nieuw, maar dat is nu ook weer weg: gelukkig.
Mijn kwaaltjes zijn: moe  ( maar nu ben ik wel een paar dagen laat naar bed gegaan ), trek in lekkers en honger ( heb ik altijd voordat ik ongi moet worden ), sinds vanmorgen fleugje misselijk af en toe ( ik denk inbeelding en tja heb gisterenavond heel veel gevuld speculaas gegeten ), af en toe ongi gevoel, af en toe lage rugpijn ( zal wel van verkeerde houding komen en naderende ongesteldheid ) en beetje vergeetachtig af en toe maar dat heb ik wel vaker. Verder heb ik last gehad van drogere ogen maar das nu ook weer weg.
Nee, ik moet echt ongesteld worden, ik voel het gewoon. Volgende week om deze tijd weet ik het zeker. Hoop dan wel mijn dip niet weer opnieuw te krijgen en weer met volle moed op te gaan naar ronde nummer 6.

Groetjes en heel veel sterkte en succes allemaal !, Silvia

O ja, en ik denk vaker te moeten plassen, maar ook dat heb ik wel vaker en tja nu let ik er meer op.....

Hallo meiden
Ik denk dat  ik   moet proberen me niet al te gek te maken met vage klachten en zo. Er zijn genoeg meiden die helemaal geen klachten hadden en toch zwanger zijn. Ik ga in ieder geval mijn best doen want ik word gek van mezelf. Ik kan echt depri worden van het niet voelen van zwangerschapskwaaltjes. Maar je hoeft natuulijk helemaal niets te voelen. Dit alles natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.
Er zijn inderdaad al enorm veel meiden met een positieve test. Ik zal het vrijdag weten. Ik heb aanstaande vrijdag namelijk mijn NOD. Voel me gelukkig nog niet ongi. Ga proberen om zondag pas te testen mocht ik over tijd zijn.
Iedereen heel veel sterkte met afwachten!!!
Liefs Aapje

Hoi meiden

Idd je hoeft echt niet iets te voelen of wel te voelen wil je zwanger zijn. Dat is bij ieder weer anders.
Ik ga voor jullie allemaal flink duimen voor positief.  

sharine

Hallo allemaal,
Is mijn lichaam me valse hoop aan het geven of zal het dan toch al gelukt zijn???
Ten eerste ben ik halverwege de dag al doodmoe, borsten voelen anders, ik heb meer trek en toch een ietsie pietsie gevoel dat ik zwanger ben. Dat had ik bij de eerste ook, ik wist meteen dat ik zwanger was. Voordat ik een test gedaan had.
Maar jah.... we zullen zien... Maandag is mijn NOD dus moet nog even geduld hebben.
Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Jojo

quote: Jojo25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-11-2007 13:24:26'));

Hallo allemaal,
Is mijn lichaam me valse hoop aan het geven of zal het dan toch al gelukt zijn???
Ten eerste ben ik halverwege de dag al doodmoe, borsten voelen anders, ik heb meer trek en toch een ietsie pietsie gevoel dat ik zwanger ben. Dat had ik bij de eerste ook, ik wist meteen dat ik zwanger was. Voordat ik een test gedaan had.
Maar jah.... we zullen zien... Maandag is mijn NOD dus moet nog even geduld hebben.
Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Jojo

Spannend Jojo, ik duim voor je!! net als voor de rest en voor mezelf natuurlijk. Wat zou het leuk zijn om het met kerst aan mijn ouders te vertellen!!

Zou inderdaad geweldig zijn, goed nieuws bij het kerstdiner.
Het grappige is dat ik van de eerste in deze tijd zwanger ben geraakt en het met oud en nieuw heb verteld aan familie. Zou wel heel leuk zijn om dat te kunnen herhalen.......
We wachten gwoon af........

Ha meiden,

Ik ken dat gevoel van die kwaaltjes. Vorige twee rondes voelde ik van alles en uiteindelijk bleek dat niets te zijn. Nu in de derde ronde probeer ik er niet zo op te letten maar dat valt niet mee. Het gaat tenslotte wel om je lichaam  en dat kun je niet zomaar uitschakelen. Bovendien zou het me niets verbazen als er de vorige ronde wel een bevruchting heeft plaatsgevonden maar dat het is afgebroken. Ik heb ergens gelezen dat 50% van de bevruchtingen eindigt in een "gewone" ongesteldheid.

Ik zit ook al te hopen op een positieve test volgende week zodat ik het met kerst kan vertellen. Zit al te bedenken hoe ik het leuk kan "verpakken" zodat we het op een grappige manier kunnen vertellen maar goed, dat gaat wel heel ver als je nog niet eens weet of je wel zwanger bent .

Heb vandaag nog steeds last van een bloedneus bij snuiten. Herkent een van jullie dit?

Groetjes

Terug
Bovenaan