Wie telt er samen met mij af tot 1 december??

Het liefst zou ik ook nu al testen maar het lijkt me niet zo slim. Wil rustig de tijd hebben om de uitslag op me in te laten werken.
De eerst volgende mogelijkheid hiervoor is zondag avond.
Hoop echt dat ik het volhoud en dat mijn gevoel klopt!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik houd jullie op de hoogte!!

Haai Aapje81,

Super spannend hoor? morgen te kunnen testen.
Ga je de test alleen doen of vraag je manlief  erbij te zijn. hi hi.
De vorige keer heb ik het stiekem gedaan, was op van de zenuwen
Helaas negatief. Rond 3 dec mijn NOD.

Groetjes
Groen 1981

Hallo Allemaal,

Oooooooh de spanning stijgt hier in deze topic !! Vol verwachting klopt ons hart......
Ondanks dat ik er voor 99% van uit ga dat het bij mij een NEE is, vind ik het toch maar spannend. Iedere keer heb je toch een beetje hoop en vooral nu ik lees dat er heel veel meiden zwanger raken.
Ik ben benieuwd of ik vandaag dat bruine bloed weer ga zien en/of morgen de rode duivels...........
Heb wel al sinds gisteren de hele dag buikongi gevoel .

Ik duim voor jullie allemaal. Als we nu eens met zijn allen onze hartslag lieten opmeten........

Liefs, Silvia

Hoi Dames,
Wat een spannende dagen zijn het he! Vooral als ik jullie verhalen zo lees krijg ik toch wel wat gezonde spanning in m'n lijf. Ik heb maandag NOD en heb geen idee of het wel of niet gelukt is. Was de eerste poging dus ga uit van niet zwanger, want zou wel heel snel zijn..... Maar toch is er natuurlijk hoop en ook ik heb vage klachten de afgelopen week. Maandag of dinsdag weten we het. Ik denk dat maandag mijn NOD is, maar omdat het eerste poging is wil ik eventueel woensdag ( leuke dag) gaan testen. Hoop dat ik dat volhou. Maar ja, eerst maar afwachten of de RD zich wel of niet laat zien......
SPANNEND!!!!!!!!!!!

Enneh, ik zou het bijna vergeten. Gefeliciteerd voor alle zwangere dames. Geniet er lekker van want het is gewelidig om mee te maken!

En voor de nog niet zwangere dames. Onze tijd komt ook nog wel! We duimen dat het zo snel mogelijk mag gebeuren!

Groetjes Jojo

Hier een berichtje van mij,
Nog niet ongi, gelukkig. Ben dus bijna een dag over tijd.
Begin nu echt nerveus te worden. Misschien gooi ik er morgen wel een testje tegenaan!
Hoe is het met de rest? Ik kon van de spanning niet slapen vannacht. Steeds weer naar de wc, kijken of er al iets te zien is. Nou, nu nog steeds niet dus en voel me ook niet ongi.
Hoop zo dat het raak is. En voor jullie allemaal natuurlijk ook
xxx Aapje

Ik wil de test trouwens wel samen met mijn man doen, die is zo mogelijk nog nerveuzer dan ik!!

Hee meiden,
Ik heb eigenlijk net als Sylvia, ik weet voor 99% zeker dat ik niet zwanger ben, maar toch die spanning. Hoop eigenlijk dat mijn NOD eerder komt dan verwacht, dan begint ook de volgende ronde eerder, hahaha!
Ik duim voor iedereen!
Groetjes Hanneke

Hanneke, ik hoop dat je gevoel niet klopt en je gewoon zwanger bent, zo ook voor silvia en de rest die nog in spanning zit!

Terug
Bovenaan