Wie telt er samen met mij af tot 1 december??

Hai meiden,

Ik kan het zelf haast niet geloven, maar ook ik ben ZWANGER!!!!!!!!
Ik heb vanmorgen getest (voor NOD) maar ik kon niet langer wachten en ja hoor.......... een heeeel licht streepje en vanavond weer...
Ik vind het nog steeds heel onwerkelijk hoor, het is toch wel echt zo??? Ik kan toch geen streep hebben als ik niet zwanger ben????

Veel zwangeren de laatste week, ik hoop dat jullie allemaal snel volgen.....

Oh ja, ik zal mijn kwaaltjes even onder elkaar zetten dan kunnen jullie vergelijken:
- Gespannen/branderige borsten
- Heb innesteling gevoeld door harde steek in buik en sinsdien een ongi-gevoel
- Moe
- Heel veel dorst
- Branderige ogen
- vanmorgen grieperig gevoel...

Gelukkig nog niet hondsberoerd, maar ik zal nog wel erg weinig hormoon hebben, want het streepje is nog licht....

xx Es

PS. Sharine: Echt super!!! ook voor jou (WAUW..)

heej esther
wat goed, super, gaaf, Heel leuk voor jullie.
GEFELICITEERD
 en ook al ruim 2 dagen voor je nod getest,   nou geniet ervan
Dan gaan wij nog even verder met wachten, en wachten, en wachten,
Ben niet van plan om al voor de nod te testen maar dat heb ik de eerste 2 maanden ook niet gered.

Mijn kwaaltjes van nu zijn eigenlijk, af en toe mijn onderrug, en mn tepels zijn nog gevoelig, maar vanochtend vond ik mn borsten ook anders, ze lijken groter en strakker.
maar dat zal ik me wel verbeelden. Geen misselijk gevoel, alleen mn banaan vanmorgen stond me weer tegen, Stom want heel de week staat fruit me tegen en verder niks.
 We grieperig vanmorgen maar het heerst zo verschrikkelijk bij ons op mn werk, dus dan steek je wel wat op.

Nouja meiden die nog moeten wachten, heeeeeeel veeeeel succes
liefs hunnbun

Hai Hunn,

Ik hoop ook echt dat jij zwanger bent hoor, zou toch helemaal fatastisch zijn??!!!
Je hebt wel de kwaaltjes ervoor, ik had nog niet een hele regelmatige cyclus, vandaar vandaag op dag 31 getest........
Ik ga heel hard voor je duimen!

xx Es

Hoi Esther,

GEFELICITEERD !!! Superrrrr !!!
Wat heerlijk zeg !! Je hoort helemaal bij de babyboom hier op de site !! November is een heel vruchtbare maand geweest. Wat een mooi Sinterklass kado !

Ik hoop zo dat ik nu in ronde 5 ook mag gaan juichen maar sinds 2,5 uur heb ik vreselijke ongi buikklachten. Net onder het eten weer een humeur van jewelste: dacht er van af te zijn. Ben niet lekker: lastig, buikpijn, rugpijn en moe. Dat heb ik altijd voor mijn ongesteldheid. Verder geen veranderingen aan mijn borsten, witvloed of anders wat kan wijzen op een zwangerschap. Helaas....snif snif.

Geniet er maar lekker van en ik hoop ook ronde 6 zwanger te mogen raken.

Liefs, Silvia

hoi meiden,
ik heb op deze topic nog geen berichtje geplaatst,maar wel mee gelezen hoor.
ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb van morgen   getest.
en ik zie nu toch echt een heeel licht streepje.
ik moet zaterdag pas ongi worden,dus het kan wel (wat vroeger testen)
ik heb   cb gebruikt.dus geen ultra test.
ik had eigenlijk nog geen klachten alleen een ietsie pietsie buikpijn.
maar nog geen zere borsten ofzo.
maarja ze zeggen een streep is een streep.
we wachten nog een paar dagen af voor echt zekerheid.
alle meiden ook heel veel succes de komende dagen.
groetjes

He Esther geweldig meid gefeliciteerd met je zwangerschap en ga de komende 8 maanden heerlijk genieten. Wauw zeg nu zijn we samen zwanger.

Jojo een streep is een streep dus vanuit hier een voorzichtige felicitatie. Hoop dat je over een paar dagen een dikke vette streep hebt. Waarschijnlijk maakt je lichaam langzaam hcg aan.

Voor de rest draaien mijn duimen volop voor de overige meiden. Het is idd een vruchtbare maand.

Liefs Sharine

ester gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!!!!!!!! Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Jojo ook vast voorzichtig gefeliciteerd. Met welke zwangerschapstest testen jullie nog voor de NOD?

Geniet van je zwangerschap ester!!!!!!!!!!!!!!

hoi meiden

allereerst gefeliciteerd voor de 3 dames die zwanger zijn!!
echt super!!
ik wil graag meepraten bij deze topic.
ik ben saskia en ben 27.   Wij zijn nu 7 maanden bezig.
Ben het onderhand beu dat het maar niet wil lukken..
ik heb ook een erg onregelmatige cyclus, verschilt van 28 tot 49 dagen
ik ben hiervoor al onderzocht en ik blijk wel een eisprong te hebben, (maar wanneer dat is steeds de vraag en het probleem)
Ik slik nu 2 maanden teunisbloemolie en vorige maand had ik een cyclus van 38 dgn dus deze maand hoop ik ook mooi op tijd te zijn.
Of eigenlijk nog beter,...ik hoop natuurlijk dat de ongi weg blijft.
vanaf 7  dec is mijn NOD, ben benieuwd

Terug
Bovenaan