Hallo dames,
Even een berichtje uit een zonnig zuidwest nederland.
Fijn dat je het zo leuk hebt gehad Monique. Heerlijk niks doen is genieten he. Ook een geruststelling dat je meiden het zo fijn hebben gehadop de camping. En hoe gaat het met je moeder, hoop dat ze niet teveel pin heeft.
En Renate jij hebt een gezellig weekend voor de boeg. Lekker een weekend er tussen uit en genieten met de kids. Weet zeker dat het super is voor de kinderen. Vorig jaar hebben wij ook gekampeerd en vanaf het eerste uur vond Lars het geweldig. Dit jaar hebben we een huis gehuurd in Spanje (met zwembad in de tuin) en gaat mijn zus met haar zoontje mee. Als ze niet mee waren gegaan hadden we weer voor kamperen gekozen. Lars is maar alleen en heeft op een camping zo vriendjes en vriendinnetjes om mee te spelen, dat is in een huis niet het geval.
En Sander gelijk de volgende dag op 'schoolreis'. Wat is ballorig? Is dat een speeltuin of zoiets?
Mijn tijdelijke baan is bij een welzijnorganisatie als directiesecretaresse. Dus, notuleren, agenda's bijhouden, vergaderingen bijwonen, afspraken maken en post.
Heb er wel weer zin in om iets te doen al is 15 uur per week niet echt veel.
Met Lars gaat alles goed. Hij heeft afgelopen vrijdag zijn eerste kinderfeestje gehad. Een groot succes. Cake-jes versiert, onder de tuin sproeier gespeeld, een spelletje gedaan en pannenkoeken gegeten. En raad eens... morgen heeft hij weer een kinderfeestje. De feestjes zijn bij kindjes waar hij vanaf het begin dat hij op het kdv zat (hij was 5,5 mnd) mee omgaat. Leuk te zien dat het dikke vrienden zijn geworden en ze elke keer dat ze op het kdv zijn met elkaar spelen. De 'feest'kinderen zijn 4 jaar geworden en gaan na de zomervakantie naar school. Lars gaat per 1 oktober naar groep 1. Ik vind het wel wat hoor, weer een periode afgesloten en aan het begin van een nieuw tijdperk. Het gaat supersnel. Ik weet nog goed dat ik op mijn kraambed lag en de 'ervaren' mensen zeiden: Geniet er maar van want voor je het weet gaat hij naar school. En idd de tijd vliegt.
Nou voor ik helemaal sentimenteel wordt ga ik even tennis kijken op tv en gelijk de strijk doen.
Tot later, groetjes van
Ingrid