wie wil er kletsen over kindjes van ongeveer 3,5 jaar???

Hallo allebei,

Zo eindelijk weer eens tijd om wat te schrijven. Heb je een leuk weekend gehad Renate? En het weer ging het nog een beetje of was alles tussen de buien door. En de kids hebben die het naar hun zin gehad in de caravan. Vast wel, een camping is altijd leuk voor kinderen.

Het regent hier al de hele dag, wordt er treurig van. De hele dag binnen en tussen de buien door boodschappen doen.

Vorige week had Lars indianenfeest op het kdv. Ondanks dat de regen met bakken uit de hemel viel was het een groot succes. En vies dat hij was, verschrikkelijk. Na de buien hadden ze uitgevonden dat het wel erg leuk was om zo hard mogelijk in de plassen te stampen, van een berg (met zand + water= modder) te glijden en nog meer kattekwaad uit te halen. Zijn schoenen waren door en door nat, zijn broek was niet beige maar zwart en rose en groen. Ze hadden namelijk indianenjasjes gemaakt van een wit tshirt en daarop geverfd. De verf kon helaas niet tegen regen en liep uit op zijn broek. Heb het inmiddels 4 keer gewassen, in de vlekkentovenaar voor verf en viltstift gehad, in de vanish maar niets heeft geholpen. En als je nou zou zeggen och het is een oude broek, maar nee, hij is nog niet zo oud en zag en er perfect uit. Zonde!

En het weekend met vrienden naar Amsterdam geweest, bij Jamie Olivier gegeten. Nou dat heeft meer naam dan dat het eten perfect is, maar leuk om een keer meegemaakt te hebben.
Vanmorgen was mijn moeder hier en is met Lars gaan zwemmen. Dat was leuk voor Lars en voor oma.

Hoe gaat het met jouw moeder Monique, hopelijk heeft ze niet al te veel pijn. En hoe was de logeerpartij? Ga je nog met vakantie?
Wij gaan over 2 weken naar Spanje. Dus de komende weken de was en de strijk bijhouden, poetsen en inpakken.

Nou dat was het weer, tot de volgende keer
Ingrid
 

Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer. Weekendje Slagharen was heel geslaagd. De kids hebben zich prima vermaakt. Met het weer hebben we ook nog wel geluk gehad.....vrijdag een paar buien en zaterdag maar 1 bui....en toen zaten we net te koffiedrinken. In de caravan is het ook goed gegaan. Sander bovenop het stapelbed, hij vond het geweldig. Ik had voor Justin voor de zekerheid campingbedje meegenomen, als er geen stang voor het bovenste bed langs zat, dan wilde ik Sander niet bovenop laten slapen. Hij valt heel af en toe nog een keertje uit zijn bed, dus wilde niet het risico lopen dat dat daar zou gebeuren. Justin voor het eerst op het grote bed geslapen beneden en dat is ook heel goed gegaan.
Al met al een heel geslaagd weekend en ik heb mijn rondjes in draaimolens wel weer gehad voor van het jaar.

Hoe is het nu met je moeder Monique? Is er al meer bekend? Wel onzeker zo he? dat je niet weet wat het is......even afwachten dus. Heeft ze veel pijn? Hopelijk niet.

Heerlijk Ingrid.....over 2 weekjes naar Spanje. Heb je er al zin in? Zal vast wel.

Ik heb verder voor nu niet zoveel nieuws ik kijk van de week nog wel een keer weer hier, misschien dan een langer verhaal. Ik ga kopje koffie drinken en nog wat tv kijken.

Groetjes Renate
 
hallo dames!

alles goed?hier gaat het zijnn gangetje!davina nog twee weekjes naar school en dan heeft ze vakantie en na de vakantie gaat ze naar de basisschool!zal wel wennen zijn denk ik.

met mijn moeder gaat het iets beter.ze kan al weer aardig lopen maar ze heeft nog wel veel last van d ´r voet en kuit als ze loopt.wat het is weten we nog steeds niet  de artsen hebben alle mogelijke tests gedaan maar alles is goed.ze is dus eigenlijk zo gezond als een vis!als het goed is mag ze vandaag of anders morgen naar huis.ze moet nog wel kijken hoe het gaat met traplopen anders moet er een bed beneden komen te staan.maar het is al erg lekker dat ze in ieder geval naar huis mag!!ze ligt nu twee weken in het ziekenhuis en ik kan me voorstellen dat ze het wel gezien heeft daar.maar ja wat het is dat blijft nog steeds een raadsel en kom waarschijnlijk toch nooit achter!

ik heb nog een vraagje aan jullie.davina moet over twee weken trakteren op de psz,want dan is ze voor de laatste keer.ik heb alleen geen flauw idee wat ik d ´r moet laten trakteren(ik ben absoluut geen creabea!)hebben jullie nog een leuk en makkelijk ideetje?

wel balen ingrid dat ie zo vies is geworden met zijn mooie broek!dat doen ze nou nooit als ze oude kleren aanhebben he!!maar hijn heeft het wel naar zin gehad dat is ook wel belangrijk(toch?)geniet  lekker in spanje over twee weken!!hopelijk heb je lekker weer en niet te warm!

lekker he renate een weekendje weg en ook lekker dat het  weer een beetje meewerkte.ook goed dat het slapen goed is gegaan in de grote bedden.ik vind het inderdaad een griezelig idee zó`n stapelbed

nou ik heb net gehoord dat mijn moeder morgen thuiskomt!!!

ik ga gelijk dingetjes regelen en ik kom van de week wel weer neuzen  

groetjes
monique    
 

Hoi meiden,

Fijn Monique dat je moeder naar huis mag. Wel een gereis zo heen en weer naar het ziekenhuis he? Nu zul je natuurlijk ook nog wel vaak naar haar toe gaan, maar ik vind in het ziekenhuis zit je zo aan bepaalde tijden vast. Wel raar dat ze niets kunnen vinden.

Ik had nog ff een ideetje voor Davina voor de peuterclub......weet niet of je het iets vind, misschien is het meer voor jongetjes ik weet het niet.
Een schepje met een kaartje eraan met daarop de tekst:   Mag ik even opscheppen? Ik ga naar de basisschool. en dan kun je op het schepje nog een doosje smarties doen of iets anders ......ofniets natuurlijk.
Dit idee heb ik een keer ergens gelezen en ben ik van plan om straks met sander te doen. Maar zit nu te denken dan zou ik nu wel al schepjes moeten kopen, want die zijn natuurlijk in oktober niet meer te krijgen.
Verder heb ik zo snel ff geen nieuws.......

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?? Veel plezier in ieder geval en ik kom snel weer ff kijken hier.

Groetjes Renate
 
Goedemorgen dames,

Het is al weer even geleden dat ik geschreven heb. Het zijn drukke dagen geweest. Donderdagmorgen naar de tandarts. Lars lag als eerste op de stoel en gelijk zijn mond wijd open. De tandarts heeft 2 kiezen geseald. Er gaat een kunststof laagje (een soort hars) over de kiesjes. Er kunnen dan geen gaatjes in de kiezen komen. Het kan alleen bij melkkiezen als er al een holletje in de kiesjes zit. Eigenlijk doen ze het alleen bij het blijvende gebit. 2 kiezen was ook genoeg voor deze keer, de tandarts merkte dat hij het bij de 2e kies niet meer zo leuk vond (het deed geen pijn, maar de watten in z'n mond vond hij vervelend). De kosten worden door ziekenfonds of ziektekostenverz. vergoed.
Daarna naar m'n vader in het ziekenhuis. Die heeft jl. woensdag een nieuwe knie gekregen. Alles gaat goed met hem en waarschijnlijk mag hij vandaag gaan leren lopen.
Vrijdag met Lars en een vriend van mij naar de Efteling geweest. Het was super rustig. Nergens wachttijden. Niet gek, want het regende soms behoorlijk. Lars heeft 's nachts de hele Efteling opnieuw beleefd, heel onrustig geslapen. De draak was het allermooiste en de nepwolf van roodkapje.
Zaterdag boodschappen doen en 's middags weer naar het ziekenhuis. Gelukkig op tijd thuis. Lars lag om 1930 in bed tot de volgende morgen 0800 uur. Heerlijk zeg, dat was lang geleden. Meestal is hij om 0630 wakker.
Zondag naar een vriend die onze auto heeft gekocht en daarna weer naar andere vrienden om een borreltje te drinken. Ze hebben een tweeling van 8 maanden en een jongetje die 4 maanden jonger is dan Lars. Die 2 hebben gespeeld joh. Heerlijk om te zien. Ze zien elkaar niet vaak, maar als ze bijelkaar zijn klikt het meteen.
Vandaag is Lars naar het KDV (ipv vorige week vrijdag). Heb ik de tijd om het huis op te ruimen, de was en de strijk te doen. En voorbereidingen te treffen voor de vakantie.
Heerlijk nog 4 nachtjes slapen.

Monique: voor een afscheidstraktatie kijk eens op www.party-kids.nl er staan leuke dingetjes op. Wat Renate heeft geschreven is ook leuk. En Lars kwam pas met een handje op een sateprikker thuis. Op het handje stond "dag, ik ga naar de basisschool'   Aan de prikker had een snoepje gezeten.
Fijn dat je moeder weer thuis is. Gaat het goed met haar?
En met de kids?

Renate: Fijn dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad in Slagharen. Staan jullie haren nu ook overeind als in de reclame?
En je ging toch ook nog een huis huren in de buurt van je mans werk. Heb je al iets op het oog en wanneer gaan jullie dan.

Nou dat was het weer, tot de volgende keer
Groetjes van Ingrid
 

Hoi meiden,

Dacht ik van de week een berichtje achter gelaten te hebben.....niets te zien. Nou ja....dan nu maar ff.

Ingrid is natuurlijk lekker met vakantie. Wij hebben hier pas laat vakantie, Sander had donderdag laatste schooldag. Ik moet nog 3 weken werken en heb dan pas vakantie. Wij gaan idd in een huisje......in Ermelo. Mijn man werkt nu in Putten en dat is 1,5 uur heen en 1,5 terug reizen. En omdat hij geen vakantie heeft zijn wij daar. Hoeft hij niet heen en weer te reizen en als hij dan op tijd vrij is kunnne we nog leuke dingen gaan doen. Ik heb al kaartjes besteld via airmails voor het dolfinarium.
 

Sorry hoor....ik had ff berichtje geplaatst, want ik wist niet meer wat ik de vorige keer al geschreven had. Anders staat het er allemaal zo dubbel he? Meestal doe ik dat wel voor ik aan berichtje begin, maar was het vergeten. Het was niet echt heel veel bijzonders.

Hier gaat verder alles zijn gangetje. Van de week een drukke week gehad....veel gewerkt, omdat een collega ziek was. In huis blijft dan alles zo liggen pfff......prut was.   En ik moet vandaag nodig boodschappen doen. Volgende week wordt Justin 2 jaar en dan ben ik ook veel nodig en ik wil niet alles op het laatste moment doen.

Mijn man gaat samen met mijn vader een speeltoestel maken als cadeautje. Een glijbaan met een huisje erboven en later uitbreiden met schommels. Moeilijk hoor, wat je op deze leeftijd moet kopen. Ze hebben ook al zoveel!!!
Had Lars zo'n aqua-play? Dat is toch met bootjes enzo? Is dat ook nog wat en speelt hij er veel mee?
Toen Sander 2 werd heeft hij een garage van ons gekregen.....nou miskoop van het jaar. Hij speelt er helemaal niet mee. Vorig jaar heeft hij het politiebureau van lego gehad. Lego spelen ze hier heel veel mee, maar daar hebben we inmiddels ook wel genoeg van. Hoe lang duurt het en dan worden het de kleine blokjes van lego.

Hoe gaat het bij jullie nu Monique? Heb je al een idee voor het afscheid van de peuterspeelzaal? Of is dat in middels alweer geweest. Jammmer dat je tussendoor niet ff terug kan kijken wat een ander geschreven had.  
Moet jij nu in de vakantie ook extra werken? Wij hebben op het werk maar een klein team, dus we komen er niet onderuit......helaas. Ik hoef gelukkig niet meer dan 4 dagen te werken, want meer zou me echt te gek worden. Vind 4dagen eigenlijk al teveel, maar nog 3 weekjes en dan heb ik gelukkig vakantie.
Hoe is het nu eigenllijk met je moeder? Hopelijk ik alles weer goedgekomen en heeft ze geen pijn meer!!

Verder eigenlijk geen nieuws. Ik ga nu het berichtje maar plaatsen voordat justin me op de muisknop klikt en dat alles weer weg is.

Groetjes Renate
 
hoi hoi

he he eindelijk weer tijd om achter de pc te kruipen!
dinsdag heeft davina getrakteerd op de psz!ik was helemaal creatief geweest en stond echt versteld van mezelf(hihi)ik had haar handje overgetrokken en deze uitgeknipt(hoefde maar 20 keer) en daarna erop geschreven"davina zegt dag dag omdat ze na de zomer naar de basisschool mag"toen twee gaat erin gemaakt en met cadeaulint een potlood en een zakje dora koekjes eraan vast gemaakt.dit allemaal in een versierde doos gestoken en zag er erg feestelijk uit al zeg ik het zelf!!(was erg trots op mezelf zeker als je dan van alle kanten hoort dat het er zo leuk uitziet!)
ze heeft nu vakantie en gaat 5 september nar de basisschool(ja ja mijn kleine meid word groot snif snif)

met mijn moeder GING het goed maar sinds woensdag is het weer terug helaas.ze heeft nu wel goede medicijnen waardoor het iets beter gaat maar ja het gevaar is dan weer dat je teveel gaat doen.ze krijgt nu 17 augustus weer een mri en kijken of er dan wel wat uitkomt.de fysio zegt nog steeds dat het een hernia is dus.....maar ze zeggen wel allemaal dat het wel weer goed zal komen dus daar houden we ons maar aan vast!

ik ben zelf donderdag ook naar de huisarts geweest want ik blijf sinds de geboorte van megan maar zo moe!smiddags om drie uur wil ik eigenlijk al naar bed toe!en vallen mijn ogen bijna dicht.ze hebben u bloedafgenomen en kijken of er iets uitkomt.aan de ene kant hoop ik dat er iets uitkomt want dan kan ik er iets aan doen en anders weet ik het ook niet.we zien het wel.ik kan dinsdag bellen voor de uitslag.

zo ik ga nu weer stoppen want ik heb zo een verjaardag(heb vandaag gewerkt ben dus helemaal aan mijn eind maar ja ik moet hier echt heen helaas)en mijn broer komt me zo oppikken.johan blijft bij de meiden thuis dus ben ik er weer even uit is toch ook wel lekker denk ik.

ik kom van de week wel weer neuzen en dan schrijf ik weer verder!

groetjes
monique

ps sorry dat ik eigenlijk alleen over mezelf schrijf maar moest het even kwijt allemaal van de week scxhrijf ik wel weer meer
 
Terug
Bovenaan