Hallo!!
Ook hier de oranjekoorts... ha ha ha! Valt mee hoor. Ik vind het zelf wel leuk om te kijken, alles er verder om heen boeit me niet zo. Benthe heeft een mooie oranje 'oranje-fan' romper aangehad vandaag! mannetje in oranje shirt op de bank Roemenië-Frankrijk kijken en ik ga straks ook mn oranje shirtje uit de kast halen... nu nog niet veels te warm. Heb nog niet eerder zo slecht tegen de warmte gekund als nu. Denk dat het door de hormonen komt.... hoop dat het snel over is, maar vrees dat dat pas na de zomer zal zijn....
Voor de rest alles goed. Benthe heeft echt haar voedingsschema omgegooid en krijgt nu 5 voedingen per etmaal. Geeft mij ook meer tijd om andere dingen te doen en met haar op pad te gaan!
Vandaag dan ook op kantoor langs geweest om beschuit met muisjes te brengen en Benthe te showen! Was erg leuk om er weer even te zijn, maar ben blij dat ik nog niet hoef te werken. Het begint nu wel langzaamaan te kriebelen wat uitdaging betreft, want mn hersens worden niet echt heel erg geprikkeld nu ;-)
Verder vanavond nog even naar de dierenarts geweest voor controle. De wond was mooi geheeld en de hechting is verwijderd. Gisteren weer begonnen met koppelen en dat ging echt super. Ik heb goede hoop dat ze na nog een paar keer koppelen (vandaag ging ook supergoed) ze bij elkaar kunnen blijven!!
Twinkel, druk aan de poets?! Ik snap precies watje bedoeld met dat het nu voldoening geeft! Helaas is dat na de bevalling verdwenen en moet ik mezelf weer aan sporen om wat te doen. Behalve wassen en strijken... dat vind ik ineens wel leuk om te doen. Wel vreemd, maar ja.... oja en stofzuigen ook bijna elke dag omdat mn konijnen in de rui zijn, ha ha!!
Ukkie, fijn dat Lise zo goed uit de fles drinkt. Geeft je mannetje nu ook af en toe een fles? Ik vind het geweldig om mn man met Benthe bezig te zien! Heb trouwens over 2 weken afgesrpoken met 2 meiden van de gym. Ben erg benieuwd naar hun verhalen. Wanneer heb jij afgesproken met de gym?
Leuk hé dat gemep? Benthe heeft een box-spiraal (die je om de bovenrand draait) van woezel en pip en die vindt ze geweldig. Die hangt er vanaf het begin in en nu sinds een week speelt ze er ook echt mee. Ze slaat er tegenaan, gisteravond hapte ze met haar mondje naar de staart van pip (hahahaha... en lukt ook nog ;-) en vandaag pakte ze woezel echt vast. Ze heeft nu door dat het haar handjes zijn en dat ze er wat mee kan. Ook voetjes pakken gaat nu steeds beter. Lachen begint ze nu ook meer te doen, maar ze is vooral "serieus" bezig met haar ledematen, ha ha!!!
Benthe kan gelukkig goed tegen de warmte, al drinkt ze vandaag wat minder.
Tara, je verlof gaat nu echt bijna beginnen en dan is het echt aftellen naar de komst van je kindje. Vind je het spannend? Hoe kijk je tegen de bevalling aan? Hoop dat jij de wiebel-traditie van snelle en "makkelijke" bevalling mag voortzetten!!En wie weet, de eerste wiebel-jongen... zou wel heel leuk zijn. Weet eigenlijk niet meer wat ik voor jou voorspeld had...
Pippie, waar blijft he foto mét hoofd?
Vs, je bent bijna de "kritieke" grens voorbij hé? Lekker gevoel of niet?
Nou meiden, veel (voetbal)plezier vanavond

Dat de beste winnen mag!!!
Liefs Anoek