Wiebelmama's 2

Hey Meiden,

Nou ben naar de verloskundige geweest. Het duurde gewoon een uur, hahaha. We hebben dus aardig zitten beppen. De assistent kend me nog van mijn vorige zwangerschap, was dus erg gezellig. Verder alleen maar vragen moeten beantwoorden en over mijn 1ste zwangerschap en bevalling gehad. Mijn bloeddruk en urine waren goed. Nog geen hartje geluisterd, want ja dat hoor je nu nog niet met de doptone. Heb voor 1 juli een afspraak om het hartje te komen luisteren en de volgende  controle afspraak is 15 juli. Ook heeft de verloskundige een afspraak gemaakt voor 24 juni voor mijn 1ste echo. Spannend!!!!!!!

Ben vanmiddag bij mijn vriendin op visite geweest. Mijn mannetje had de nacht gehad en lag nog heerlijk te slapen. Heb lekker met mijn vriendin zitten kletsen over van alles en nog wat. We zaten heerlijk in de tuin in het zonnetje. Ik had het echt super warm en zat weer peentjes te zweten. Toen ik thuis kwam zag ik dat mijn ene arm helemaal verbrand was en mijn truitje stond erin, pech voor mij geldt dat niet voor mijn andere arm, dus ik loop voor jandoedel nu, hahahaha.

Nou ik ga het eten is klaar en ik rammel.
Oja we hebben het ook nog over borstvoeding gehad en ik zit in de twijfel zone. Ga ff de voors en tegen van borstvoeding opschrijven en dan zie ik wle waar ik uit kom, heb nog tijd zat om defenitief te bepalen wat ik nu eigenlijk wil.

Nou nu ga ik echt
Liefs xxx

Hoihoi,

Wat een wedstrijd hè gisteren? Nu maar hopen dat de rest ook zo goed gaat...
Ik ben ook helemaal geen voetbalfan, maar voor oranje maak ook ik een uitzondering :)

Nou Patricia, jij hebt alweer het een en ander om naar uit te kijken! Die 1e echo en de 1e keer dat je het hartje hoort blijven toch bijzonder... Nog heel even geduld :)

Wat gaan die weken toch snel hè? Vs alweer bijna 12 weken, twinkel vlinder en pippie al ruim 28 weken en ik morgen alweer 35 weken! toen Ukkie en Anoek zover waren leek dat voor mij nog een eeuwigheid en nu is het al bijna zover...
Ik heb er wel zin in hoor! Laat die bevalling straks maar komen. Ik zie er niet tegenop, laat het maar gewoon over me heen komen, en denk dat ik tijdens de weeen   wel wat tijd onder de douche door zal brengen. Ik ben wel heel nieuwsgierig naar de uk en ook naar bevalling zelf. Je hoort zoveel ervaringen, maar het blijft toch lastig om je er écht iets bij voor te stellen.

Vlinder, veel plezier op de pufclub!

Ik ga nu even iets eten,
tot later..

liefs Tara

Hoi meiden,

Even laten weten dat hier alles goed is, ben alleen heel erg misselijk en heel erg moe.
Vandaar dat ik hier even wat minder ben de laatste tijd. Als ik me weer wat beter voel zal ik weer wat meer schrijven!
Liefs bo

Hey Meiden,

Ik heb een site gemaakt over mijn zwangerschap. Als je een kijken wilt nemen is dit de site. http://www.freewebs.com/lisawordgrotezus

@Bo, fijn om ff te weten dat alles goed is. Wel balen dat je zo misselijk ben. Hopelijk gaat het snel over en voel je je snel weer helemaal lekker en fit en kan je weer veel komen kletsen.

Liefs xxx

Hey Meiden,

Waar zijn jullie allemaal vandaag??

Hier alles goed. Heb lekker vanmiddag ff in de tuin gezeten. Het waait wel hard maar gelukkig heb ik daar niet echt last van in mijn tuin. Mijn was is ook weer weg voor vandaag en verder niet veel gedaan. Oja heb ook nog dik 2 uur in het ziekenhuis gezeten met mijn mannetje. Hij was vannacht op zijn werk door zijn enkel gegaan en nu wa shet helemaal dik en pijnlijk. Nou het is zwaar gekneusd en hij mag niet werken de komende 5dagen. Hij zit dus lekker op mijn lip!! Maandag if dinsdag moeten we weer langskomen om te kijken of zijn enkelbanden niet zijn gescheurd, want door de zwelling konden ze dat nu niet goed zien.

Liefs xxx

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise

5 juni: 5900 gram en 60 cm. 10 juli volgende afspraak CB.

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!  

7wk1dg: 5200 gram! Afspraak kinderfysio: 5 juni.  Volgende afspraak CB:   16 juni (wijkverpleegkundige en inentingen)

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend.  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend, 28 mei weer naar de verloskundige!!

- Vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje,  31 aug uitgerekend! 19 juni weer naar de verloskundige.

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

- VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

- Bo, zwanger van 1e kindje

- Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 20 januari. 24 juni 1ste echo, 1 juli VK hartje luisteren, 15 juli VK controle  

Hallo,

Ben ik ook weer even.
Beetje rare dag gehad vandaar dat nog niet ben geweest op het forum.

De eerste les zit erop!
Tja, weet nog niet zo goed wat ik ervan vind. Geloof dat ik nog niet zo'n behoefte heb aan al dat gebabbel over zwangerschap met mensen die ik niet echt ken. Daar heb ik jullie al lekker voor.

Maar ja, verder gaat alles goed. De baby is lekker aan het trappelen vandaag...daar kan ik echt van genieten. Ook begin ik steeds meer te beseffen dat het nog maar een week of 10-11 gaat duren...of 12.........of 13..........(niet te hopen maar je weet nooit natuurlijk). Ik ben zo benieuwd naar ons kindje en kijk er echt naar uit!
Hadden jullie dat ook zo Ukkie, Anoek en Patricia bij jouw eerste kindje?

x-vlinder

Terug
Bovenaan