Wiebelmama's 2

Hey bo,

Ik schrik me rot van je berichtje...
Klinkt niet erg meelevend die vk praktijk van jou! Gewoon op je srepen gaan staan hoor, kan jou het schelen wat hun ervan vinden.
Ben idd ook wel benieuwd hoeveel weken je nu ongeveer bent. Wat Vlinder ook al zei, dat je hcg weer gaat dalen, dat klinkt mij ook bekent in de oren.

ooooohh hoop zo voor je dat er helemaal niks mis is....
dikke knuffel,
Tara  

Oohh Bo, wat ontzettend balen dat je denkt dat het fout is/gaat. Getver.

Ik hoop echt onwijs voor je dat het toch goed gaat en het loos alarm is. Laat je het ons weten als je bij de VK bent geweest?

Sterkte! Dikke knuffel,

Ukkie26

Hoi meiden,

Wat een lieve reacties van jullie.
Gister had ik ook echt nog wel hoop, maar omdat het lijntje vanmorgen weer lichter als gister was geloof ik echt dat het niet goed zit. Ben nu 7 weken en dan hoort het hormoon nog te stijgen.
Vorige week nog een test gehad van moeders voor moeders en die was juist super positief... (was zelfde soort test)
Twinkel bij hoeveel weken teste jou vriendin toen het lijntje minder werd?
Wacht woensdag wel af kan er toch niks meer aan veranderen en misschien bel ik maandag nog een keer.
Me man is gelukkig erg lief voor me, hij heeft nog wel hoop, maar ik geloof er niet in.
Ben wel blij dat jullie zo lief reageren.

Liefs bo

Hallo Bo,

Mijn vriendin heeft ook nog testen gedaan tot ongeveer 10 weken (als ik het me nog goed herinner). Ze had in haar eerste zwangerschap nl. een miskraam gehad en had in het begin van haar nieuwe zwangerschap ook nog weinig vertrouwen in een goed verloop hiervan. Ze vertelde mij dat ze ook veel testen heeft gedaan en dat ze ook dacht dat het misging wanneer de testlijn lichter werd. Gelukkig was dit niet het geval.

Toen ik rond 7 weken zwangerschap in onzekerheid zat (ivm twijfel over wel/ geen hartactie) dacht ik ook dat ik afscheid moest nemen van mijn zwangerschap.
Ik had al weinig kwaaltjes, maar dat wat ik had (gespannen borsten) was niet meer aanwezig. In die week van afwachten op de volgende echo heb ik ook nog één of twee testen gedaan, waarbij ik de dikte van de streepjes ook steeds met elkaar vergeleek.
Mijn vriendin vertelde toen dat zij ook de streepjes had zitten vergelijken bij haar tweede zwangerschap, maar dat je daar idd niet uit op kunt maken of je zwangerschap wel of niet goed gaat.

Ik hoop zo voor je dat jouw paniek ook voor niets blijkt te zijn.

Ik duim hard voor je meid!

Liefs, Twinkel3

Hallo meiden,

Even een snelle reactie van mij, we krijgen straks (kraam)visite.

Hier gaat alles goed. We zijn begonnen met afbouwen van het slapen in de bakerdoek en nu slaapt Benthe in een slaapzakje. De eerste dag 2 slaapjes, 3e ging helemaal niet. 2e dag alle slaapjes gingen goed. Afgelopen nacht hebben we het ook s nachts geprobeerd en dat ging ook goed. Ze heeft de hele nacht gewoon doorgeslapen!!! Ben echt trots op mn meissie! Wel drinkt ze iets slechter en komt daarom overdag voor 1 voeding extra. Dat zaldenk ik met een paar dagen ook wel over zijn! Verder heeft ze nu echt haar handjes ontdekt. Ze kijkt er met veel interesse naar en houdt ze in allerlei posities voor haar gezichtje. Ook wil ze de hele tijd "zitten". Nou kan ze dat natuurlijk nog niet zelf, maar als we haar rechtop zetten, is ze helemaal tevreden. Dan kan ze lekeker rondkijken! Kortom, het gaat prima. Maandag moeten we weer naar CB en krijgt Benthe haar eerste vaccinaties.

Twinkel, en zijn jullie vandaag de spullen ophalen bij Babymax? En wanneer komt het kamertje?

Bo, vervelend zeg. Hoop dat je gevoel niet klopt en dat alles goed is.

Hoe is het met de rest van de meiden? Ukkie, met Lise ook alles goed?

Liefs Anoek

Hey Bo,

bah wat een vervelend nieuws. Ik hoop zo voor je dat het allemaal wel goed gaat en blijft gaat. Tot woensdag wachten voor meer duidelijkheid duurt dan nog wel erg lang.

veel sterkte
vs

Hoihoi,

Hier alles goed! Ben wel moe na een een drukke dag werken, maar ik ga straks wel even languit op de bank liggen. Maandag nog 1 dagje werken en dan alleen donderdagavond nog eventjes, de rest van de week ben ik in principe vrij (wil in de praktijk nog weleens anders uitpakken)  

Vrijdagochtend nog naar de VK geweest, en de uk lag er mooi bij. Hij/zij is al ingedaald, dus wij zijn er klaar voor! Dat van het indalen,  had ik ook wel verwacht want ik heb wel wat steken onderin gehad (nogsteeds weleens). Ze noemde geen grootte, maar verwachte een vrij lang kindje maar niet bijzonder zwaar, gewoon zeg maar.

liefs Tara

Hallo.

Bo hoe voel je je nu?

Tara wat lekker dat je al zo goed als verlof hebt! Nu duurt het allemaal niet zo lang meer voor jullie. Kijk je er naar uit?

Hier verder alles goed hoor. Vandaag weer getrappel en volop beweging in mijn buik...heerlijk!

Hebben jullie gisteren ook zo genoten van het voetballen? Ik vond het geweldig hoor! Ben niet zo'n fan maar tijdens het EK wel hoor.

We gaan zo naar een verjaardag toe  dus......ben snel weer weg.

x-vlinder

Terug
Bovenaan