Wiebelmama's 2

Hoi meiden,

Hier goed nieuws!
Ben vanmiddag bij de verloskundige geweest en het hartje klopt!!!!!!!
Echt ongelofelijk... Ging er met het idee heen dat we te horen zouden krijgen dat het niet goed was en wat nu de verdere stappen zouden zijn... Toen moest ik gaan liggen en gingen we kijken en opeens zegt ze en ik zie een hartje kloppen!!!!! Wij ?????   Echt super we zijn weer helemaal blij!

Hoe het nou kan dat me klachten haast verdwenen zijn kon ze ook niet zeggen, tja het kan!
Meiden bedankt voor alle lieve woorden!
Ben weer helemaal van slag, maar nu van blijdschap!

Liefs bo

Hallo allemaal,

Bo, wat een fantastisch nieuws! Goed dat je vanmorgen weer gebeld hebt. Wat zullen jullie opgelucht zijn.

Wel raar hoor, mn laatste echte werkdag zit erop... Maar goed, ik zal vast nog wel regelmatig naar de winkel gaan, ik kan het toch niet laten:) Maar   het is wel lekker, dat ik niet meer heen móet. Ik kan nu   's ochtends lekker rustig aan doen, en ben ook wel van plan om mn rust wat meer te nemen. Ik merk ook wel dat mn lichaam dat nodig heeft hoor. We zullen dus wel zien hoe het in de praktijk loopt hihi.

Anoek, ik kan me wel voorstellen hoor, dat je wat mentale uitdaging mist. Natuurlijk is het heerlijk om mama te zijn, maar je zal niet de 1e zijn die het ook wel lekker vind dat er straks weer wat meer is  dan alleen luiers en voedingen.

liefs tara

Oh, wat fijn om te lezen dat alles goed is Bo!
Helemaal geweldig zeg. Geniet nu maar lekker van het goede nieuws.
De kansen dat het nu nog mis gaat zijn echt nihil, dus daar moet je maar helemaal niet aan denken meid. Hopenlijk kun je nu snel gaan genieten van je zwangerschap.

@Tara, jouw verlof is begonnen meid. Lekker hoor.
Het komt nu idd wel heel dichtbij. Ik ben ook zo benieuwd naar jullie kindje.
Nog eventjes en dan weten we het. Spannend hoor!

@Ukkie en Anoek.
Wat een lekkere dames hebben jullie zeg!
Zo te lezen groeien ze als kool en ontwikkelen ze zich ook als een "gek".
Wat prachtig om ze te mogen zien opgroeien. Het zijn echt wondertjes hoor, en het is toch ook helemaal onvoorstelbaar dat ze uit zoiets kleins al een eitje en een zaadje zijn ontstaan. Ik vind het al wonderlijk als ik voel wat er allemaal in mijn buik gebeurd.
De kleine groeit echt zicht- en voelbaar.
Geniet lekker van jullie prachtige meiden Anoek en Ukkie!

Ik ga nog even lekker bankhangen.

Tot gauw.

Liefs, Twinkel3

Haai meiden!

Daar ben ik ook weer eens!

Jee Anoek, Benthe groeit ook hard! Ik kan me al niet meer voorstellen hoe het was toen Lise net geboren was, zo raar! Zou dat een overblijfsel zijn van de zwangerschaspdementie? Haha...

Tara: Jeej, verlof! Heerlijk! Ik weet wel dat ik me in het begin best verveelde. Heb alle seizoenen van "Wie is de MOl" via uitzendinggemist gekeken. En ondertussen maar wachten op de kleine. En wassen natuurlijk, haha.
Ik heb alle lakentjes, hydrofielluiers en luierpakjes gewassen. De rest niet omdat ik het nieuwe er niet af wilde hebben. Heel herkenbaar dus...

Bo, wat fijn dat alles goed was en dat je zo snel terecht kon bij de VK! Anders had je je nog een paar dagen druk gemaakt om niets, dat zou vervelend zijn. Nu kan het grote genieten beginnen!!! Hoe ver ben je nu?

Twinkel, welke kinderwagen hebben jullie uiteindelijk gekocht? Ook de Mura, maar dan 4 wielen? Ben het allemaal vergeten...whoops.

Voor vaderdag heeft Lise (nouja, heb ik) een foto van Lise op een grote beker laten drukken (mok noemen wij zo'n ding). Hij wil namelijk altijd soep uit een mok, maar we hadden eigenlijkg een goede. Dus dan maar zo. Hij vond het helemaal geweldig (was ook een erg mooie foto, voor de hyvers: daar staat 'ie op, het is de lach vanaf de zijkant).

Ik heb ook wel weer zin om te werken, maar om Lise weg te brengen: nee. Helaas is er geen andere oplossing... Laatst belde mn teamleider en ik merkte dat ik het ook wel over werk wilde hebben (ter vergelijking: de vorige keer dat 'ie belde hadden we het alleen maar over Lise en babies, hij heeft zelf 2 kids). En ach, het wegbrengen zal wel wennen.

En zo lang de creche geen plaats heeft gaan mn mannetje en ik de opvang zelf regelen (zeg maar dag tegen de vakantiedagen, maar 't is voor een goed doel). Daar heb ik wel een goed gevoel bij, kan ik rustig wennen aan het weer moeten werken en pas 2 maanden later hoeven we te wennen aan het wegbrengen van Lise... Dan is ze alweer een half jaar, dan moet het lukken allemaal...

Ik ga nog even de huisvrouw uithangen (wasje opvouwen).

Fijne avond en slaap lekker!

Liefs, Ukkie26

Kom even snel kijken en zie fantastisch nieuws Bo!
Fijn zeg...wat zullen jullie blij zijn.
Hoe ver ben je nu?

Tara, heerlijk verlof voor jou!

Kommorgen wel wat meer schrijven waarschijnlijk.

x-vlinder

He meiden,

Even snel vanaf mijn werk....

Internet is nog steeds niet gemaakt en op het werk moet het maar even tussendoor want het is al weken erg druk en vol met kinderen.

Als eerste   Patricia super gefeliciteerd, ik geloof dat ik dat nog niet had gedaan.

Ik heb een beetje door de geposte berichten heen gescrold, want heb hier niet echt de tijd en de rust ze te lezen.

Bo, ik hoop voor je dat je ongerustheid snel weggenomen kan worden en dat alles gewoon goed is. Sterkte!!

Verder... jaaaaaaaaa, zodra we internet hebben komt die foto met hoofd en ja, steeds dikker wordende buik (gaat ook steeds meer in de weg zitten overigens).

Alles gaat hier goed, alleen ben flink geschrokken van kennissen van ons waarbij het kindje met 30 weken overleden bleek in de buik. Wat een verschrikkelijk drama zeg, hier moet ik echt niet aan denken. Ik vind het zo erg voor hen. Ben zo blij met alle trapjes die ik krijg. Wat zijn die tekenen van leven toch fijn zeg...

Kamertje is op het bedje na een heel eind klaar, al moet het nog wel helemaal ingericht worden. Ga hiervoor zaterdag even lekker naar de stad!!
Kraampakket is hier ook binnen gekomen met de charmante netbroekjes en de ongelooflijk grote en dikke (ik geloof wel 2cm dikke) maandverbanden.
Maar er zat ook een erg leuk badjasje in....

Meiden, ik probeer zo snel mogelijk weer langs te komen. Als het goed is komt het nieuwe kastje voor het internet deze week.
De plicht roept.....

Liefs Pippie

Jee Bo, lees nu pas goed geloof ik. Wat fijn dat alles gewoon goed is!!
Hoop dat je nu weer een beetje kunt gaan genieten!!

Liefs Pippie

Goedemorgen!

Hoe is het met iedereen? Hier alles ok.Ze zijn vanochtend van Carglass geweest. Had al een ster in mn vooruit mn nieuwe autootje  Gebeurd toen ik naar mn werk ben geweest vorige week. Maar nu weer mooi netjes gemaakt!

Benthe is vandaag weer goed gehumeurd, ha ha! Gistermiddag, na de fles van 18 uur, was ze heel hangerig en wilde alleen tegen mij aanliggen.Zodra ik haar rechtop zette op mn schoot (wat ze de laatste dagen alleen nog maar wil) begon ze echt hartverscheurend te huilen. Ze had toch wel last van de prikken, denk pijn in haar beentjes, want koorts had ze gelukkig niet. Heb s avonds nog even bij de buren zetpilletjes gehaald, maar die zijn gelukkig niet nodig geweest. Ze heeft de nacht goed doorgeslapen en vandaag is het alsof er niks gebeurd is! En speelt ze weer lekker in de box! Ze is nu haar grijp-reflexen aan het oefenen. Steeds handje open en dichtdoen en dan ook proberen de poppetjes van de boxspiraal te pakken, maar dat lukt natuurlijk nog niet echt, maar het is wel erg leuk om haar pogingen te zien. Echt iets pakken zal nog wel even duren denk ik. Ook bestudeert ze haar handjes en dat is echt grappig om te zien!
Snap precies wat je bedoeld UKkie. Ik kan me ook al niet meer echt goed herinneren hoe ze was vlak na de geboorte, zo klein. En wat ik al helemaal niet kan bevatten is dat dat prachtige mini-mensje in mijn buik is gegroeid en daar is uitgekomen. Voor mij zijn het 2 losse dingen; zwangerschap en nu Benthe. Gek hé? Lijkt wel of zwanger zijn echt iets onwerkelijks is.... Heb jij dat ook?

Ohhh Tara, nu wordt het spannend voor jou.... en daardoor ook voor ons, want nu komt de spannende tijd er weer aan van elke dag op het forum kijken of er al een baby is bij jou. 2 maanden geleden was dat bij Ukkie en mij en nu ben jij al aan de beurt. wat gaat de tijd hard. Nog even en dan is jouw uk ook al 1/ 1,5 maand en dan komen de volgende al; Pippie, Vlinder en Twinkel! Ergens in september zijn er dan al 6 wiebelbabies! Geweldig hoor!
Die harde buiken had ik ook best veel op het laatst. Is alleen maar goed, helpt vast de boel weker te maken schijnt. Hopelijk gaat je ontsluiting dan ook lekker vlot.... Wat trouwens mij erg hielp op het laatst van de zw met die harde buik was die diepe ademhaling die je als het goed is geleerd hebt op de gym!

Bo, fijn dat alles toch goed bleek te zijn. Waardoor werd je gevoel dat het mis was versterkt? Of was het alleen door die testen?

Twinkel, hoe is het met je poets-drang? Wordt het steeds erger of kan je je inhouden? ;-)

En hoe is het met de andere zwangeren?

Ik ga nu even wat eten! De innerlijke mens verzorgen, hihi!

X

Terug
Bovenaan