Poging 2...
Heb net lekker een rondje gelopen met Lise en boodschapjes gedaan. Daarna heeft Lise in de box liggen spelen. Ze wil dan de speeltjes die aan de boxspiraal zitten, pakken. Zo mooi! Af en toe heeft ze ze ook echt vast (en dan heeft ze geen idee hoe ze dat gedaan heeft volgens mij)...
Twinkel, vervelend hoor, dat je zo'n last hebt van je bekken. Maar wel heel fijn dat je 'zomaar' een dagje thuis bent en dat je het rustig aan kunt doen. En verstandig hoor, dat je de hulp hebt aangeboden. Je bent geen gehandicapte, je bent zwanger en dat vergt veel van je lijf. Is niet zomaar iets... Probeer het dus maar rustig aan te doen.
Oja, jullie hebben uiteindelijk de Mutsy gekocht. Was het even vergeten (soort ontzwangerschapsdementie, haha). Is 'ie makkelijk in- en uit te klappen? Leuk he, voor het eerst de kinderwagen in elkaar zetten. Ik heb er rondjes mee door de woonkamer gelopen hoor, toen wij 'm net hadden (jaja, jullie mogen me voor gek verklaren).
Vlinder, ik had geen last van maagzuur. Helpen de Rennie-tabletten niet? Of heb je die niet geprobeerd? Ik hoop voor je dat de medicijnen die je gekregen hebt, helpen. Maagzuur is geen pretje...
Ja, verhuisplannen hier ja. We wonen nu in een rijtje, totaal misschien 85m2 woonoppervlak. Niet ruim dus. En met een box, kinderwagen (moet in woonkamer, past niet in de gang) en meubels is de woonkamer al snel vol. We hebben 3 slaapkamers nu: in 1 slaapt LIse, in 1 wij en 1 is de 'computerkamer/thuiswerkkamer. Die laatste is echt een klein hokje hoor (5m2 ofzo)...
We zoeken naar een hoek of 2 onder 1 kap, zodat we wat meer ruimte hebben. Ook bergruimte, want nu hebben we een plat dak en kunnen we onze troep (noem het maar zo) bijna niet kwijt. We hebben al een inbouwkast gemaakt in 1 van de slaapkamers, maar dan nog hebben we te weinig ruimte. Oftewel: we knappen uit ons huis!
Tara, zwangerschapsdementie: heel herkenbaar. Had ik ook. En is volgens mij ook nu nog niet helemaal weg. Zal wel langzamerhand wegtrekken...
Patricia, gaat het alweer beter met Lisa? Vervelend hoor, dat ze ziek was. Hoop dat jij het niet ook te pakken krijgt... Verder alles goed? Wanneer had jij ook alweer je echo?
VS, met jou ook alles goed? Hoe ver ben je nu precies?
Ik zag trouwens laatst in zo'n teleshop-programma dat tijdens een
zwangerschap je buik (huid) zo wordt opgerekt, alsof je 3 keer je eigen
gewicht bent. Maar dan in een erg korte tijd natuurlijk. Poe. Dan is
het niet raar dat ik nog een beetje een blubberbuikje heb (zowel beetje vet als een beetje slappe huid)...
Nou meiden, geniet van jullie zwangerschap, van jullie verlof (Tara, en voor Twinkel en Vlinder ook bijna) en tot snel!
Liefs, Ukkie26