Hallo meiden,
Zo zeg ik dat ik waarschijnlijk eventjes niet zal zijn, zo zit ik toch weer op het forum.
Ik heb even verplichte rust gekregen vanuit school.
Vanmorgen vroeg een collega hoe het ging en ik heb toen maar eerlijk gezegd dat ik toch wel veel last heb van mijn bekken en dat ik dat lastig vind op het werk, vooral in een groep met 27 jongste kleuters.
Terwijl ik met haar aan het praten was (lees - een traantje aan het wegpinken omdat ik het zo moeilijk vind om toe te geven dat het niet zo geweldig gaat), kwam er een andere collega binnen die tijdelijk de directrice vervangt. Zij heeft mij gemaand om morgen en vrijdag tijdens het schoolkamp thuis te blijven en eventueel alleen te komen met de BBQ. Echt heel lief en begripvol van ze.
Dus ga ik morgen thuis aan het werk, zodat ik tussendoor ook even kan gaan liggen.
Verder hebben al twee moeders zich aangeboden om mij te assisteren in de klas op de woensdagen en de vrijdagen. Geweldig hoor.
Ik vind het echt ontzettend moeilijk om toe te geven aan mijn bekkenklachten, maar heb deze aanbiedingen toch maar met beide handen aangegrepen.
Heel lief hoe iedereen mij meehelpt (al voel ik me dan soms wel een soort "gehandicapte"

.
Ook thuis zal ik dus wel een stapje terug moeten doen in mijn nesteldrang , Anouk en zal ik mijn man wel vragen om het stofzuigen e.d. te doen. Zo kan hij ook meehelpen aan het klaarmaken van het "nest".
Stof afnemen en strijken kan ik wel zelf blijven doen hoor.
Dus eigenlijk hoef ik nu nog maar 4 weken te werken.
Dan ben ik trouwens ook 34 weken zwanger, dus zou ik anders ook met verlof zijn gegaan. Mijn verlof is dus niet langer voor de bevalling, maar juist erna omdat ik 3 weken compensatie krijg voor het samenvallen van het verlof en de zomervakantie.
Nou, dat was weer een heel verhaal.
Ik ga nu even (heel wijs) in bed liggen en spreek jullie snel weer.
Liefs, Twinkel3