Wiebelmama's 2

Goedemiddag,

Nou mn eerste verlofdag voelt nu nog gewoon als een vrije dag haha. Heb niet zo geweldig geslapen, dus vanmorgen maar even blijven liggen tot 10.00.... heerlijk!
Ik heb aldoor waanzinnig veel jeuk aan mn voeten, echt zo irritant, en dan vooral wanneer mn voeten warm zijn, dus in mn bedje onder   het dekbed. Ben ik de enige die die heeft???? Heb er nog niemand anders over gehoort. Toen de temperaturen wat hoger waren had ik het ook al, maar toen ook aan mn handen. Overdag weinig last van, maar   's nachts... Ik heb al een paar keer midden in de nacht met mn voeten onder de koude douche gestaan. ( zie je het voor je?)

Heb nog steeds niet echt veel last van nesteldrang, hoewel mn huishouden dat wel kan gebruiken. Vanmorgen wel een wasje opgevouwen, en ik moet van mezelf iedere dag toch iets doen, dus helaas moet ik er straks aan geloven, Vandaag heb ik de slaapkamer op mn planning staan.

Ga nu ok even eten,
lekkere pizzabroodjes...
liefs Tara

Haai!

Pippie, fijn dat het goed gaat tot nu toe. En lekker he, dat het kamertje steeds meer een babykamer wordt! Ik vond dat echt geweldig leuk. Meubeltjes erin, plankjes ophangen, lamp, gordijntjes en ga zo maar door. Heerlijk! Alleen daarom al zou ik wel een tweede willen, haha. Als het aan mij ligt wordt de kamer dan oranje (geen grapje en ook niet door het EK, vind het gewoon een leuke frisse kleur). Maar nee, voorlopig nog ff niet hoor!

Anoek, fijn dat het goed gaat met Benthe en dat ze ook zo snel groeit. En Lise had ook dat ze de avond van de prik zelf erg hangerig was, de dag erna wat slaperig. Geen koorts ofzo, gelukkig...
En leuk he, dat grijpen. Lise heeft ook ontdekt dat ze wat vast kan pakken met haar handjes. Alleen de coördinatie is nog niet goed. Ze grijpt finaal naast de boxspiraal-dingen...

Tara, ik had ook onwijs last van jeuk hoor. Meer rond de 25 weken ofzo, maar irritant was het wel. En zie dan maar eens niet te krabben! Vervelend. Bij mij trok het vanzelf weer weg, maar heb er wel een paar weken flink last van gehad. Hoop voor je dat het weggaat. Misschien kun je naar de HA gaan en een zalfje krijgen... Jeuk schijnt wel een zwangerschapskwaal te zijn overigens.

Hier gaat het verder prima. We zijn op zoek naar een ander huis en vanmiddag komt er een makelaar naar ons huis kijken en een taxatie doen. Allemaal vrijblijvend. We laten er 3 langskomen en kiezen dan de makelaar waar wij het beste gevoel bij hebben. Spannend allemaal.

Ik moet nu even snel Lise voeden (nouja, snel...dat hangt van haar af) en daarna even poetsen. Wil mn huis er toch een beetje netjes uit hebben zien.

Fijne dag!

Liefs, Ukkie26 en Lise

Hallo meiden,

Vandaag heb ik alweer een vrije dag.
Wel lekker hoor, om één dag in de week vrij te zijn.
Kan ik me even helemaal overgeven aan de nesteldrang (tja, die is er nog vollop Anoek).
Ik maak er dan ook nog maar even goed gebruik van, maar dwing mezelf ook wel om bij tijd en wijle mijn rust te pakken  (wat ik erg lastig vind).

Vanmiddag moest ik weer naar de VK.
Deze keer is ook mijn glucose en Hb geprikt en dat was allemaal prima.
De kleine lag met het koppie naar beneden, maar heeft zich zo te voelen ook alweer gedraaid na de controle. Over 3 weken moet ik weer terug komen en daarna om de 2 weken.

@Ukkie, wij hebben idd ook even aan de Mura 4-rider gedacht bij het uitkiezen van een wandelwagen, maar zijn uiteindelijk toch voor de Mutsy 4-rider gegaan.
En wat lees ik, verhuisplannen? Hoe wonen jullie nu dan? En wat wilen jullie graag?

@Pippie, fijn om te horen dat het goed met je gaat.
Ook al druk met de kinderkamer lees ik. Leuk hè!

Veel plezier vanavond allemaal met de EK wedstrijd, of kijken jullie niet meer nu we toch al door zijn?

Liefs, Twinkel3

Hallo.

Daar ben ik weer.

Tara, lekker verlof voor jou.
De weken beginnen ook hier te korten. Nog 2,5 week werken met de kids.  Ben helemaal aan het aftellen en kan haast niet meer wachten.

Pippie leuk om je weer eens te zien.  Fijn dat alles goed met je gaat.
Vreselijk hé die nare verhalen. Zo bij ons laatst ook iemand...ik moet er niet aan denken en weet ook wel dat de kans klein is maar toch...ik zou echt helemaal gek worden denk ik. Ik ben dan ook blij steeds weer leven te voelen!

Nou Ukkie wat een plannen lees ik...verhuizen?
Ik vind het steeds leuk om te lezen hoe het met Lise en Benthe gaat.

Twinkel, ben jij iedere dinsdag vrij? Heerlijk hoor!

Verder is hier alles goed. Heb alleen heel veel last van maagzuur. Heeft iemand anders hier ook last van of last van gehad?
Morgen ga ik er medicijnen voor halen. Hoop dat dat snel helpt!

Tot de volgende keer enne...allemaal weer in het oranje he vanavond?

x-vlinder

Hallo,

Nou, de slaapkamer is nog niet gedaan. Ik wou net beginnen, en had de volle stofzuigerzak weggegooid.....heb ik geen nieuwe in huis! Ben ervoor naar de winkel geweest, maar ook daar weer vergeten (tis wat die zw. dementie) Nou net mannetje gebeld die heeft ze gelijk in de auto gegooid.

Pippie, leuk weer es wat van je te horen, wel lastig dat je al zolang zonder internet zit. Ik ben ook altijd blij als ik weer getrappel voel hoor. Natuurlijk is de kans heel klein dat er nog wat gebeurt, maar ja zo nu en dan hoor je toch weer van de verhalen...

Vlinder nog 2,5 week. Dat is al hardstikke snel joh... (misschien ben ik dan al bevallen) Irritant hoor dat maagzuur. Ik heb er wel wat last van, maar niet zo erg als jou denk ik. Ik heb het vooral 's nachts , en bij mij wil vanillevla nog weleens helpen. En 's avonds niet te veel meer eten. Overdag heb ik er alleen last van als ik te vet eet.

Twinkel, over hoeveel weken begint bij jullie de vakantie?

liefs Tara

Oh Vlinder, jij nog maar 2,5 week. Lekker hoor!
Ik hoef na deze week ook nog maar 4 weken, maar die laatste weken zijn altijd wel erg druk. Gelukkig dat ik de komende dinsdagen wel vrij ben.
Dus ik kan eigenlijk ook al wel aftellen.

Dat van dat maagzuur herken ik hoor.
Ik denk dat het komt doordat de kleine nu veel hoger komt.
Ook ik eet regelmatig een bakje vanillevla om de boel wat te sussen, dat helpt mij eigenlijk wel goed. Nu moet ik wel zeggen dat de zuurbrand ook nog niet in mijn mond komt hoor, het blijft bij het irriteren van de slokdarm.
De apotheek schijnt er idd ook goed spul voor te hebben.

@Tara, hahaha - die zwangerschapsdementie hè.
Heb je zulke goede voornemens, zijn de stofzuigerzakken op.
Ga je vanavond nog poetsen dan, of duik jij ook voor de tv om het EK te kijken?
Wij krijgen straks vrienden in huis om samen voetballen te kijken.
Wij zitten er al weer helemaal klaar voor (mijn man in een brulshirt en ik vond tussen de zwangerschapskleren van een collega nog een oranje buikband).
De oranjegekte slaat ook hier toe.

Fijne avond meiden en tot snel.

(Wie weet ben ik er een paar dagen niet ivm schoolkamp, borstvoedingscursus en zwangerschapsgym. Volle agenda.)

Liefs, Twinkel3

Hey Meiden,

Hier ff snel een berichtje van mij. Mijn dochter is gister ziek uit school gekomen, ze had 40 graden koorts. We dachten maandag al dat ze ziek zou worden, omdat ze helemaal niet wilde eten. Ze wilde zelfs geen snoepje!! Gister lekker de hele dag op bed gelegen en gelukkig is de koorts nu wel gezakt tot 38 graden. Vind het wel zielig hoor. Ze zou vandaag haar 1ste sport/speldag hebben op school. Hopelijk is ze morgen weer beter.

Voor de rest gaat alles lekker hier!! Vandaag ff aan de schoonmaak,want dat kan mijn huishouden wel gebruiken. Ga zo dus maar gelijk beginnen.

Liefs xxx

@Tara, Geniet je al een beetje van je verlof??
@Bo, Wat een ontzettend goed nieuws meid!!! Nu weer lekker gaan genieten!!!

Liefs xxx

Goedemorgen meiden!

Hoe is het met jullie allemaal?

Jeetje Twinkel en Vlinder, jullie ook al bijna verlof. Wat dat betreft hebben jullie het handig "geregeld".... Niet dat er iets te regelen viel, maar jullie snappen wel wat ik bedoel denk ik. Doot jullie werk hebben jullie nu heel lang verlof. Hebben jullie al een idee hoe je die tijd gaat vullen? Anders dan poetsen Twinkel

Tara, wil jij nu thuis bevallen of in het ziekenhuis? Want over een weekje mag je officieel thuis bevallen!! Ik vond dat wel een leuke mijlpaal, zo van... en nu mag de baby komen!!
Heb je de VK al gevraagd of ze een inschatting kan maken van het gewicht van jullie uk? En fijn dat je kleintje is ingedaald. Kleintje is zich klaar aan het maken voor de grote reis

Patricia, beterschap voor Lisa!

Hier weinig nieuws. Benthe ligt nu lekker te brabbelen in de box. Ze kan nu al best een tijdje alleen "spelen" in de box. Heerlijk om naar te kijken én te luisteren. Ze probeert nu echt gericht de poppetjes (Woezel en Pip!) te pakken. Ze kijkt dan heel geconctreerd naar haar handje en beweegt haar handje heel voorzichtig naar het poppetje.Toch is de oog-hand-coordinatie nog niet helemaal goed, ha ha... en grijpt ze dus mis. Het blijft toch voornamelijk bij er tegen aan slaan, maar volgens de Oei ik groei is dat de voorbode voor iets gaan pakken. Ze pakt wel mn vinger vast of haar kleren!

Ik ga er nu naar bed brengen want ze begint te jengelen en is dus moe aan het worden.

Liefs

Terug
Bovenaan