A
Anoniem
Guest
Hoi Meiden,
Hier gaat het goed hoor. Vandaag weer een lekkere luien rustige dag gehad. Beetje opgeruimd in huis en gewassen. Ben nog niet uit mijn pyama geweest,erg he?? Ga zo maar ff douche en dan denk ik dat ik een bakje ga doen bij mijn vriendin. Heb gelukkig nog geen last van kwaaltjes. Mijn moeheid word ook al minder gelukkig. Wel is mijn buk al aardig dik aan het worden. Zal binnekort wel ff een foto opsturen naar jullie.
Lisa is gelukkig ook weer opgeknapt. De koorts is helemaal weg en ze is weer lekker vrolijk. Morgen blijft ze nog wel thuis, want we gaan lekker naar de camping toe. Mijn moeder belde om te vragen of we zin hadden om te komen logeren. Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee.
@Tara, Al een beetje gewend aan he verlof?? Lekker de babywas gedaan. Het gaat nu opschieten he, spannend hoor.
@Vlinder, Heb je al wat tegen je maagzuur dat werkt. Ik weet wat het is. Bij mijn zwangerschap van Lisa had ik er ook zo last van. Vanaf het begin eigenlijk al en dat heb ik nu weer. Drink veel melk en gele vla en dat helpt gelukkig goed.
@Twinkel,Zo lekker hoor een paar uurtjes slapen. Ik ben ook zo'n slaapkop hoor, hahaha
Ik moet gana mijn accu is leeg, misschien tot later
Liefs xxx