Wiebelmama's 2

Hoi meiden,

Gisteren was wel een informatieve avond. Het was er superdruk, niet vreemd dus dat de wachtlijsten zo lang zijn!!
Vanmorgen gebeld en we starten in week 40, dat is de week van 29 september!!!!! Hebben we in ieder geval iets om naar toe te leven....
Zondagavond gehoord dat mijn broertje en zijn vriendin zwanger zijn, had alles verwacht behalve dat. Ze vonden het zelf ook heel moeilijk om te vertellen, dus er zijn van alle kanten heel wat traantjes gevloeid. Begin nu wat aan het idee te wennen dat ik tante word en dat het eerste kleinkind van mijn ouders in ieder geval niet van ons is...........

Liefs Pink

Patricia, ik zag de echofotootjes op je hyves! Mooi man!!!

Tara, het schiet op he? Kun je nog wel wachten????

Hey Meiden,

Hier gaat het weer wat minder. Mijn kleine Lisa is weer ziek uit school gekomen. Ze had weer hele erge hoofdpijn en moest spugen. Ze is om 6 uur naar bed gegaan met een sinaspril. Ze wilt morgen wel naar school zegt ze, nou dat zien we morgen wel. Wilde weer het ziekenhuis bellen, maar wacht toch maar tot morgen dan kan ik gewoon onze eigen huisarts bellen. Het zit me niet lekker dat ze weer hoofdpijn heeft en verhoging/koorts 38.2 graden. Ze was net weer helemaal opgeknapt. Hoop dat het niks ergs is. Wel kan het zijn dat ze migaraine heeft. Het schijnt dat zich dat voor het eerst kan uiten als kids 4a5 jaar zijn. Aangezien het in mijn famillie zit en ik er zelf ook last van heb kan het dat dus zijn. Nou ja we horen het morgen wel.

@Vlinder, Wat vervelend dat je voeten vocht vast gaan houden later op de dag. Ik begrijp dat niet, gebeurt echt vaak dat babykamer meubels beschadigd zijn, moet toch niet kunnen. Gelukkig kreeg je een nieuw bovenblad voor je commode. Het lijkt me ook heerlijk om te kunnen shoppen voor de baby. Ik heb wel al wat spulletjes gehad, maar zelf nog niks gekocht. Als dalijk de nieuwe collectie in de winkels hang ga ik gauw wat kopen, heb er zin in.
Veel plezier om zw gym, ga je het al leuker vinden??

@Tara, Ik heb idd alles bijgehouden. Ik heb zelfs 2 van die babyboeken, 1tje vond ik niet genoeg, hahaha. In die ene stellen ze net weer andere vragen. Heb vor Lisa een 9mnd dagboek (van de zwangerschap), 2babyboeken dan, boek over haar 1ste 5jaar en een gewoon dagboek waar ik regelmatig in schrijf. Voor het geval ik iets vergeet of terug wil kijken. Net als nu met deze zwangerschap is het ook wel erg makkelijk, kan een hoop dingen die ik toch was vergeten terug kijken.

@Pink, Je hebt nu idd een datum om naartoe te leven. Hopelijk voor jullie is het snel september en kan je dus snel beginnen. Kan me voorstellen dat het best moeilijk was/is dat je broertje en zijn vriendin een kindje verwachten en helemaal als je het niet had verwacht. Nou meid sterkte en ik hoop dat je snel zwanger bent. Ik denk aan je!!

Liefs xxx

Pink, heb net bij al de wiebelmeiden ook al gepost.   Dat   was wel schrikken van je broer en zn vriendin, natuurlijk ben je best heel blij voor hun, maar het veranderd toch je eigen plaatje... Kan me voorstellen dat je erg naar uitzag om  je ouders als 1e opa en oma te maken. Als het nu bij jullie straks ook gelijk lukt, dan is het wel leuk dat je samen zwanger bent, en voor de 2 kleintjes is het ook wel heel leuk als ze zo dicht op elkaar zitten. Wisten jullie nog niet van hun kinderwens?

Wachten gaat hier goed hoor. Ik verwacht deze week nog niets. Op zn vroegst volgende week. Ben dr wel klaar voor hoor, dus we zien het wel! Hoop wel dat ik niet over de uitgerekende datum heenga...

sterkte meid,
liefs tara (37 weken precies!)

Hoi meiden,

Er is gistermiddag en avond ook weer heel wat bijgeschreven.
Een drukke dag dus gisteren hier. Gezellig hoor!

@Pink, wat fijn dat jullie nu een datum hebben. Dan kun je tenminste ergens naartoe leven. Het was dus erg druk op die info-avond las ik. Zo blijkt maar weer dat zwanger worden voor veel mensen echt geen vanzelfsprekendheid is.
Gefeliciteerd ook trouwens met dat je tante wordt. Het is idd erg dubbel voor jullie denk ik. Ik kan me voorstellen dat je het nieuws met gemengde gevoelens hebt ontvangen.
Afgelopen zondag hoorden wij van het laatste stel uit onze vriendengroep dat ook zij in verwachting zijn. Dat zijn dus al 7 babies in 2008. Iedere keer ben ik weer blij dat ik nu gelukkig ook aan de "goede" kant van de lijn mag staan, ik weet niet hoe ik het anders getrokken zou hebben.
Succes met de laatste 3 wachtmaanden. Hopenlijk vliegt de tijd voorbij en kunnen jullie ook weer actief bezig met jullie kinderwens.

@Patrica, gefeliciteerd met de goede echo! Super hoor meid.

Ik ga nog eventjes op bed liggen (bekken doet weer zeer).

Tot snel!

Liefs, Twinkel3

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise

5 juni: 5900 gram en 60 cm. 10 juli volgende afspraak CB.

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!  

16 juni (9w1d): 5550 gram en 58,5 cm!  Afspraak kinderfysio:  16 juni.  Volgende afspraak CB:   17 juni (arts en inentingen)

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend.  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend, 28 mei weer naar de verloskundige!!

- Vlinder, in ronde 14 zwanger van 1e kindje,  31 aug uitgerekend! 8 juli weer naar de verloskundige.

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

- VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

- Bo, zwanger van 1e kindje

- Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 20 januari. 24 juni 1ste echo, 1 juli VK hartje luisteren, 15 juli VK controle  

Ik heb ook net bij de wiebelmeiden gepost.

De gym is al een stuk leuker hoor en ook nuttig. Gisteren gepuft...nou ik lag echt helemaal in een deuk met mijn buurvrouw. Vond het puffen wel heel gek om te oefenen.

Patricia, hoe is het nu met Lisa? Als je het niet vertrouwt gewoon de dokter bellen hoor. Hopelij kis ze snel weer de oude.

Anoek en Ukkie. Ook gek. Jullie verlof/vakantie zit er bijna op en wij (Twinkel, Pippie en ik) gaan binnenkort beginnen aan ons verlof. Jullie nog lekker genieten hoor!

x-vlinder

Hallo!

@Pink, heb gisteren al gereageerd bij de wiebelmeiden. Vind het gewoon ronduit klote voor jullie dat je weer zo'n klap te verwerken krijgt. Veel sterkte!

Hier verder even een kort berichtje want moet Benthe zo nog een fles geven. Beetje rommelige dag met voedingen, maar zal wel komen door de warmte en door al dat geren en gevlieg vandaag. Ben druk geweest aan het einde van de dag.

Heb inmiddels eindelijk bericht van het KDV wanneer ik kan opzeggen. Je gelooft het gewoon niet, krijg een halve maand "cadeau" en kan per 15 aug opzeggen ipv 1 sept. Dat betekent dus dat Benthe 'maar ' 6 dagen naar dat KDV gaat, omdat we daarna vakantie hebben. Dat moet je toch helemaal niet willen als KDV, maar bij deze ontzettend K.U.T.organisatie wordt alleen aan het geld gedacht. Hoezo belang van het kind staat voorop????? Maar goed, heb contract getekend, dus het is niet anders. Maar ze kunnen geen ander kind plaatsen, geen wachtlijst... nou snap dus niet waarom ik dan aan het begin van het jaar zo'n gezeik heb gehad om alle 4 de dagen te krijgen... en dan nu steeds niet terugbellen terwijl het is toegezegd. Ben er echt klaar mee en heb zoiets van Benthe gaat die 6 dagen niet. Ik regel wel iets anders. Maar aan de andere kant gun ik ze dat ook weer niet, want dan verdienen dus een dikke € 1000,- met niks doen. Kortom, dilemma. Van t weekend maar eens met mn mannetje bespreken wat we doen. Maar voor mij NOOIT meer CATALPA. Iemand van jullie ook ervaring met deze organistie? Het nieuwe KDV is een particulier centrum en de administratie/ directie/ planning zitten gewoon lekker in het pand. Heerlijke korte lijnen en er is veel meer mogelijk. Heb ze in elk egval even laten weten wanneer Benthe komt. Morgen even terugbellen om verdere afspraken te maken.

Ga nu even naar mn meissie :)

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan