Goedemorgen!
Ukkie, ja kan me goed voorstellen dat je ouders Lise zo gegroeid vinden! Mijn ouders komen morgen, zij zullen ook wel weer versteld staan, ha ha! Mn ouders (en schoonouders ook) wonen niet in de buurt, dus we zien ze niet elke week. Ze komen morgen oppassen en zodat mn mannetje en ik eens een avondje uit kunnen. Twijfel nog tussen (snel)hapje eten en film of avondvullende dineren (lees; japanner). Denk dat het het laatste wordt. Zijn beide gek op de japanse keuken en de laatste keer mocht ik natuurlijk geen rood vlees en ze maken best veel met biefstuk én dat is zoooo lekker!
Fijn trouwens dat het kolven resultaat begint op te leveren! Doe het je allemaal niet voor niks, anders lijkt het me erg frusterend. Zou jammer zijn als je moet stoppen met BV omdat je melk "op " is ipv dat je zelf het moment kiest.
Hoe is het met het huisje?
Twinkel, hoe was de partnerles?
Patricia, fijn dat het beter gaat met Lisa. Voor zo'n kleintje (ook al is ze ál 4, ha ha) zijn het toch best grote veranderingen.
Tara, alles goed? Je moet je nu elke dag komen "melden" hoor, hihi!! Anders weet je vast nog wel welke conclusies destijds bij Ukkie en mij werden getrokken!
Benthe heeft gisteren dus vor het eerst omgerold, maar daarna nog niet nog een keer, maar dat komst vast wel! Ik leg haar ivm het hoofdje en nekje veel op haar buik en het schijnt dat van de buik op de rug rollen makkelijker gaat dan andersom en dat de meeste kindjes dat eerst kunnen. Leg jeLise ook vaak op haar buik? Benthe probeert ook wel van haar rug op haar buik, maar dat lijkt echt nog nergens op, ha ha! Ze zet zich af met haar beentje, draait haar kontje enrug, maar bovenlijfje laat ze liggen

Ach komt vast allemaal goed

Hoe lang is Lise wakker per keer, inclusief voeding? Benthe is denk ik rond een uur tot anderhalf uur wakker. Je ziet zo goed wanneer ze moe wordt, dan wordt ze veel rustiger in haar bewegingen, gaapt ze en wrijft ze in haar oogjes (wat overigens er heel schattig uitziet ;-) en dan gaat ze weer lekker naar bed! Zover is het nu inmiddels, dus ik ga haar lekker naar haar bedje brengen en daarna "huishouden".
Liefs Anoek