Wiebelmama's 2

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise

5 juni: 5900 gram en 60 cm. 10 juli volgende afspraak CB.

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!  

16 juni (9w1d): 5550 gram en 58,5 cm!  Afspraak manueel therapeut: 27 juni. Afspraak kinderfysio:  30 juni.  Volgende afspraak CB:   14 juli (arts en inentingen)

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend.  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend, 28 mei weer naar de verloskundige!!

- Vlinder, in ronde 14 zwanger van 1e kindje,  31 aug uitgerekend! 8 juli weer naar de verloskundige.

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

- VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

- Bo, zwanger van 1e kindje

- Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 20 januari. 24 juni 1ste echo, 1 juli VK hartje luisteren, 15 juli VK controle  

Hey Tara!!

Mooie foto's en een mooi buikje zeg!
IK blijf nog steeds bij mn eerste voorspelling, ha ha!! Jullie weten het niet toch?

Wij wisten het wel, maar hebben tegen iedereen volgehouden dat we het niet wisten, omdat we niet wilden dat mensen zouden gaan vissen of heel erg opletten wat we zeggen. Nu zou het niet uitmaken als jullie het zouden weten, maar er zijn mensen die weten dat ik hier post en ben niet echt anoniem met mn echte naam, dus vandaar dat ik jullie ook voor "de gek heb gehouden"  Sorry daarvoor.
Heb me trouwens meerdere keren wel versproken hoor, maar alleen mn beste vriendin had het door, hihi! Maar zij heeft nooit laten merken dat ze het toen gehoord heeft, dus dat vond ik wel super tof. Ik heb haar ook gelijk gebeld na de bevalling (na de opa's en oma's en mn broertje) en zei tegen haar dat ze zeker wel wist wat het was geworden, we konden er allebei erg hard om lachen

Maar Tara, nu mag je echt thuis bevallen!! Hoop ook dat het je gegund is (je wilt toch graag thuisbevallen?), want ik heb het echt als heel bijzonder ervaren en heel ontspannen. Maar goed, daar was mn bevalling dan ook wel naar, ha ha!! Ben benieuwd of je de "traditie" van de wiebelmama's voortzet van de snelle bevallingen én een meisje

Weltrusten allemaal!

Liefs

Goedemorgen,

Anoek, wij weten wel wat het wordt hoor! We vertellen het alleen niet aan iedereen. Alleen onze beste vrienden, en mn zwager weten het, de rest niet! mensen vragen me wel heel vaak of we het weten, en dan zeg ik altijd ja. Heel soms vragen ze wat dan? Nou dan zeg ik dat we dat lekker voor onszelf houden.

Ik hoop ook echt dat ik de traditie van snel bevallen voort mag zetten... Maar we zullen het moeten afwachten. Ik verwacht nog niet dat ie al komt hoor, op zn vroegst volgende week!

Wat er met mn urine was weet ik niet, maar er zat wel iets in (geen idee wat) Heb nu een ding meegekregen om het op te vangen en op te sturen naar het lab. Over 5 werkdagen pas uitslag.

liefs Tara  

Ohhh ik moet dit écht even kwijt!!!! Benthe heeft net voor het eerst van haar buik op haar rug gedraaid!!!  Ik ben zo trots op haar! Ik had haar net op haar buikje gelegd en ze draait ineens op haar rug en kijkt me echt aan van"huh???". Daarna weer op haar buikje gelegd, maar ze begon te huilen... Benthe legt namelijk niet haar hoofd neer als ze op haar buik ligt, ze blijft dat koppie maar op houden en natuurlijk houdt ze dat nog niet "uren" vol, dus dan wordt ze boos en gaat mopperen. Als je haar dan niet omdraait, begint ze te huilen. Vanmiddag was ze wel erg moe, want we waren net terug van de manueel therapeut.
De laatste 1,5 dag ligt ze wel weer naar rechts, maar ik ben toch gegaan om zeker te weten dat alles goed is met naar nekje. Therapeut kon wel voelen dat de spieren naar rechts minder sterk zijn dan naar links en dat er wel een "blokkade" heeft gezeten. Ze vermoedt dat Benthe het zelf gemobiliseerd heeft.Dat is wel fijn nieuws! Nu met de fysio de spieren sterker maken!

Tara, hebben ze je niet verteld wat ze in je urine hebben gevonden? Zijn het geen eiwitten? Hoop het niet voor je, want dat kan duiden op zwangerschapsvergiftiging... al verklaart dat volgens mij niet de harde buiken, maar zou in combinatie met een hogere bloeddruk wel kunnen. Vond je bloeddruk niet eens echt hoog. Je bloeddruk gaat sowieso aan het einde iets omhoog. Althans bij de meeste vrouwen. Ik had steeds 110/70 en op het laatst (laatste paar weken) 120/80. Nu opnacontrole weer 110/70. Wanneer moet je weer naar de VK? Inmiddels denk ik elke week of niet?
Hoe voel je je? Ben je het al beu? Bij mij kwam dat echt de laatste week pas. Had het idee dat ik tijdens mn verlof echt tijd had omecht van het zwanger zijn te genieten.

Ga nog even wat strijk doen, daarna eten en dan zal Benthe wel wakker worden en is het badder-time

Liefs

Oh, super zeg Anoek! Knap dat ze het al kan.
Ik denk dat je echt iedere keer apetrots bent als ze weer een stapje verder komt in haar ontwikkeling.

@Tara, mooie buik hoor.
Ik ga zo nog even mijn hotmail checken en zal zelf ook snel weer eens een foto maken en die rondsturen.

Verder houd ik het kort, want we moeten over 5 minuten weg voor de partneravond van de zwangerschapsgym.

Doei!

Liefs, Twinkel3

Hey Mieden,

Met mijn dochter gaat het gelukkig weer beter. Ze heeft gewoon een beetje last van stress zegt de dokter. De laatste tijd zijn er best wel wat veranderingen geweest voor haar en daar heeft ze altijd al last van gehad. Ze zit natuurlijk pas op de kleuterschool met nieuwe kinderen en een nieuwe juf. Dan natuurlijk nog de zwangerschap waar ze veel mee bezig is. We praten nu met haar en het gaat beter. Ze heeft geen last meer van de hoofdpijn gehad gelukkig.

Nou met mijn schoonmoeder gaat het ook niet zo lekker. Ze ligt weer in het ziekenhuis. Ze is een woensdag opgenomen. Ze had veel pijn en werd gelijk met een ambulance naar het ziekenbhuis gebracht. Ze heeft last van galstenen, maar doordat ze ook een autoimmuum ziekte heeft zijn de onderzoeken erg pijnlijk en moeilijk. Ze heeft iets aan haar alvleesklier en lever. De galstenen hebben ervoor gezorgt dat ze een ontsteking op haar alvleesklier heeft gekregen. Ze hebben geprobeerd om ze te verwijderen maar kunnen er niet bij. Nu hebben ze ze vergruist en een katheter geplaatst in haar lever om het af te voeren. Als alles meezit mag ze na het weekend naar huis toe.

Met mij gaat het wel goed. Voel me eigen super, heb weer volop energie en ben dus gelukkig niet meer zo lui. Heb gister heel mijn huisje gedaan en eindelijk na weken weer is heerlijk film gekeken s'avonds. En hem afgekeken!! Vanmorgen was ik er alweer vroeg uit, 7uur. Ze komen vandaag mijn huis beveiligen.

Liefs xxx

Terug
Bovenaan