Wiebelmama's 2

De baby van Tara wordt een......????

Anoek:  meisje
Mier: jongen
Patries: meisje
Ukkie: jongen (er MOET toch een wiebeljongen komen...dacht dat ie voor mij was, maar nu is ie voor Tara...en Mier zegt het ook en die heeft het tot nu toe goed gehad...)
Vs: meisje
Twinkel: jongen (we zullen zien...)
Vlinder: jongen
Pippie: jongen? (misschien verandert het nog al ik straks ook  jullie buikfoto's kan zien)

De baby van Pippie wordt een.....????

Anoek: jongen  (voorspelling kan veranderen bij foto mét hoofd, hihi!!)
Mier: jongen  (kan nog veranderen)
Tara: jongen  (kan ook bij mij nog veranderen)
Ukkie: meisje (buikje lijkt op de mijne, zo van de zijkant, niet dat dat wat zegt..)
Vlinder: Meisje
Twinkel: jongen
Patricia:  jongen
VS:  jongen

De baby van Vlinder wordt een .....????
Anoek: meisje (ja sorry... denk alweer een meisje...)
Mier: meisje
Pippie: meisje (ook dit verandert misschien nog na het zien van julie buikfoto's)
Tara: jongen
Ukkie: jongen (wilde gok, geen idee eigenlijk)
Vlinder: Tja, ik weet het lekker al! Is wel grappig dat jullie een gokje wagen.
Twinkel: meisje
Patricia: meisje
VS: meisje

De baby van Twinkel wordt een.....????

Mier: jongen (kan nog veranderen)
Tara: Meisje
Ukkie: jongen, puur gebaseerd op je buikje van 20w...
Vlinder: jongen
Anoek: jongen
Patricia: jongen
VS: jongen

De baby van Bo wordt een.....????

De baby van  VS wordt een.....????

De baby van Patricia wordt een.....????

Hoi Hoi,

Hier gaat het lekker. Lisa is helemaal opgeknapt en met mijn schoonmoeder gaat het ook wat beter. Hopelijk mag ze snel het ziekenhuis uit.

Ban vandaag met Lisa naar Ahoy geweest naar het Zomerfestival. Was echt super leuk. Ga volgend jaar zeker weten weer, hahaha. Lisa had het erg naar haar zin en vond het jammer toen het afgelopen was. Daarna ff boodschappen gedaan en samen een uurtje op bed gelegen. We waren allebei erg moe.

@Ukkie, Lekker hoor dat Lise zo lekker slaapt. Je hoort het idd vaker dat baby's met BV liever geen flesje willen. Hopelijk gaat het steeds makkelijker met de fles.   Gewoon doorzetten dan komt het idd helemaal goed.

@Twinkel, Samen helemaal klaar dus voor de bevalling. Lijkt me idd erg leuk om samen te doen. Fijn dat je het leuk vind de gym en dat je een leuke groep hebt, heel belangrijk lijkt me. Dat biefstukje mag bijna weer nog ff een paar weekjes wachten. Moet je ff aan je mannetje vragen of hij dat wilt maken zodra de baby er is. Ik kreeg gelijk na de bevalling een heerlijk broodje filet american speciaal, heb me vingers erbij opgegeten, hahaha.

@Tara, Je moet je nog ff melden voor vandaag hoor, hahahaha. Hoe is het met je??

@Vlinder, Nog ff een paar daagjes en dan lekker vakantie. Ik keek net op de kalender en wij moeten nog maar 3weken. JOEHOE!!!!! Lekker 6weken zomervakantie.

@Vs, Bo, Pippie, Hoe is het met jullie!!!

Liefs xxx

Daar ben ik alweer!
En.... nogsteeds niets haha.
Ik vanmiddag nog eventjes aan het werk geweest. Ik ging even wat ophalen en toen was het dus best druk, en tja ik kan het nu eenmaal niet laten :) Maar het was niet zo heel lang hoor, vanaf 15.00 ongeveer.

Ik ga mezelf nu even op lekkere magnum trakteren (waarkomen die kilo's toch vandaan???)

liefs Tara

Goedemorgen!

Het is hier rustig geweest van t weekend. Iedereen lekker druk geweest of juist heel relaxed

Tara, toch nog werken... eigenlijk niet zo slim hé, maar snap het wel hoor. Ik kan thuis inloggen op het netwerk van mn werk en dat deed ik dan ookelke week. Met als voordeel dat mn mailbox straks niet uitpuilt en ik toch nog een beetje op de hoogte blijf.Zeker als je zelfstandige bent, dan is en blijft het jouw winkel en jouw verantwoordelijkheid, dus denk dat je nooit helemaal los kan laten. Doe het strakjes niet als je net bevallen bent hé? Je lichaam heeft echt de rust nodig om goed te herstellen! En jij kan dan lekker van je kleine uk genieten!

Twinkel, je mannetje en jij nu dus volledig klaar voor de bevalling?!! Wij hebben helaas niet de partneravond kunnen doen omdat mn man toen in het buitenland zat, dus heb hem zelf onderwezen, ha ha! Al met al heeft ie het super gedaan bij de bevalling. Hij was er voor me en dat was voor mij het allerbelangrijkste

Vlinder, heb jij de partneravond al gehad?

Vs, hebben je een tijdje niet gezien? Hoe gaat het? Hoop dat het weer wat beter gaat.

Bo en Patricia, hoe staat het met de kwaaltjes?

Zo, hier een heerlijk weekend achter de rug! Mn man en ik vonden het tijd worden om weer eens tijd voor elkaar te maken en dus hebben we mn ouders gevraagd zaterdagavond te komen oppassen. Dat deden ze natuurlijk maar al te graag  We zijn lekker uit eten geweest bij de japanner en daarna nog tijdje op het terras gezeten. Is echt even goed geweest om zo tijd aan elkaar te besteden, want je bent -zeker in het begin- echt heel veel met je kleintje bezig en het neemt je zowel fysiek als mentaal volledig in beslag. Dat is logisch en helemaal niet erg, maar wij wilden ook even samen zijn. En het stomme.... de meeste tijd ging het over Benthe, ha ha!!!! We hebben er van genoten en het ging prima om Benthe bij mn ouders te laten. Benthe was het daar minder mee eens, want ze dronk slecht en heeft gehuild, terwijl ze dat laatste amper doet (heb echt een voorbeeldig kind). Merk toch wel dat ze het beste bij mij drinkt. Ook logisch, maar zeker voor mn man niet altijd even leuk. Hij was weer een week weggeweest en dan is ze helemaal aan mij gewend. Maar ze zal er aan moeten wennen want straks moet ze naar het KDV!
Ukkie, las laatste ergens dat BV_kindjes soms idd de fles weigeren. Je kan proberen wat moedermelk op de speen te doen en/ of de speen te verwarmen. Alhoewel je die trucjes vast al kent!

NOg even over het KDV... Mn man blijkt toch 4 weken vrij te hebben (bedrijfsmatig), inclusief mijn 2e werkweek. Dus blijven er nog maar 2 dagen over om Benthe naar het KDV te brengen. Dat gaan we dus mooi niet doen hé? Heb mn baas gebeld, maar kreeg de voicemail.... hoop dat ze snel terug belt. Als ik die 2 dagen thuis kan blijven (officieel zit ik dan nog in mn ouderschapsverlof) en mn man de 2e week, dan start Benthe bij het nieuwe KDV. Ik heb daar een veel beter gevoel bij! Kost wel wat, maar ja... heb nu gezien dat ze slechter drinkt en slaapt als een ander het doet, dus ze zal echt moeten wennen en dat wil ik er liever geen 2x aan doen.
Ukkie, fijn zeg dat jullie werkgevers zo goed meewerken! Is namelijk niet verplicht. Heb je al een oplossing voor de laatste dag of toch oma laten oppassen tot er plek is? Zou gewoon nog eens bellen hoe het er voor staat? You never know, misschien kan ze al wel voor 1 dag komen.

Zo, ga nu even lekker een koppie thee drinken en dan is het bijna tijd dat Benthe wakker wordt en denk dat ik er zo maar eens lekker in bad stop. Normaal doen we dat s avonds maar ze is haar schema weer aan het omgooien en dan komt het niet echt lekker uit. Vrijdag en gisteren 5 voedingen en de laatste rond 22 uur. Wil met haar dat schema proberen vast te houden, is wel zo fijn als ik moet gaan werken. NU is mn man er dan wel,maar ik slaap toch niet....

Liefs

Hoi Hoi,

Vanmorgen een gesprekje gehad op school over Lisa. Ze wilt gewoon echt niet naar school toe en huilt tranen met tuitten. Het begon gistermiddag al. De hele tijd zei ze morgen hoef ik niet naar school he mama. Ze werd steeds huilend wakker gisteravond en had echt verdriet, zo zielig. Ze heeft vannacht dan ook bij mij geslapen, zodat ze in ieder feval een beetje sliep. Ze was al vroeg wakker, 7 uur en begon gelijk dat ze niet naar school wilt en huilde. Ze vind het super eng op school. Op haar school zitten groep 1 en 2 in dezelfde klas, dus ze zit ook bij kinderen van 6 jaar in de klas. We hebben het hier best wel moeilijk mee, het is toch mijn kleine meisje. Vind het ook heel moeilijk om haar achter te laten op school terwijl ik weet dat ze niet wilt. Eenmaal in de klas ging het wel. Ze ging naast haar vriendje zitten. Maar ja dan gaat de bel en komen de tranen weer. Ze rent gewoon achter mij aan de klas uit. Heb dus ff een gesprekje gehad met de kleuterbegleidster. Die heeft Lisa in de klas gehad bij de peuters en kent haar dus best wel goed. We hebben nu afgesproken dat ik het ff een paar dagen aan kijk en als het ecth niet gaat mag ze alleen de ochtende naar school. Dit ook omdat ze over 3 weken zomervakantie hebben. Ze moet dus na die 6wk Zomervakantie weer wennen en dan begin ik weer van vooraf aan. Het is echt zo triest om te zien dat je kind zo'n verdriet heeft en dat terwijl ze altijd graag naar school ging. Heb ook gezegt dat Lisa er helemaal gestrest van raak en dat we dat natuurlijk niet willen. School moet wel leuk blijven. We kijken het nu dus ff aan en gaan buiten school nu ook weer wat meer leuke dingen doen, zoals dierentuin, kinderbierderij, speeltuin en bioscoop. Zodat ze ziet dat naast school echt nog tijd is voor leuke dingen met mama en/of papa.

Nou ik kom later wel terug. Ga ff mijn meissie uit school halen
Liefs xxx

Hoi meiden,

Hier ook weer even een berichtje van mij. Heb al veelste lang niets laten horen.
Alles gaat gelukkig goed. Klachten zijn helaas wel weer terug gekomen erg moe, misselijk wisselt een beetje per dag. Als ik moe ben heb ik er meer last van, maar goed ik hoop nog een paar weekjes en dat het dan minder wordt (ben nu 9 weken en 2 dagen).
We hebben nu iedereen die we het nieuws zelf wilden vertellen het nieuws verteld, opa's en oma's, broers en zussen en ooms en tantes en de overgrootouders. Erg leuk om te doen en hele leuke reacties gekregen. Heb ondertussen al een hele verzameling kleertjes, mutsjes, sokjes en slofjes gekregen  en nog niks zelf gekocht (wat ik erg knap vind van mezelf haha).
Kwam er ook achter dat ik tegelijk met een goede vriendin zwanger ben, we schelen maar 3 dagen! Hoe toevallig, echt super leuk!

Anoek wat leuk dat je samen met je man er even uit bent geweest, lekker gegeten! Snap heel goed dat je Benthe niet voor 2 dagen naar  de opvang brengt en dan weer naar een andere. Gelukkig kon je zo terecht bij die ander. Wanneer moet je weer beginnen met werken?

Patricia wat vervelend dat je dochter niet naar school wil en zo zielig als ze zo verdriet heeft. Hoop dat het snel over is en dat ze met plezier naar school zal gaan. Hoe is het verder met jou en met de klachtjes?

Tara toch nog werken o o, niet te vaak doen hoor! Leuke foto trouwens en je hebt een mooie buik!

Twinkel nog een paar weken werken en dan velof!! Hoe is het nu met je bekken?

Ukkie hoe gaat het met de onderhandelingen voor het nieuwe huis? Spannend hoor, hoop dat het gaat lukken!

Vlinder jij hoeft nog maar een paar dagen te wereken en dan genieten!

Vs hoe is het met jou? Begint je buik al te groeien?

Liefs bo

Even snel, want Benthe wordt wakker voor een fles, maar heb een tip die ik jullie niet wil onthouden en anders vergeet ik het!

http://www.goed-gemerkt.com

Ze hebben allerlei plaklabels en instrijklabels! Heel leuk en vooral erg handig, bijvoorbeeld op spulletjes die meegaan naar het KDV of school of misschien wel voor jezelf! Ik heb de kleine plaklabels besteld; uiteraardhet roze assortiment :) Laat wel weten hoe ze zijn geworden!

Liefs

Jaaaaa!!! Heb net mn leidinggevende gesproken en ik kan die 2 dagen nog thuis blijven (heb in principe ook nog ouderschapsverlof). Benthe blijft dus lekker thuis en start na onze vakantie, 18 aug, op het andere KDV! Ik ben daar echt zo blij om, want heb zo'n goed gevoel bij dat KDV. Die andere, tja toen wist ik niet beter, nu kan ik vergelijken en dit voelt gewoon beter. Kleine kindjes zijn flexibel, maar vond het eigenlijk too much om haar 6 dagen na de een te brengen en dan 3 weken later na de andere.... Gelukkig hoeft dat niet. Ik begin dus 21 juli met werken. Vier dagen en dan 3 weken vakantie. Kan ik vast bijpraten en inlezen. Ook begin ik dan met werken en dan is Benthe lekker thuis bij papa. Kan ik ook een beetje geleidelijkaan wennen!!

Patricia, vervelend zeg. Hoe is het vanochtend gegaan? MIsschien voelt Lisa wel dat jij het moeilijk vindt haar weg te brengen en reageert ze daarom zo.... tenminste ik heb wel eens gehoord dat dat kan. Vond ze het eerst wel leuk?

Ik ga nog even een stofzuiger door het huis halen en dan zal Benthe wel wakker worden voor de fles... alhoewel ik haar nu al hoor mopperen, maar wil toch echt nog even wachten. Hopelijk lukt het, want dan krijgt ze de laatste (en 5e) voeding om 22 uur. Zou de 3e dag zijn dan, dus dan begint het een beetje op een patroon te lijken!

X

Terug
Bovenaan