Wiebelmama's 2

Hallo.

Super om te lezen hoe het met iedereen gaat.

En leuk hoor die nieuwe banners er bij. Ik zie nu ook ineens dat er een aantal echt al richting het einde gaan.

Moet geloof ik nog aan het idee wennen. Zei gisteren nog tegen iemand dat het mij nu allemaal veel te snel gaat. Ik kan me niet voorstellen dat ik straks die buik niet meer heb en dat ik  voorlopig niet hoef te werken. Tuurlijk kijk ik wel erg uit naar de beeb! Ben zo benieuwd hoe onze uk eruit ziet. Maar goed nog even geduld.

Ik ga van het mooie weer genieten (dat zijn jullie ook vast en zeker aan het doen).

x-vlinder

Hoi!!

Wat een lekker weertje vandaag hé?! Precies goed, niet te koud en niet te warm :)
Alleen nu begint het hier echt te betrekken, dus denk dat we regen gaan krijgen.

@Tara, hoe is ie daar??? Ik zal je nog wel ff een pb-tje sturen via hyves met mn nummer, maar voel je niet verplicht hoor! IK baalde nl zelf heel erg dat ik het nieuws niet zelf kon brengen of via Mier (ik had haar gesmst), want het was via Hyves al uitgelekt. Kijk maar joh!

@ Vlinder, ik herken je gevoel helemaal. Het gaat ook erg hard op het laatst (behalve na 39 weken, ha ha) en ik kon me het ook zo moeilijk voorstellen. Zelfs nu vind ik het moeilijk me voor te stellen dat die kleine schat in mn buik gegroeid is en daar uitgekomen is. Het is zo gewoon, maar oh zo speciaal als het jouw kindje is! Vandaag ook, Benthe pakt haar handje met haar andere handje vast en deed dat keer op keer. Was voor het eerst en ik was zó trots. terwijl het eigenlijk iets zo simpels en gewoons is, ha ha!!

@Bo, heb je aangemeld op hyves. Hebben we nu een gezicht bij elkaar. Nu alleen Pippie nog, maar met computerproblemen zal dat nog wel even duren denk ik!

@ Twinkel, een beetje rustig aangedaan vandaag? Hoe is het met je bekken?

Weet niet wie het zei, maar dat omdraaien in bed in etappes gaat... moest zo lachen, want dat had ik ook. Soms ging ik op de "verkeerde"zij liggen en begon Benthe als een gek te schoppen. Als ik dan op de andere zij draaide was het goed ;-)

@ Ukkie, nog nagedacht over wat jullie gaan doen met het huis?

Benthe wordt wakker, dus ga haar badje maar eens klaar maken! Ben benieuwd of het vandaag voor de 5de dag op rij na deze fles weer gillen wordt.... hoop van niet :-(
Misschien nog tot straks.

Liefs

Hoi Meiden,

Hier gaat het niet helemaal lekker. Kreeg gisteravond migarane en lag al om half 7 op mijn bedje. Had nog ff de VK gebeld voor mijn medicijnen, maar helaas die mocht ik niet innemen. Maandag dus ff mijn HA bellen voor andere medicijnen die ik wel kan nemen, want paracetamol helpen niet. Vandaag ook de hele dag hoodpijn gehad en boven de wc gehangen. Nare bijwerking van de migarane. Hopelijk is het morgen over. Heb wel vandaag ff mjn strijk gedaan en net een wasje erin gedaan. Verder niet veel...komt wel weer van de week.

@Bo, Heb je toegevoegd op hyves hoor Vind het trouwens wel erg leuk dat we gelijk lopen met de zwangerschap. Het scheelt gewoon maar 3 dagen, dus haast niks, erg leuk.

@Tara, Hoe gaat het vandaag met je?? Het weer is in ieder geval beter vandaag.

Heb trouwens ook naar babyboom gekeken en vond het idd een beetje kort en tegen vallen. Ga het wel weer volgen. Dat stel van volgende week vind ik ook een erg lomp stel. Vooral toen ze gingen oefenen met een pop, vond het nergens op slaan.

Ik ga weer. Nog ff Lia inbad doen en ff een verhaaltje lezen.

Liefs xxx

Hoihoi,

Nou ik loop nogsteeds met een dikke buik hoor!   Begin hoe langer hoe meer  het gevoel te krijgen dat het nog weleens 2 weken kan duren. Dit weer is idd wel lekker, maar moet zeggen dat ik van die hitte ook niet zoveel last had. Vind het alleen wel lekker om nu weer buiten te zitten en dat was met die hitte wel anders.

Leuk hoor bo, jou banner dr ook bij. Wel grappig idd dat jij en patricia gelijk op gaan. Net als met vlinder,twinkel en pippie. Ik vind het wel leuk om nu een gezicht erbij te hebben!

Nou meiden, ik ga er zo weer vandoor. Mn broer viert zn verjaardag. Mischien nog tot vanavond en anders meld ik morgen wel weer!

Liefs Tara

I

Ha tara.

Ik dacht al wat is het rustig aan jouw kant...hoopte stiekem dat er nieuws zou zijn (haha) .

x-vlinder

Helaas nog niet Vlinder!
Maar ik snap je nieuwsgierigheid wel hoor. Toen Ukkie en Anoek op knappen stonden vond ik het ook superspannend!  
Heel gek, maar heb dat zelf helemaal niet zo erg. Heb ook niet het gevoel dat er iets aan zit te komen...  

liefs Tara

hahahaha, ik spreek je over een week nog wel
Ik had pas de dag voor de geboorte het idee dat er wat ging gebeuren, want verloor toen de slijmprop... maar ja... dan gebeurd er ook al iets, ha ha!

Benthe is nu al een week zo rond de klok van 19 uur aan het krijsen. Niet huilen, maar echt krijsen. Het komt echt uit haar tenen en ze raakt erg overstuur. Ze heeft dan net een uur, anderhalf uur geleden een fles gehad, maar ze heeft gewoon weer honger  Hoop echt dat het een fase is...Klopt wel volgens Oei ik groei. Merk ook wel dat ze in een ontwikkelingsfase zit, want ze lijkt elke dag weer iets nieuws te leren. Ik kijk het nog maar even aan, over een week weer naar CB en dan maar eens horen of ik nog iets met de voeding kan doen, misschien volledig die fles op Forte, zodat ze echt goed verzadigd is. Maar 1 ding is wel, ik vind het echt vreselijk dat ze zo moet huilen....  Wil niet dat mn meissie verdriet heeft. Maar komt allemaal wel weer goed hoor! Heeft Lise ook van die huilmomenten gehad zo rond de 12 weken Ukkie?

Verder weinig bijzonders te melden! Morgen bij een collega en haar dochter langs.

Jullie nog wat leuks gedaan dit weekend?

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan