Hoi!!
Wat een lekker weertje vandaag hé?! Precies goed, niet te koud en niet te warm

Alleen nu begint het hier echt te betrekken, dus denk dat we regen gaan krijgen.
@Tara, hoe is ie daar??? Ik zal je nog wel ff een pb-tje sturen via hyves met mn nummer, maar voel je niet verplicht hoor! IK baalde nl zelf heel erg dat ik het nieuws niet zelf kon brengen of via Mier (ik had haar gesmst), want het was via Hyves al uitgelekt. Kijk maar joh!
@ Vlinder, ik herken je gevoel helemaal. Het gaat ook erg hard op het laatst (behalve na 39 weken, ha ha) en ik kon me het ook zo moeilijk voorstellen. Zelfs nu vind ik het moeilijk me voor te stellen dat die kleine schat in mn buik gegroeid is en daar uitgekomen is. Het is zo gewoon, maar oh zo speciaal als het jouw kindje is! Vandaag ook, Benthe pakt haar handje met haar andere handje vast en deed dat keer op keer. Was voor het eerst en ik was zó trots. terwijl het eigenlijk iets zo simpels en gewoons is, ha ha!!
@Bo, heb je aangemeld op hyves. Hebben we nu een gezicht bij elkaar. Nu alleen Pippie nog, maar met computerproblemen zal dat nog wel even duren denk ik!
@ Twinkel, een beetje rustig aangedaan vandaag? Hoe is het met je bekken?
Weet niet wie het zei, maar dat omdraaien in bed in etappes gaat... moest zo lachen, want dat had ik ook. Soms ging ik op de "verkeerde"zij liggen en begon Benthe als een gek te schoppen. Als ik dan op de andere zij draaide was het goed ;-)
@ Ukkie, nog nagedacht over wat jullie gaan doen met het huis?
Benthe wordt wakker, dus ga haar badje maar eens klaar maken! Ben benieuwd of het vandaag voor de 5de dag op rij na deze fles weer gillen wordt.... hoop van niet :-(
Misschien nog tot straks.
Liefs