Wiebelmama's 2

Hallo!

Even snel want Benthe moet zo of nog een flesje of naar bed en ik moet nog even opruimen want er komt vanavond iemand praten over spaarplannen voor onze uk.

Ik heb een leuke dag gehad vandaag  Vanochtend na de fles weggereden... althans geprobeerd, maar de tomtom deed echt helemaal niks... zag het niet meer zitten, ha ha! Dit werd mn eerste keer zover en een onbekend traject rijden, dus vond het al spannend genoeg. Uiteindelijk tom aan de praat gekregen gelukkig. Heenreis prima gegaan en het was erg gezellig bij mn collegaatje/ vriendin. Benthe wilde eerst niet slapen, dus maar een fles gegeven en toen viel ze op mn arm in slaap en heb ik haar in het campingbedje gelegd. Toen heeft ze toch nog even lekker liggen slapen! Na haar middagflesje ben ik vertrokken, maar nee... niet naar huis....Jullie raden het nooit waar ik ben geweest!!
In de plaats waar ik was werkt onze Mier en ik heb haar een bezoekje gebracht!! Het was zo leuk, zo vertrouwd, maar ook wel een beetje gek. Eigenlijk ken je elkaar zo goed, maar toch ook weer niet, ha ha! We hebben even staan kletsen en toen ben ik echt richting huis gegaan! Miertje, ik vond het echt super leuk om je in het echt te ontmoeten!!!

Ukkie, wat is de status?

Tara, ohhh niet zo fijn... is wel alles goed? Of heb je gewoon een off-day?

Misschien tot later vanavond.

X

Hey Meiden,

Heb eigenlijk niet veel te melden. Heb een rustige dag gehad en me eigen eigenlijk een beetje verveeld. Morgen mag ik weer naar de VK om hartje te horen. Mijn vriendin gaat met me mee, dus hopelijk is er wat te horen.

@Anoek, Fijn dat je zo'n leuke dag heb gehad met Benthe bij je collega/vriendin. Wat gaaf trouwens dat je Miertje heb ontmoet. Hoe was het met haar??

Liefs xxx

Haai!

Heb bij de wiebelmeiden al gereageerd op de Anoek/Mier-ontmoeting! Gaaf hoor! Het is dat ik niet in de buurt woon van Mier, maar anders zou ik voortaan bij haar de pampers halen, haha.

Korte update op huizenfront: ons bod hebben ze (uiteraard, grrrrr) niet geaccepteerd, ze zijn wel 500 hele euro's gezakt.. Nou, mooi niet dus. We laten ze morgen weten dat ons bod een "take it or leave it" is, en dan maar hopen dat ze toch happen. Hun eindbod kunnen we wel betalen, maar we vinden dat gewoon teveel geld...

De kijker was redelijk enthousiast. Ze kijkt deze week naar nog 2 huizen en laat dan weten wat ze doet.

Meiden, ik ga: Lise moet nog 1 keer eten.

Liefs, Ukkie26

@Patricia, de reactie van Mier staat bij de meiden!!

Ukkie, geloof dat je het bij de meiden hebt geschreven, maar reageer even hier. Balen dat Lise zo aan het spugen is vandaag? Enig idee hoe het komt? Het is wat met die meiden van ons ;-) Vanaf 17.30 heb ik zo'n beetje om de 2 uur een fles gegeven en heeft Benthe denk ik 1,5 uur geslapen. Rond 20.30 was het weer krijsen, na 10 min maar uit bed gehaald want ze ging zeker niet stoppen...Heb haar opgehouden tot 21 uur en toen een fles gegeven met meer Forte dan normaal. Hopelijk redt ze het daarmee tot 6 uur. Heb nog niet eerder zo vroeg de laatste fles gegeven, dus geen idee hoe dat zal gaan, maar er is maar 1 manier om er achter te komen ;-)
Achterlijk zeg, dat ze zo moeilijk doen. Zit er nog een groot gat tussen jullie maximale en hun minimale prijs? Als het niet zo groot ik kan de verkopend makelaar weleems voorstellen te middelen...als jullie dat zouden willen tenminste. En het gaat ook niet om het wel of niet kunnen betalen, maar vooral wat een reeële prijs is toch?

Maar nu Benthe zo vroeg de fles heeft gehad, duik ik zo ook lekker mn nest in :)

Trusten XX

Ha daar was ik weer,

we zijn heerlijk een lang weekend weggeweest. En vandaag weer hard aan het werk gegaan. Ik merk wel dat het me goed heeft gedaan want ik heb momenteel meer puf dan ik normaal heb rondom dit tijdstip ;).

Wat een vragen allemaal. Zal ze proberen allemaal te beantwoorden......
- ja ik ben eigenlijk kwaaltjes vrij. Of in ieder geval niet misselijk of helemaal nergens energie voor. Ik kan wel zo een lijst met dingen opnoemen die ik normaal niet heb, of misschien let ik nu wel overal op.
- Het is ontzettend leuk om mijn buik te zien groeien. Ik vind dat ik al een hele buik begin te krijgen, maar het zal denk nog wel een tijdje duren voordat de mensen hier het echt gaan zien want ik ben nog steeds heel slank in vergelijking met de meeste Amerikanen ;). Ik kan niet wachten totdat ik de kleine ook echt voel. Ik heb nu een paar keer gehad dat ik iets voelde wat ik denk dat het de beeb was maar het niet zeker weet natuurlijk.....whishful thinking??  Het is nog steeds vroeg....
- Ik loop niet meer bij de kliniek, maar "gewoon" in het ziekenhuis bij de gyn. Ze kennen hier bijna geen verloskundige/kraamhulp/ enzo, en alles gaat via de gyn. Momenteel is het om de 4 weken op controle en straks steeds korter op elkaar. En net als in NL krijgen we met 20 weken nog een echo en verder alleen op medische indicatie. Als het goed is krijgen we de echo net vorodat we naar NL komen en kunnen we dus eindelijk zelf de foto's laten zien.
- Officieel zou ik volgens mij verlof (onbetaald) kunnen opnemen voor de bevalling maar dat is hier erg ongebruikelijk. Iedereen werkt door tot het laatst, maar waarschijnlijk wel op een versnelling lager.
- we komen in augustus voor 2 weken naar NL toe. Echt vakantie kan je het waarschijnlijk niet noemen omdat we iedereen willen zien natuurlijk. Het is wel heel erg leuk om dan mijn buik te kunnen showen.
- het is een goeie vraag hoelang we hier nog willen blijven en met de kleine op komst veranderen dingen. We zullen hier nog minstens een jaar zitten en tegen die tijd eens bedenken wat we precies willen/kunnen.

zo dat waren de meeste vragen denk ik
vs

Hoi meiden,

Ik zag dat het alweer vrijdag was dat ik voor het laatst heb gereageerd.
Dat is eigenlijk niets voor mij.

Het was ook wel een raar weekend.
Een vriend van ons belde op met de mededeling dat een oud-klasgenootje van mij, die in ons oude huis is gaan wonen is verongelukt afgelopen vrijdag. Alhoewel ik haar bijna nooit meer zag deed het me toch nog wel veel.
Ik vind het moeilijk voor te stellen dat ze van het ene op het andere moment niet meer leeft en dat terwijl ze nog maar 27 was. Het is zo'n schril contrast met mijn leven op dit moment. Bah! Morgen wordt ze al begraven.

Verder heb ik het wel rustig aan kunnen doen dit weekend, we hadden eindelijk eens een lege agenda, dat was wel erg fijn.
Nog 1,5 week werken en dan begint mijn zomervakantie/ verlof en zal ik hier wel wat meer komen. Nu nog even de laatste eindspurt tot de zomervakantie.

@Ukkie, nu maar hopen dat die mensen jullie bod toch accepteren wanneer ze in de gaten hebben dat jullie niet verder omhoog gaan. Succes meid!
En hoe was de bezichtiging van jullie huis?

@Tara, hoe is het nu met je? Voel je je al wat beter?
Spannend hoor deze weken. Ik kom regelmatig even kijken of er al nieuws is.

@Vlinder, heb je de rust al een beetje gevonden nu je vakantie/ verlof hebt, of zit je nog helemaal in het werkritme? Het duurt bij mij meestal wel even voordat ik me helemaal ontspannen voel in de vakantie.
Ben je al lekker aan het poetsen, wassen en strijken?

@Anoek, jij hebt Mier dus ook real life gezien. Gaaf hoor! Enne.. leuk is ze ook in het echt hè (ik kan het weten). Ik ga gauw even lezen en reageren bij de meiden.

Tot gauw.

Liefs, Twinkel3

Goedemorgen,

Even een heel kort berichtje... Heb slecht geslapen en werd ook nog eens om 5 uur wakker met migraine... bleeehhhh.... sinds ik gestopt ben met de pil (sept 2006, heb een half jaar ontpild mede ook door de vele hoofdpijnklachten, voor we gingen wiebelen) en zwanger was heb ik er helemaal geen last van gehad. Ben nu goed en wel een week weer aan depil en het is alweer raakt... Baal er zo van, was vergeten dat ik het had en hoe het voelde... zwaar shit dus, voel me beroerd. Gelukkig kan ik om 11 uur mn recept ophalen bij de huisarts en dan de medicijnen bij de apotheek en dan ben ik er met een half uurtje zo vanaf. Dus nog even op de tanden bijten (nee, paracetamol helpt niet bij migraine.... helaas).

Weet niet of ik het verteld had, maar Benthe werd weer krijsend wakker rond 20.30. Heb het even aangekeken, maar haar toch uit bed gehaald. Rond 21 uur de laatste fles al gegeven en ze heeft lekker geslapen tot de normale tijd en de eerste fles heeft ze om 6.30 gehad!! Heerlijkhoor! Was van plan om vroeg naar bed te gaan, alleen belde mn beste vriendin dat ze de baby voor het eerst voelde (duidelijk) voelde bewegen en toen was het alsnog pad 23.30 voor ik naar bed ging, ha ha!!

NOu ga mn meissie in bad doen, fles geven en dan zal het wel tijd zijn om naar de ha en de apotheek te gaan.

Tot later.

X

Hallo.

vs wat leuk om te lezen hoe het met je gaat. Ik vind het super voor je dat je nu ook hier kan komen posten als wiebelmama. IK hoop dat de rest ons ook snel mag volgen!
Maar doorwerken tot de bevalling lijkt me echt vreselijk met mijn werk. Dan zou ik echt de taak schriftjes nakijken moeten krijgen denk ik (haha).

Ik begin langzaam aan te wennen dat ik vakantie heb. Het weer werkt nog niet echt mee maar goed. Goed weer om op school de laatste dingen teregelen vanmiddag en morgen nog even.

Twinkel...tja het poetsen. Ik heb me gisteren suf gepoetst (slecht slecht slecht) maar ik kreeg visite en wilde alles helemaal netjes hebben. Vanacht super slecht geslapen en nu ook niet helemaal happy in mijn vel . Wat erg zeg van die kennis. Ik begrijp precies wat je bedoelt. Alles lijkt dan even zo onbelangrijk als je zo'n bericht krijgt. Ik kreeg vorige week ook een heel naar bericht. Ik ben nog steeds wat van slag moet ik eerlijk zeggen. Ik vertel liever niet meer over  op het forum.

Anoek balen zeg die migraine. Is de nuvaring niet iets voor jou? De dosering hormonen is daarbij een heel stuk lager namelijk. Ik vond het ideaal!

Nou ik ga ervandoor. Ik ga zo op controle...is toch altijd weer spannend.

x-vlinder

Terug
Bovenaan