Goedemorgen!!!
Vandaag is een spannende dag: we krijgen een kijker voor ons huis! Heb van het weekend redelijk actief gepoetst, vandaag alleen nog een keer de stofzuiger erdoor en de dode bloemetjes uit de voortuin halen en dan...kom maar op!
Ik ga naar mn ouders: wil niet thuis zijn als er iemand komt kijken, dat lijkt me maar nix.
We hebben besloten om, m.b.t. het huis waar we op aan het bieden zijn, nog 1 bod te doen en als ze dan niet fatsoenlijk reageren stoppen we de onderhandelingen. Zo hoeft het voor ons niet...ook erg spannend dus, we doen het bod vandaag en dan maar afwachten.
Tara, klinkt bekend hoor, omdraaien in bed in etappes. Ik kon op het eind niet meer (lekker) op mn rug liggen, maar ja...als je van de ene zij naar de ander wilt dan moet je wel. En precies wat Anoek zei: had ik me eindelijk omgedraaid, lag dat voor Lise niet lekker en begon ze onwijs te trappen...kon ik weer terugdraaien. Ach, het houdt je bezig .
En maar wachten...ik kijk ook echt elke dag of jullie uk al geboren is! En eind augustus/begin september za ik ook vaak kijken voor Vlinder, Twinkel en Pippie.
Bo, is de autojacht gelukt? Ik wil ook (nog steeds) een eigen autootje, ben nu zo aan huis gebonden als mn mannetje naar het werk is (hij gaat daar met de auto heen)...
Zwangerschapsbroeken ging ik (pas) met een week of 16 dragen. Ik was in de eerste 12 weken 3 kilo afgevallen (misselijk, misselijk, misselijk). Na een week of 16 zat ik weer op mn oude gewicht maar zette mn buikje wat op. En dan zitten gewone broeken niet lekker meer. Bovenkant was pas met een week of 25 dat ik daar speciale truitjes voor ging dragen.
Vlinder, het gaat ook onwijs snel hoor! En voor je het weet is jullie ukkie geboren en weet je niet anders meer. Het went zo snel! Ik herken wat Anoek zegt: nu is het voor mij alweer moeilijk voor te stellen dat Lise in mn buik zat, het getrappel (heerlijk was dat) en de wekelijkse bezoekjes aan de VK...het lijkt allemaal alweer zo ver weg!
Mooie foto's trouwens!
Patricia, gaat het met jou weer wat beter? Migraine weg/minder?
Anoek, wat vervelend dat Benthe zo moet huilen 's avonds. Het schijnt inderdaad dat ze rond 12 weken weer een ontwikkelingssprongetje maken. Lise heeft daar eigenlijk geen last van gehad.
Misschien de laatste fles mengen met rijstebloem? Of voeding voor hongerige baby's? Ik ben geen FV-expert hoor, haha, maar je weet maar nooit. Of misschien even het CB bellen? Dat kan hier gewoon, misschien hebben die een tip. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat.
Wij zijn zaterdagavond lekker met zn tweetjes uit eten geweest, voor
het eerst zonder Lise. Ze was bij mn ouders en heeft zich prima
gedragen. Fles bijna leeg, vrolijk geweest en toen we kwamen sliep ze.
En we hebben het tijdens het eten niet eens de hele tijd over haar
gehad!
Lise heeft trouwens ontdekt dat ze haar arm recht kan doen. Ze steekt 'm dan in de lucht, kijkt vol verbazing naar haar arm en hand en dan naar mij of mn mannetje zo van: kijk eens!
En ze heeft de spiegel ontdekt: als ik met haar voor de spiegel sta, gaat ze naar zichzelf (denk niet dat ze doorheeft dat ze het zelf is) lachen. En dan lacht, voor haar gevoel, de 'baby' terug en dan lacht Lise weer. En ga zo maar door. Echt schattig!
Nou meiden, ik ga gauw mn huisje he-le-maal in orde maken! Fijne dag en tot snel.
Liefs, Ukkie26