Goedemorgen!
Even snel tussen de bedrijven door, want ben aan het inpakken en Benthe zal zo welwakker voor de fles. We gaan de hele dag op pad, dus moet echt ff mn verstand gebruiken dat ik niks vergeet. Gelukkig ga ik naar een collega/ vriendin met een kindje, dus dat maakt alles wel weer een stukje makkelijk. Benthe kan daar in de box, bedje of campingbedje. Neem dus alleen haar eigen slaapzakje en lakentje mee, zodat ze dingen heeft die naar haar ruiken en het hopelijk iets meer eigen maken. Knuffel gaat natuurlijkook mee, want daar knuffelt ze al echt mee (is wel een plat, klein, zacht ding)!
Ukkie, spannend voor jullie zeg! Nee zou ook niet thuis willen zijn als er een potentiele koper komt kijken. Wij hebben dat 1 keer gehad toen we zelf een huis gingen bezichtigen en ik vond dat echt vervelend. Denk ook dat de makelaar het afraadt of niet?
Hebben jullie het bod al gedaan? Hoop dat ze nu eens fatsoenlijk reageren, maar zo niet... dan denk ik altijd maar dat het niet zo heeft moeten zijn. Leuk is het natuurlijk niet. Laat je weten zodra je nieuws hebt?
Ja, had ook al aan rijstebloem gedacht, maar volgens de verpakking mag het pas met 4 maanden. Maar in mijn babyboek staat (mn moeder heeft echt hele verhalen geschreven) dat ik ook tussen voedingen in schreeuwde van de honger en ik mocht met 2,5 maand al rijstebloem. Maar ja tegenwordig zijn ze echt moeilijk als het om bijvoeden gaat volgens mij. Ik moet over een week toch erheen, dus als het dan niet beter gaat, dan ga ik het eens voorleggen. Rest van de dag is er helemaalniks aan de hand. Vanochtend om 6 uur moest ik haar wakker maken, schone luier, flesje en hoppa terug naar bed. Dat gaat prima en dan slaapt ze weer lekker door tot 10 uur. s middags merk ik wel dat ze meer wakker is en veellichter slaapt. Ook logisch natuurlijk want kindjes zullen steeds meer en langer wakker zijn.
Wat betreft het omrollen.. was een "ongelukje" denk ik, want ze heeft het niet meer gedaan. Volgens de fysio zou het ook niet kunnen... nee ik ben gek. Ze heeft geen idee hoe ze het moet doen, het is denk ik gewoon toevallig 2x gelukt. Anyway, ze is dus blijkbaar wel heel sterk en denk dat ze er straks wel snel mee zal zijn... of niet natuurlijk, ha ha!
Grappig dat Lise haar arm strekt. Het is me bij Benthe nog niet echt opgevallen, ja als ik haar kleertjes probeer uit te doen, dan houd ze haar armpje helemaal stijf en probeer dan maar eens zo'n arm door een klein mouwtje te krijgen, ha ha!! Pakken doet ze nu wel goed en gaat ze met de dag beter doen. Heb ook het idee dat ze dat erg leuk vindt

Het is ook zo'n druktemaker! Ze houdt geen tijd over om te lachen, ha ha! Af en toe lacht ze wel, ze kan het wel, maar meestal is ze heel geconcentreerd aan het spelen. Gek kind ;-)
NOu gaan de auto vast "beladen". Straks een uurtje rijden (hopelijk, want moet over een knooppunt waar ze druk aan het werken zijn... A2 Den Bosch Hintham, sommige wel bekend denk ik ;-)
Liefs