Wiebelmama's 2

Tara, hoe is het met jou? Voel je je weer wat beter?

Ik zie net op de banner dat je officieel nog 8 dagen te gaan hebt...spannend!

Goedemorgen,

Ik heb ook slecht geslapen. Ben geloof ik een stuk of 6 x eruit geweest. voelde me opzich wel weer wat lekkerder toen ik vanmorgen uit ging. Heb alleen helaas al 2 of 3 dagen last van mn rug. Alleen aan 1 kant, net alsof er een rib niet goed zit ofzo...

Ben vanmorgen even bij m broer wezen koffiedrinken, die is vandaag jarig. Gelukkig komt onze beeb dus niet op zijn verjaardag.

Daarna nog even naar de vk geweest.
Ik had met mn viendin afgesproken na die tijd (zij moest ook naar de vk, 10 min eerder dan mij) toen ik daar kwam zag  ik haar auto  dus niet staan...   Bij mij alles goed, bloedruk goed hartslag baby goed. Moet volgende week  donderdag weer terugkomen (hopelijk niet) Vroeg nog even of mn vriendin niet was geweest, maar daar mogen ze natuurlijk geen uitspraken over doen. Ze zij wel dat er een paar afspraken waren uitgevallen en dat er bij een aantal nu wat gaande was....
Ik weet dus genoeg! Gisteravond hadden we nog gebeld, en bij beide nog niks loos. Ze zou op me wachten bij de praktijk en dan zouden we nog even het dorp in.  
Ik had hier helemaal nog niet op gerekend.... thuis gekomen even flink lopen
geloof dat ik een beetje jaloers ben, ik wil ook!!!!!   Ik had er zo op gehoopt dat ik niet de laatste zou zijn....
Het huilen heeft wel even goed opgelucht en het schrijven ook, voel me alweer een stuk beter!

liefs Tara
liefs Tara

K*T!

Ik een heeeeeel verhaal getypt (a-la-Ukkie ja), is ie WEG omdat ik het tabblad afsloot. BAAAAAAALLLLLLL

Nog een keer dan maar...ik word door schade en schande wijs : typ dit in Word die automatisch opslaat, dan copy-paste ik wel...

Hier gaat het prima. Lise voelt zich beter dan gisteren, ze is alleen nogal duf. Maar da's niet raar na een dag veel huilen en spugen.

Huizennieuws: geen. We hebben gemeld dat ons bod een 'take it or leave it' is. Zoniet, dan niet. En morgen horen we wat de kijker van ons huis doet: ze heeft nog 2 huizen bekeken namelijk...

Tara, gefeliciteerd met de verjaardag van je broer!
En ik herken je gevoel hoor. Had ik ook rond de 39 weken. En toen ik 1 dag na de uitgerekende datum (nog) niet was bevallen, heb ik heel veel en hard gehuild. IK had het gevoel dat ons ukkie nooit geboren zou worden. En verdraaid: die nacht werd ze geboren. Schrale troost misschien, maar het komt echt hoor!

Vlinder, balen dat je slecht hebt geslapen. Ik snap heel goed dat je op het forum niet alles vertelt hoor, doe ik ook niet. Je weet maar nooit wie er meeleest... Mocht je toch iets kwijt willen: mailen kan altijd. Of je kunt op het forum je gevoel neerzetten zonder precies te melden wat er aan de hand is. In ieder geval sterkte!

Twinkel, da's schrikken zeg, dat iemand in je omgeving zo jong is overleden. Jakkes, ik ben zelf ook 27. Bah.
Ga je naar de begrafenis?

VS, fijn dat het weekend je goed heeft gedaan. En wat balen dat jullie zo weinig verlof hebben... Ik ben blij dat het hier beter is...

Anoek, hoe is met nu met Benthe? En ik vind het zoooo leuk dat je Mier spontaan bent gaan bezoeken!
Vraagje: hoe bevalt het Aerosleep-matrasje dat jullie voor Benthe hebben? Lise moet namelijk binnenkort van wieg naar ledikant en we moeten nog een matras (en beddengoed: kan ik weer shoppen!).
En hoe gaat het met je migraine?

Bo, Pippie en Patricia, hoe is het met jullie?

Meiden, ik ga strijken (bah). Liefs, Ukkie26 en een suffe Lise

Nog even reageren op de rest...

Patricia, ik hoop dat je vandaag het hartje wel kan horen, veel succes!

Bo, volgens mij ben ik voor positiekleding wezen shoppen toen ik 12 of 13 weken zwanger was, zoiets... na de termijn echo in ieder geval. Op zich was het niet direct nodig, maar iik vond het gewoon zo leuk hihi. Ik kon mn heupbroeken nog vrij lang aan, maar begon juist wel snel met de shirtjes en truien. Shirtjes vooral ergens onder. Ik ben vrij lang en heb anders zo snel een blote rug. Waarschijnlijk blijf ik een aantal shirtjes en hepes dtraks ook gewoon wel dragen. Moest jij nu deze week voor de termijnecho?

Vs, wat fijn dat de kwaaltjes zo goed als over zijn. En wat leuk als die buik eindelijk begint te groeien hè ?!? Ik was echt apetrots, en vond het super als andere mensen er wat over zeiden! Straks dus lekker even naar nl, leuk hoor!

Pippie, computerproblemen al bijna opgelost???

Vlinder, je verlof/vakantie dus begonnnen, lekker hoor! Ben je al begonnen aan de babywas? De 1e weken had ik nog wel van alles te doen, maar nu?  Begin me een beetje te vervelen thuis, laat de uk maar komen.   Vervelend dat je ook even niet lekker in je vel zit, heeft vast ook te maken hetgeen er gebeurt is ? Als je het kwijt wil weet je ons ook buiten het forum te vinden....

Twinkel, ben je al aan het aftellen? Nog een paar dagen werken en dan heb jij echt wel lang verlof! Wel lekker dat je straks gelijk je ouderschapsverlof opneemt.   Dan heb je straks alle tijd voor de BV en ook om aan je nieuwe leventje te wennen. Het gaat bij jullie nu ook snel vind ik, nog een paar weken en dan mag  jullie uk al komen! Vervelend  van dat klasgenootje... Dat soort dingen raakt je altijd,  ook al zag je elkaar niet vaak.  Het  doet je vaak realiseren dat alles zo betrekkelijk is, en dat het ook jou had kunnen gebeuren.... Ga je ook naar de begravenis?    

Anoek, wat leuk dat je mier hebt gezien! Balen van de migraine. Misschien een ander voorbehoudsmiddel proberen? Ik heb ook wel positieve dingen voer die nuvaring gehoord, en ook het mirenaspiraatje, je krijgt dan veel minder hormonen binnen schijnt... Hoop dat je het niet te vaak hebt, lijkt me erg lastig.

Ukkie, nog geen definitief nee over het huis? Hopen dat jullie je eigen huis ook snel kwijt zijn.  

groetjes Tara  

Tara, nog niks dus.....

Ik heb jullie  zojuist een mailtje gestuurd.

x-vlinder

Vlinder, you've got mail!

Ik "zei" toch net dat Lise vandaag niet zo hoeft te spugen?! Nou, heb net een uur lang met een krijsend meisje op mn arm gezeten. Zo zielig, en ik kan gewoon niets doen. Beetje heen en weer lopen en wiegen, zachtjes praten...

Nu ligt ze in de kinderwagen en is ze eindelijk stil. Ben benieuwd voor hoe lang, gisteren ging het door tot half 11 's avonds...

Hoi,

Zo ben ook weer in het land der levenden  Ik zag echt scheel van de hoofdpijn.Migraine zit aan een kant achter het oog. Vandaag dus links en dat zie je dan ook... Maar ook nu is wederom een cliché waar gebleken, migraine of niet, als moeder kan je niet ziek zijn. Dus stond ik idd om 6.30 een fles te maken  Mn mannetje is al sinds vorige week maandag niet thuis, dus moet ook wel... anders ook wel, want dan was ie toch werken geweest. Ik ben inmiddels bij de ha en de apotheek geweest en heb mn medicijnen ingenomen. Eerlijk waar, binnen een half uur van de pijn af, nu alleen nog wat misselijk. Ik heb al jaren hoofdpijnklachten en ben op een gegevenmoment toch maar eens naar de arts gegaan. Heb 6 weken lang een dagboek bij moeten houden en toen kwam de diagnose migraine. Was er wel blij omwant toen kreeg ik medicijnen die echt hielpen, want niks hielp en dat is ook logisch aangezien migraine wezenlijk anders is dan normale hoofdpijn. Ik kan er ook niet goed tegen als mensen zeggen migraine te hebben en als je dan vraagt of ze medicijnen gebruiken (want dan ben je er zo vanaf) en dan nee zeggen, dan heb ik zoiets van.... ja het zal wel...Vooral medewerkers gebruiken het vaak als smoesje heb ik het idee, maar ja dat kan je niet bewijzen hé... (overigens in mn huidige baan ben ik het nog niet tegen gekomen).

Tara, ik herken je gevoel ook hoor. Wat Ukkie had 1 dag na de uitgerekende datum had ik met 39 weken... heb ook een potje zitten janken en de dag voor de bevalling was er ook niks met me te beginnen... Die rugpijn kan dat niet al wat (voor)weeënactiviteit zijn? Tja, kans was aanwezig dat je vriendin eerder zou bevallen, maar leuk is anders hé? Ik had dat toen Ukkie beviel... ik was best jaloers en kan me voorstellen dat het met een vriendin thuis nog veel sterker is. Gisteren belde mn beste vriendin dat ze haar kindje voelde bewegen en toen was ik stiekem ook wel een beetje jaloers...hahahaha... vrouwen

Vlinder, ik respecteer dat je er op het forum niks over wilt zeggen. Ik heb je mail gelezen en zal daar nog op reageren.

Twinkel, pffff heftig verhaal hoor. Ja het brengt je weer met beide benen op de grond hé? Ga je naar de begrafenis/ crematie?

Ukkie,spannend wat het gaat worden met het huis. Hoop voor je dat het toch nog gaat lukken,maar heb het idee dat ze het niet zullen doen als ik het zo allemaalhoor van jou.
Gelukkig gaat het vandaag weer beter met Lise. Vandaag nog niet gespuugd? Je vraagt je toch af hoe dat kan hé. Met Benthe lijkt het beter te gaan, maar ja moet begin van de avond eerst maar afwachten, ha ha! Ze heeft vandaag in elk geval erg veel gedronken al (in 3 flessen) dus ik heb een hele kleine hoop dat ik vandaag dezelfde hoeveelheid in 5 flessen krijg en dan de laatste om 21/22 uur. We wachten maar af. Ze is in elk geval zo druk met spelen steeds... zodra ze wakker is is ze non-stop aan het spelen met haar handjes en speeltjes, zo leuk! Ze begint nu ook eindelijk vaker te lachen!
Hoe gaat het met Lise in de maxicosi? Ik vind het een beetje krap worden,maar denk dat het eruit halen van de zitverkleiner nog veel te vroeg is en dat ze dan dubbel gevouwen er in ligt.

Vs, fijn dat het weekendje weg je weer een nieuwe energieboost heeft gegeven. Hopelijk kan je die een tijdje vasthouden!

Ik ga zo maar eens douchen, want daar heb ik de puf nog niet voor gehad vandaag. Ben nadat ik thuis kwam op bed gaan liggen. Benthe wilde niet slapen, dus die heeft bij mij op bed gelegen. Was gezellig en zo kwam ik toch een beetje tot rust (of liever gezegd mn hoofd). Daarna maar eens opruimen, want er komt vanavond een vriendinnetje eten.

Liefs

Terug
Bovenaan