Wiebelmama's 2

Hoi meiden.

Ik mail jullie helemaal suf de laatste tijd ja, ja...jullie hebben weer mail!

x-vlinder

Hallo!!!

Vanochtend lekker naar de kapper geweest! Heerlijk vind ik dat en mn haarzit dan ook zo mooi! Benthe is meegeweest en dat ging prima.

Ukkie,Lise is flink gegroeid weer zeg!! Denk wel het het een typefoutje is dat ze 8 kg is aangekomenVervelend dat je zo lang ,moest wachten. 3 kwartier vind ik niet normaal meer. Zeker met die kleintjes, dat is gewoon niet te doen. Lise nog last gehad van de entingen? Ik moet as maandag weer. Ik ben ook heel benieuwd.
Mooi huis trouwens, maar dat had ik je al laten via de mail. Mail je straks ook nog even.
Denk trouwens dat het wel meevalt met wat Benthe drinkt, want ik reken altijd met de hoeveelheid water die ik er in doe, maar moet daar per keer dan minstens 15 ml bij optellen van de voeding. Kom dan met 5 voedingen uit op 775-825 ml. Wij doen het al vanaf begin zo, maar moet daar wel ff rekening meehouden als ze er op het CB naar vragen. Dan komt het wat meer in de buurt, ha ha! Ze is denk ik iets meer dan 6 kg nu. Met 6 kg mag ze 6x150ml = 900 ml hebben. Lise mag met haar gewicht zelfs nog wat meer hebben. Maar zo lang onze meiden idd tevreden zijn en goed groeien en geen honger hebben, vinden we het prima toch?

Patricia, fijn dat alles goed was op de echo. Dit was voorlopig de laatste of niet?

Vlinder, mooi buikje hoor!!! Ik reageer zo nog even op je andere mailtje.

Bo, ook jou heb ik gemaild.

Vs, Pippie, hoe is het met jullie?

Twinkel nog 5 dagen

Ohhh werken komt nu wel heel dichtbij. Had gedacht te staan springen, omdat ik toch wel zin heb om weer te gaan werken. Maar hoe dichterbij het komt,hoe minder ik wil.... Raar hé? Maar het zijn maar 4 daagjes en dan heb ik weer 3 weken vrij. Als ik dan weer ga werken -en dan echt werken want dan heb ik voorlopig geen vakantie- dan is Benthe 4 maanden en dat voelt ook een stukje beter moet ik zeggen. Het heeft er ook wel mee te maken dat ik iets anders (moet) gaan doen dan de verwachting was toen ik met verlof ging. Lang verhaal, mail ik anders nog wel eenkeer. Ben er niet ontevreden over hoor.

De avond en de nacht zijn gisteren echt goed gegaan! Ik denk dat het wel werkt de rijstebloem. Heb alleen de 4e (een na laatste) fles 1 schepje rijstebloem bij gedaan. Was een goede zware fles. Vond het niet nodig dat bij de laatste ook nog te doen.
Vandaag drinkt ze ook weer erg goed gelukkig! Gisteren was het totaal niet echt veel, maar ze had sinds dinsdagochtend niet gepoept dus dat zat n beetje dwars denk ik. Vanochtend werkte het weer prima! Ze heeft geen krampen of pijn gehad of zo, soms slaat ze een dagje over. Nu dan 2, maar schijnt ook niet heel erg te zijn. Als het vanochtend niet was gekomen had ik wel ff de ha gebeld daar niet van.

Mn mannetje komt zo na 2 weken weer thuis. Ik kijk er echt naar uit! Dus vanavond zal ik hier denk ik niet te vinden zijn. Ja heel even om te kijken hoe het met Mier is gegaan! Of heeft ze al gepost?

Ik ga nog ff het hok van de konijnen doen en de was ophangen. Misschien nog strijken als mn man dan nog niet thuis is.

Liefs Anoek

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise
...

10 juli: 6755 gram en 63,5 cm (855) gram en 3,5 cm gegroeid in 5 wk).
4 augustus weer werken...

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!  

16 juni (9w1d): 5550 gram en 58,5 cm!  Afspraak kinderfysio:  21
juli.  Volgende afspraak CB:  14 juli (arts en inentingen). Intake KDV:
14 juli. Eerste dag werken: 21 juli. Eerste dag KDV: 18 augustus.

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend.  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend, 28 mei weer naar de verloskundige!!

- Vlinder, in ronde 14 zwanger van 1e kindje,  31 aug uitgerekend!  22 juli weer naar de verloskundige. 31 juli Echo!

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

- VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

-
Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27
januari. 24 juni 1ste echo, 1 juli VK hartje luisteren, 15 juli VK
controle  

- Bo, zwanger van 1e kindje, 12 juli echo!

Haai!

Ja, typfout ja...whoops. Ze is 855 gram aangekomen dus.

Lise heeft eigenlijk helemaal geen last gehad van de prikken. Ze is vandaag lekker vrolijk (zoals altijd). Gisteravond was ze een beetje uit haar hum maar dat kwam ook (denk ik) omdat ik gisteren de hele dag met haar op sleeptouw ben geweest en ze haar voeding te vroeg kreeg (ze had geen honger, maar ze moest precies gevoed op CB-tijd...)

Voor mij komt werken ook steeds dichterbij. Ik sta niet te springen maar heb ook wel zin. Anoek, je was toch leidinggevende? Wat "moet" je nu gaandoen dan?

Ik heb bewust dus vakantie achter mn verlof aangeplakt zodat Lise ook 4 maanden is als ik weer moet werken. Vond ik wel een prettig gevoel, dan is ze niet meer zo mega-hulpeloos.

Fijn dat de avond en nacht gisteren goed gingen en dat de rijstebloem lijkt te werken!

Ja, dat poepen. Soms poept Lise dagenlang niet, soms een paar keer per dag. En BV-poep is gewoon onwijs dun dus als ze moet...nou, dan loopt het in straaltjes van dr kont af. Bah. BV-babies hoeven trouwens niet elke dag te poepen: als het aanbod en de samenstelling van de melk precies is afgestemd op de behoefte, kunnen ze toe met 1 keer per week. Nou, dan zijn Lise en ik nog niet helemaal op elkaar ingespeeld haha.

Anoek, ga lekker genieten van het feit dat je mannetje weer thuis is! En gaan jullie nog op vakantie?

Ik laat nog wel weten hoe de tweede bezichtiging van ons huis is gegaan (de makelaar belt elke vrijdag om de stand van zaken door te geven, dus ik zal het zo wel horen).

Fijn weekend alvast, ik ga ff snel bij de meiden kijken of Mier er al is geweest!

Liefs, Ukkie26

Hoi meiden,

Idd nog 5 daagjes werken (Anoek, je telt goed met me mee)!

Gisteravond heb ik de laatste les van de zwangerschapsgym gehad.
Wel raar hoor, dat we elkaar pas weer zien als we mama zijn geworden.
Ik ben benieuwd.

@Ukkie, ik moest wel lachen hoor om die 8 kilo (hihi).
Lise is idd al een hele meid als ik haar gewicht en lengte zo lees.
Het gaat echt hard hè.
Ik zal strakjes even mijn mail bekijken (en dus ook jouw nieuwe huis).

@Anoek, veel plezier dit weekend nu je man thuis komt.
Ik kan me voorstellen dat je hier helemaal naar uitkijkt wanneer hij zo'n tijdje weg is geweest.

@Patrica, gaaf zeg dat je een mooie echo hebt gehad! Ik ben helemaal blij voor je.

@Vlinder, ik zal zo ook jouw foto's gaan bekijken.
A.s. zondag is het weer tijd voor mijn 4-wekelijkse blote buikenfoto.
Ik zal dan ook wat doormailen.

Verder ook alles goed met de andere dames hier?

Liefs, Twinkel3

Hier nog steeds niets hoor :)

Ukkie, mooi huis! Straks lekker alles weer opnieuw inrichten. leuk hoor.

Vlinder, heb je terug gemaild.

liefs Tara

JAAAA!

De kijker van vandaag heeft een bod uitgebracht op ons huis! Geweldig gewoon! Het bod is hoopgevend (lees: we gaan er wel uitkomen!). Ze moet alleen nog ff naar de bank maar ook dat lijkt geen probleem.

De champagne kan bijna open!

Moest het ff kwijt. Liefs,

Terug
Bovenaan