Wiebelmama's 2

Oh ja, we hebben donderdag het hartje voor het eerst horen kloppen! En 1 aug hebben we de 20-weken echo.

Hoi Vs,

Met ong. 20 weken wist ik zeker dat ik de baby voelde! maar achteraf gezien voelde ik het al wel  eerder hoor. In het begin weet je het gewoon nog niet zeker. Ik wist het zeker toen ik niet 1 maar 2x vlak achter elkaar iets voelde. Mijn placenta zit aan de voorkant, en dat is ook niet echt bevorderelijk in het begin.
Ik denk dat je de baby dus al wel gevoeld hebt! Nog even en dan weet je het zeker hoor!
Ik voelde het vooral 's avonds als ik rustig op de bank zat.

liefs Tara

bo, leuk trouwens dat je alles zo goed on zien op de echo! Heb je ook mooie foto's mee gekregen? Raar hè, dat het nog zo klein is en toch al alles dr op en dr aan...het blijt een wonder hoor!

Tara

Hoi hoi,

Ben ik ff snel tussen de "bedrijven" door! Moet natuurlijk wel in de gaten houden of er al een baby is!

Tara, de baby komt echt... en ook al zit je te wachten het komt toch op een moment dat je het niet verwacht! Hoop voor jou dat je niet lang meer hoeft te wachten meid. Je kent de "fabeltjes" hé? Ananas eten, tonic drinken, wiebelen,....etc

Bo,fijn dat alles op de echo er goed uit zag. Was het de termijnecho? Wanneer willen jullie het gaan vertellen?

Vs, jij ook voor het eerst het hartje gehoord? Heerlijk hoor! Als je denkt dat je de ukvoelt, dan zal dat ook wel zo zijn. Tenminste dat zeggen ze altijd. Ik voelde Benthe voor het eerst in de 17e week. Mijn placenta lag net als bij Tara aan de voorkant. Benthe bleek een beweeglijke baby, want toen ik het echt goed kon voelen dan ging het de hele dag zo. Gelukkig s nachts niet. Kind had toen al een dag-nacht ritme, want ook na de geboorte hebben we daar eigenlijk geen probleem mee gehad. En hoe het voelt? Voor iedereen anders. Ik voelde een soort plopjes, knappende belletjes...

Patricia, stap ze vanavond.

Ukkie, goed initiatief van de mail. Sluit me er volledig bij aan! Hoe staat het met de onderhandelingen van jullie eigen huis? Hebben jullie een makelaar in de arm genomen of verkopen jullie het zelf?

Twinkel/Vlinder alles goed ook met jullie?

Hier gaat het prima. Mijn experiment met de rijstebloem is een succes! Benthe zit nu op 5 voedingen al 4 of 5 dagen en in een goed ritme. Echt fijn. Het gehuil is  ook over. Meiske had gewoon honger... Vandaag hebben we een Activity Gym gekocht voor haar. Met van die bogen met speeltjes eraan, muziekjes, spiegel etc.Ze vindt het geweldig, vooral de spiegel, ha ha!!
Ik vind het ook fijn dat mn mannetje weer thuis is. Hij kan echt zo van Benthe genieten, heerlijk om naar te kijken. Benthe reageerde nu ook echt ophem, vorige keer niet. Dus de herkenning is steeds meer aanwezig. Vandaag heeft ze ook weer lekker zitten schaterlachen op schoot. Ik moet dan zo om haar lachen!

Verder hebben we vandaag éindelijk onze Nintendo Wii gekocht! We wilden er al heel lang een, maar ding was steeds nergens te krijgen. Nu dus eens een keer op voorraad als wij in de stad waren. Dus vanmiddag al druk aan het bowlen, golfen, boxen, tennissen en baseballen geweest!!! Ik heb zo moeten lachen... Het is zo leuk, maar ookgoed voor de conditie hahaha vooral het boxen ;-) Zo meteen gaan we nog even verder spelen ;-)

Meiden, fijne avond en tot snel.

Liefs

Hallo.

Lekker druk geweest hier vandaag.
Leuk om iedereen weer eens te zien hier en meiden bedankt voor jullie berichtjes via de mail. Ik zal jullie op de hoogte houden!

x-vlinder

Goedemorgen!

Alles is hier nog steeds heel erg rustig. Zo langsamerhand begin ik wel aan het idee te wennen dat onze uk nog even blijft zitten. Toen ik vanochtend wakker in mn bedje lag, moest ik ineens denken: misschien zijn we volgende week zondag wel met zn drietjes!
't blijft toch een raar idee hoor. Ook al ben je nog zo nieuwsgierig, je hebt geen idee hoe het zijn.

Donderdag moet ik weer naar de vk, dan ben ik 40+1 en misschin dat ik wel vraag of ze vast wil touceren om e kijken of de beol al verweekt is. Strippen doen ze tch niet, daar zijn ze bij ons  in de praktijk niet zo voor. Volgens mij doen ze dat alleen na 41 weken.  

En wat betreft de tonic, ananas en wiebelen....
Ananas heb ik in huis, maar niet daarom hoor. vind ik gewoon erg lekker!
Tonic, niet in huis (vies)
Wiebelen, wat is dat. Ik mag dan bij de wiebelmama's zitten, op dit moment staat wiebelen niet bovenaan mijn lijstje met favo bezigheden haha
Ik geloof trouwens zoiezo niet zo in dat soort dingen. Volgens mij komt het gewoon als de baby er klaar voor is. Je kunt het misschien op zn hoogst en dagje versnellen. Nou die ene dag hou ik ook nog wel uit!

Liefs Tara

oeps wat een tikfouten...
toucheren(inwendig onderzoek)  om te kijken of de boel al een beetje verweekt is!

Hoi meiden,

Als je het hebt over tikfouten.
Ik moest net even heel hard lachen om het berichtje van Anoek.
Het zal wel beroepsdeformatie zijn dat je de taalfouten ziet (juffie hè), maar toen ik las over de nieuwe Wii en het boxen (i.p.v. boksen) moest ik wel even erg lachen.
We zitten ook echt helemaal in de babymaterie (hihi).
Ik las laatst ook ergens dat iemand "grote jongen" tegen haar man had gezegd nadat die een boer liet, dat is net  zoiets.
Ik moet hier altijd wel erg om lachen.

@Anoek, die Wii  is echt leuk hè. Ik heb  het laatst  bij de buren gedaan, wat een lol hebben wij gehad zeg.

@Vs,  ik denk idd dat het wel de beeb is die je hebt gevoeld. Rond die tijd begon ik ook af en toe wat te voelen, maar rond de 19 weken was ik er echt wel zeker van dat dit ons kindje was. Gaaf trouwens dat jullie het hartje hebben gehoord!

@Patrica, al weer uit je  bedje? Was het leuk gisteravond met het stappen?

@Bo, fijn dat jullie echo zo goed was. Super hè, als je ziet hoe compleet je kindje nu al is.

@Tara, tja die dingen over het  opwekken van de bevalling. Ik weet ook niet of het allemaal wel werkt. Het kindje komt toch niet voor zijn/ haar tijd.
Enne...  wiebelen, wat was dat ook alweer (erg hè, het is hier ook al wel weer een paar weekjes terug).  Hopenlijk kun je je gedachten nog een beetje verzetten en komt de bevalling toch nog eerder dan je denkt. We horen het wel.

Jullie hebben  trouwens allemaal  een mailtje van mij met de nieuwste foto's.

Fijn weekend.

Liefs, Twinkel3  

Terug
Bovenaan