Hoi hoi,
Ben ik ff snel tussen de "bedrijven" door! Moet natuurlijk wel in de gaten houden of er al een baby is!
Tara, de baby komt echt... en ook al zit je te wachten het komt toch op een moment dat je het niet verwacht! Hoop voor jou dat je niet lang meer hoeft te wachten meid. Je kent de "fabeltjes" hé? Ananas eten, tonic drinken, wiebelen,....etc
Bo,fijn dat alles op de echo er goed uit zag. Was het de termijnecho? Wanneer willen jullie het gaan vertellen?
Vs, jij ook voor het eerst het hartje gehoord? Heerlijk hoor! Als je denkt dat je de ukvoelt, dan zal dat ook wel zo zijn. Tenminste dat zeggen ze altijd. Ik voelde Benthe voor het eerst in de 17e week. Mijn placenta lag net als bij Tara aan de voorkant. Benthe bleek een beweeglijke baby, want toen ik het echt goed kon voelen dan ging het de hele dag zo. Gelukkig s nachts niet. Kind had toen al een dag-nacht ritme, want ook na de geboorte hebben we daar eigenlijk geen probleem mee gehad. En hoe het voelt? Voor iedereen anders. Ik voelde een soort plopjes, knappende belletjes...
Patricia, stap ze vanavond.
Ukkie, goed initiatief van de mail. Sluit me er volledig bij aan! Hoe staat het met de onderhandelingen van jullie eigen huis? Hebben jullie een makelaar in de arm genomen of verkopen jullie het zelf?
Twinkel/Vlinder alles goed ook met jullie?
Hier gaat het prima. Mijn experiment met de rijstebloem is een succes! Benthe zit nu op 5 voedingen al 4 of 5 dagen en in een goed ritme. Echt fijn. Het gehuil is ook over. Meiske had gewoon honger... Vandaag hebben we een Activity Gym gekocht voor haar. Met van die bogen met speeltjes eraan, muziekjes, spiegel etc.Ze vindt het geweldig, vooral de spiegel, ha ha!!
Ik vind het ook fijn dat mn mannetje weer thuis is. Hij kan echt zo van Benthe genieten, heerlijk om naar te kijken. Benthe reageerde nu ook echt ophem, vorige keer niet. Dus de herkenning is steeds meer aanwezig. Vandaag heeft ze ook weer lekker zitten schaterlachen op schoot. Ik moet dan zo om haar lachen!
Verder hebben we vandaag éindelijk onze Nintendo Wii gekocht! We wilden er al heel lang een, maar ding was steeds nergens te krijgen. Nu dus eens een keer op voorraad als wij in de stad waren. Dus vanmiddag al druk aan het bowlen, golfen, boxen, tennissen en baseballen geweest!!! Ik heb zo moeten lachen... Het is zo leuk, maar ookgoed voor de conditie hahaha vooral het boxen ;-) Zo meteen gaan we nog even verder spelen ;-)
Meiden, fijne avond en tot snel.
Liefs