Wiebelmama's 2

Het moet niet gekker worden. Ik heb vanavond bij de klusbabes gereageerd om iemand te feliciteren. Ik ben daar gaan lezen door ene corina (die heeft altijd een discussie met hun) en ach eens in de zoveel tijd kijk ik dan ff bij hun. Nu heb ik voor het eerst gereageerd daar en wilde ff uitleggen waarom ik weleens meelees met hun. Zit die corina ineens op mij te zeiken en ik heb niks gedaan. Zit nu al zolang op her forum en heb nog nooit met iemand last gehad en vind dit ook helemaal niet leuk. Ik wilde gewoon iemand feliciteren die is bevallen gister. Dat mens zegt nu dat ik een wit voetje wil halen bij de klusbabes, maar dat wil ik helemaal niet. Ik wilde gewoon vriendelijk zijn, is dat nu zo erg?? Die corina hoort helemaal niet bij de klusbabes dus weet ook niet waar ze zich mee bemoeit. Sorry meiden, maar wilde het ff kwijt.

Liefs xxx

Alweer mail?
goed idee hoor!

Hier wederom wakker geworden mét dikke buik! Begin me zolangzamerhand af te vragen of hij/zij überhaupt nog komt...

Tara 39+3

Gefeliciteerd met je de verkoop van jullie huis Ukkie.
Geweldig zeg!!!

@Tara, grrrrrrrrrr... nog steeds een dikke buik.
Ik duim hard voor je dat het snel mag gaan beginnen.
Ik begin ook steeds nieuwsgieriger te worden naar jullie kindje!

Liefs, Twinkel3

Hoi Meiden,

@Ukkie, Goed idee de mail.

@Tara, Je beeb houdt het wel spannend he. Ik owrd ook steeds nieuwsgieriger hoor naar jullie Beeb. Hopelijk begint de bevalling snel. Ga duimen voor je!!

Hier gaat het lekker. Ben aan het genieten van mijn vrije ochtend. Mijn dochter is natuurlijk op de camping bij mijn ouders. Het gaat trouwens erg goed. Is voor het eerst dit seizoen dat ze zonder mij op de camping is. Normaal ga ik ook gezellig mee. Mijn vriend is werken vandaag tot een uur of 2. Heerlijk. Ga zo mijn huis doen met lekker harde muziek erbij. Mijn buren zullen het wel minder vinden, maar ik heb daar echt ff zin in, hahaha.
Als het goed is komt vandaag ook eindelijk mijn schoonmoeder uit het ziekenhuis. Dus daar moet ik dan ook ff op visite vanmiddag. Als ik alles heb gedaan, huis aan kant en visite dan ga ik lekker een uurtje slapen. Ga vanavond STAPPEN!!! en heb er echt mega veel zin in.

Fijn weekend allemaal!!
Liefs xxx

Hoi meiden,

Vanochtend een echo gehad en alles was goed!!!!! Had wel het idee dat het goed zat, maar is toch wel weer spannend.
Echt leiuk om te zien, is echt al een mini mensje met armpjes en beentjes en zelfs de vingertjes hebben we al gezien!
Nu moet ik weer even wachten op de volgende echo...

Me man heeft de nieuwe auto gister opgehaald en zijn al lekker een stukje wezen reiden.

Ukkie joehoe gefeliciteerd met je nieuwe huis!!! een mooi huis hoor en lekker ruim en een mooie tuin erbij! En jullie eigen huis ook al bijna verkocht... wow wel super snel gegaan allemaal!

Anoek weer lekker met je man aan het genieten van Benthe!

Patricia fijn dat jou echo ook goed was, leuk hè om te zien?!

Twinkel nog een weekje werken, begint nu op te schieten, lekker hoor! Hoe is het met je bekken?

Tara nog steeds niets... Hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten!

Vlinde mooie foto hoor!

Liefs bo

O ja meiden ik wil jullie nog even bedanken voor alle lieve woorden, dat doet me echt goed!
Fijn ook dat dat via de mail kan.

Liefs

Hey meiden,

Tara: jammer dat je nog steeds een dikke buik hebt. Maar jullie kleintje komt echt wel.

Ukkie: gefeliciteerd met jullie huis. Super dat het allemaal zo snel is gegaan. Het nieuwe huis ziet er erg leuk uit.

Bo: fijn zo'n positieve echo. Leuk he dat het echt al een mini-mensje is. Ik vind het nog steeds ongelovelijk dat er iets in me groeit.

Patricia: Jij ook al een goede echo! lekker dat het verder  zo goed gaat. Ik zal straks ook eens gaan schoonmaken :(. Veel plezier met stappen.

Twinkel: nu al je laatste zwangerschapsgym gehad? Is dat niet wat vroeg? Of misschien betekent het wel dat ik me hoognodig moet gaan orienteren.....

Anoek: prettig dat het met de papfles nu een stuk beter gaat. Ben je een beetje aan het genieten nu je mannetje weer thuis is? Het lijkt me wel lang voor hem  om Benthe  2 weken te moeten missen. Hij ziet zeker duidelijk de verschillen?

Vlinder: ben je nu een beetje aan het genieten van je verlof?

Leuk al die buiken foto's. Ik zal straks ook eens een foto opsturen.

Wanneer voelde jullie de baby  voor het eerst  bewegen? Ik ben nu 16 weken en wil het heel graag voelen. En af en toe voel ik ook wat, maar vraag me soms af of ik mezelf niet voor de gek hou.

liefs
vs

Terug
Bovenaan