Wiebelmama's 2

Hoi Meiden,

Heb gisteravond echt een super avond gehad. Het was echt onwijs gezellig. Vond het trouwens wel fijn dat je binnen niet meer mag roken. Hoef je niet steeds op te letten of iemand je in de brand steek, hihi. Moet wel zeggen dat het daardoor buiten erg druk was. Dus als je ff wilde zitten of een luchtje wilde scheppen, moest je je eigen erdoor wurmen.
Heb heerlijk staan dansen en spingen. Kreeg wel na een paar uur een beetje last van mijn buik en rug. Ben toen ff een uurtje gaan zitten en was weer helemaal het vrouwtje. We hebben het niet zo laat gemaakt, want dat hield ik niet vol. We waren om half 4 alweer thuis, laat zat!! Werd trouwens vanmorgen al om 9uur wakker. Heb dus niet lekker uitgeslapen, want mijn buikje knorde.

Strakjes komt mijn meissie weer thuis. Kan haast niet wachten. Heb haar toch wel heel erg gemist. Dit was trouwens de 1ste keer dat ze een heel weekend is weggeweest. Ze heeft het wel erg naar haar zin op de camping zei mijn moeder, dus we zullen het best nog wel een keer doen. Het enige nadeel vind ik dat het zo ontzetend stil is in huis.

Ik ga nog ff lekker een uurtje lui op de bank liggen en een filmpje kijken ofzo. Misschien tot later.

@Tara, De middeltjes om de bevalling op te wekken weet ook niet of het echt wel werkt. Weet nog wel datmijn VK zei dat ik maar moest gaan wiebelen. Nou met die buik werd dat natuurlijk niks, we lagen helemaal in een duik. Dus of dat de oplossing is.... nou ik weet het niet. Je zou wel kunnen vragen of ze je wilt strippen. Dat heeft mijn VK toen bij mij gedaan en 1dag later ben ik bevallen, dus wie weet!!

Liefs xxx

@Twinkel, Mooie buikfoto's weer hoor. Vind die met je vriend ook erg lief!!

@Vs, Ik denk ook wel dat je de beeb gevoeld heb hoor. Kan makkelijk. Ik was ook 16wk toen ik Lisa voor het eerst voelde. Heerlijk gevoel ik kan niet wachten tot ik de beeb ga voelen schoppen. Als het goed is moet ik dit keer de beeb nog sneller voelen omdat het de 2de is....ben benieuwd wannneer dat is dan.

@Anoek, Ja die wii is idd erg leuk. Helaas hem ik hem door verkocht aan een vriend. Toen ik hem had (het was net uit) waren er helemaal geen leuke spelletjes en daarom heb ik hem dus weggedaan. Nu heb ik er spijt van. Denk dat we er ook maar weer 1tje gaan aaanschaffen van de winter. Ook wel erg leuk voor Lisa.

Liefs xxx

Hee meiden,

Hier alles goed, zijn vandaag bij me schoonouders geweest en ze zijn hardstikke sterk en gaan er helemaal voor, daar ben ik wel blij om.
We hebben ze de echo foto's laten zien en we hadden er 1 extra gekregen dus die hebben we aan hun gegeven. Vonde ze echt super leuk!

Tara dus nog steeds niets, tja idd een raar idee dat jullie straks met ze 3tjes zijn en al die dingen geloof daar ook nooit zo in, maar als ik het echt zat zou zijn kan ik ook wel weer denken van ach baat het niet schaat het niet haha.

Anoek een wii o vind ik ook zo leuk! Heb je m niet vlak voor het raam staan?! Zullen de mensen die langs lopen wel denken haha!

Twinkel over spel fouten, je zal er bij mij ook wel een hoop tegen komen ben ik bang, ben namelijk dyslectisch, dus taal is niet me sterkte kant.

Vs wat leuk dat je waarschijnlijk je kindje voelt! Dat lijkt mij ook zo leuk..

Vlinder alles goed?

Patricia leuk dat je gister lekker bent wezen stappen, moet er nu nog niet echt aan denken ben nog veelste moe  de hele tijd.

Liefs bo

Hallo,

Hier ben ik weer.
Vandaag weer helemaal in mijn element om zo maar te zeggen. Gisteren wist ik niet waar ik het had. Stond nl ziek op en heb me de hele dag niet veel beter gevoeld. Vandaag niks meer aan de hand gelukkig!

Patricia, ik sta echt werkelijk te kijken steeds van jou. Waar haal je de energie vandaan?

Verder lees ik dat het met iedereen wel goed gaat. Fijn hoor!

Twinkel voor jou nog 1 weekje? Dat vliegt voorbij hoor. Ga je daarna nog opruimen etc op school of gaat vrijdag de deur dicht voorlopig? Wanneer ga je weer beginnen na je verlof? Ook na de kerst of niet?

Tara ik kan me helemaal voorstellen dat je geen zin hebt om te wiebelen. Heb ik al een tijdje niet meer eerlijk gezegd.    Ananas is zeker lekker dus wat dat betreft zou ik me zeker niet inhouden straks.

Tot de volgende keer weer.

x-vlinder

Hey meiden,

Even snel een kort berichtje. Mn schoonouders zijn geweest en net weg, Benthe weer enorm gehuild (ondanks de pap :-( ) en we gaan natuurlijk zometeen wii-en!

Wat grappig dat jullie zo reageren op mn suggesties voor het opwekken van een bevalling, ha ha!! Jullie zo serieus, terwijl het een grapje was ;-) Ik geloof er namelijk echt NIET in. Wiebelen... tja...geloof dat wij door zijn gegaan t/m week 35/36 of zo, niet heel frequent hoor ;-)

Tara, ja moeilijk voor te stellen hé? Ik kan soms nog niet geloven dat we met zn 3tjes zijn, want ik vind het zo bijzonder!! Toch is het zo dat je straks geen duo meer bent, maar een trio oftewel een gezinnetje. Echt heel speciaal. Strippen deden ze bij ons ook pas na 41 weken. Eerder heeft nog geen zin, er moet nl idd al eea gaande zijn, dus weker geworden bm. Maar kan geen kwaad dat ze ff checken hoe het er voor staat ;-) Wanneer gaan ze je evt doorverwijzen naar het zkh?

Bo, fijn dat je schoonouders er zo sterk in staan. En wat in je buikgroeit doet ook veel hoor, neem dat maar van me aan;-)

Twinkel, ha ha... ja af en toe... wordt tijd dat ik weer ga werken, want zit blijkbaar helemaal in de babymaterie ;-)
Mooie foto's trouwens weer. Ik kan me je eerste foto's nog herinneren en moet je nu eens zien! Ook mooi met je vriend! Nu al trotse papa!

Patricia, dat je uberhaupt zin hebt op te stappen, ha ha!! Mijn hoofd stond daar echt niet naar. Nu ook niet trouwens, ha ha!! Ik ga veel liever lekker een hapje eten en naar de film of zo! Maar nog veel liever knuffel ik met mn meissie, want ze is zó lief!!!
Vandaag heeft ze opa helemaal ingepakt,ze zat steeds maar naar hem te lachen, zo schattig.
Kan me wel voorstellen als je kindje ouder is dat het dan wel anders is hoor. Ik zou Benthe nu nog geen weekend te logeren doen, alleen het idee al, hihi! HIer een avond opa en oma oppassen prima, maar daar blijft het voorlopig bij. Maar begrijp van jou dat het ook de eerste keer is dat Lisa zo lang weg is geweest. Lekker, maar toch ook fijn als ze er weer is of niet?

Ukkie, jij vroeg laatst over die zw-streep.... die heb ik nooit gehad, dus geen idee...

Zo nu eens kijken of mn mannetje de wii wil delen;-)

Liefs mij

Goedemorgen!

Jahoor, ik ben alweer een uur wakker. Poe, en Lise had ineens besloten om ook vannacht om 2 uur honger te hebben. Da's dan best balen hoor, ze slaapt al tijden door en dan nu ineens wakker worden...
Nou, we hebben gisteren wel veel met haar gesleept, misschien dat het daardoor kwam. Beetje uit haar hum/ritme ofzo.
Nu ligt ze weer heerlijk te brabbelen in de box, zo schattig.

Bo, geweldig, een goede echo! Altijd fijn, 't is toch even spannend (vond ik).   Mooi he, dat je zo snel al zoveel kunt zien! 't is echt een minimensje al!
Heb je het inmiddels aan 'iedereen' verteld? Op werk, vrienden enzo?

VS, ik voelde Lise bewegen rond een week of 18, 19. Toen wist ik ook zeker dat zij het was, daarvoor voelde ik wel wat maar of dat mn darmen waren of ons ukkie...
En het mooie was: ze schopte toen ZO hard en toevallig had mn mannetje zijn hand op mn buik. Dus we voelden tegelijkertijd Lises eerste schop! Zo bijzonder. Dat getrappel in mn buik mis ik wel hoor, 't is een gezellig gevoel...
Ook fijn dat jullie het hartje hebben horen kloppen!
En de 20-wekenecho in de VS, doen ze dan hetzelfde als in Nederland?

Patricia, jeetje, dat je puf hebt om te stappen. Daar heb ik in mn zwangerschap niet eens aan gedacht (haha). En je was vroeg thuis: half 4! Poe zeg, dat vind ik best laat... Fijn dat je je zo goed voelt en dat je nog lekker uit kunt gaan.
En ben je blij dat Lisa weer terug is van de camping? Ik kan me voorstellen dat het wel wennen is hoor, als ze een weekendje weg is.

Anoek, voor ons eigen huis hebben we een makelaar 'ingehuurd'. Zelf verkopen is toch erg lastig, je hebt het netwerk niet wat je nodig hebt. Onze 'kijker en bieder' gaat vanmiddag naar de bank om haar financiële mogelijkheden te bekijken, dan laat ze weten wat haar verdere actie is. Spannend dagje dus vandaag.

Ik hoop voor je dat het rijstebloem-verhaal toch gaat werken!

Helaas heeft Lise even haar ritme losgelaten, maar ik ben vorige week ook elke dag met haar aan het zeulen geweest en van 't weekend was ook niet echt rustig...

Oohh, een Wii! Leuk he? Wij hebben er geen, maar veel vrienden van ons wel. Het is bijna net zo leuk om te kijken naar de Wii-ende mensen dan om mee te doen! Geweldig leuk!

Tara, hoe is het nu met jou? Kun je nog wel een beetje lekker slapen? Ik heb de laatste week echt elke nacht verrot geslapen, elke nacht harde buiken en dan hing ik maar op de bank (om mn mannetje maar niet wakker te maken). Ik hoop dat jullie uk snel komt, ben zo nieuwsgierig!

Twinkel, jouw buik is ook hard gegroeid zeg! Mooie buik ook hoor! En nog 5 daagjes werken (inclusief vandaag). Lekker aftellen!

Vlinder, fijn dat je je beter voelt. Een off-day (zo noem ik ze maar) is nooit prettig. Weet je wel wat je moet doen nu je ineens thuis zit??? Of heb je ook last van de poetsdrang?

Pippie, voor jou nog 2 daagjes werken! Wat gaat het snel he? En is het kamertje al helemaal af?

Verder gaat het hier prima. We zijn druk bezig: badkamermeubel uitzoeken, vloeren bekijken en natuurlijk een keuken. En vooral dat laatste is nog niet zo makkelijk: wat zijn die dingen DUUR. En we weten al welke vloer we willen dus daar moet 'ie ook nog eens bij passen. Ach, we zullen uiteindelijk wel tegen een mooie keuken aanlopen...

Oja, wij wiebelden tot een week of 38 ofzo...op het eind wordt het een beetje kunst-en-vliegwerk, haha .

Nou, ik ga maar eens: Lise ligt in de box te mopperen: zal wel honger hebben...

Fijne dag en ik houd jullie op de hoogte (een collega van me zegt: Keep you Posted! Nou, bij deze).

Liefs, Ukkie26

Goedemorgen!!

Ben ik ook weer...Nou hier is vandaag de laatste week van mijn verlof ingegaan...  Benthe is vandaag 3 maanden. Het voelt een beetje raar. Ik ga straks deze periode afsluiten en die komt nooit meer terug... Toch heb ik ook wel zin om weer te gaan werken. Gelukkig maar 4 daagjes en dan weer vakantie, kan ik een beetje wennen, ha ha!
Vanochtend hebben we de intake gehad bij het KDV.Stelde niet zoveel voor, maar mn mannetje kreeg ook nog een rondleiding, dus hij weet nu ook waar Benthe terecht gaat komen. HIj was gelukkig ook positief, want ik had de beslissing in mn eentje genomen toen hij weg was. 13 augustus gaat ze 2 uurtjes wennen (oftewel mama gaat wennen) en 18 augustus is haar eerste echte dag!
Vanmiddag moet ik met Benthe naar het CB. Krijgt ze weer de volgende vaccinaties en ik ben heel benieuwd hoeveel ze nu weegt en hoe lang ze is. Ik schat een kilo of 6 en een cm of 62.

Ukkie, ik herken het wel hoor. Benthe is ook onrustiger als we een hele dag op sleep zijn geweest. Gisteren was zo'n dag. Veel spelen,opa en om over de vloer die zich steeds met haar willen bezig houden en we zijn nog wezen wandelen en naar de kidnerboederij. Daar op de arm van papa rondgekeken. Ze vindt het wel heel erg leuk. Ze hoefde nu in elk geval niet te huilen. Mama vindt het ook errug leuk  Zoveel indrukken en dan is het s avonds huilen, maar gelukkig is ze dan wel troostbaar. Voor de rijstebloem was ze ook echt ontroostbaar.   Als Lise nu vaker wakker wordt s nachts, is het misschien ook het proberen waard om een schepje rijstebloem aan de fles toe te voegen. Kan net zo goed bij de moedermelk! Of wil je nog niet bijvoeden tot de 6 maanden?

Spannend hoor wat jullie huis betreft! Begrijp ik het goed dat jullie het inmiddels dan al wel over de prijs eens zijn?

Hoe is het met de andere meiden? Wie gaat er nog op vakantie?

Ik ga maar eens wat doen. Denk eerst potje tennissen op de wii (goed voor het figuur, al heb ik ontzettende spierpijn in mn arm, ha ha) en dan in huis eea doen.

Laat straks wel weten hoe het op het CB was.

Liefs Anoek

Vervelen? Wat is dat?

Nee hoor. Hier alles super! Zeker met dit mooie weer is het extra genieten.
Ben bezig voor de babykamer, ga zo naar moeders mooiste (Den Bosch) en ben heerlijk in huis aan het rommelen.

Verder even regelmatig hier even kijken als ik tijd heb tussen de bedrijven door.

x-vlinder

Terug
Bovenaan