Goedemorgen!
Rust en Regelmaat, 2 van de 3 R's die erg belangrijk zijn voor je uk. De andere is reinheid, ook handig, maar niet voor het doorslapen, haha.
Oftewel: maandag en gisteren waren Lise en ik thuis (maandagmiddag alleen ff naar de keukenboer) en vannacht heeft ze weer heerlijk doorgeslapen! Jeej! Het was half 8!!!
Ze was gewoon van de rel door het gesleep. Blij dat ze het nog kan, haha.
Anoek, jij was er ook vroeg bij zeg. Wij moeten ook maar eens Lise 's ochtends wakker gaan maken op de tijd dat ze ook wakker "moet" als ik naar mn werk ga. Denk dat ik dat vanaf volgende week doe, kan ze deze week weer even haar ritme vinden.
KDV heeft pas vanaf oktober plek voor ons MAAR: mn mannetje neemt 2 vakantiedag per week (en werkt er vanaf augustus 4, dus dan maar 3). En ik neem 2 vakantiedagen per week en mag ook nog 1 dag thuiswerken. Oftewel: we hebben geen gezeur met opvang in augustus en september, we doen het lekker zelf. Ook wel handig: kunnen we ondertussen aan ons nieuwe huis klussen (Lise kan daar ook wel slapen in een campingbedje of we zetten daar haar ledikantje neer).
Tara, vandaag voor jou de uitgerekende datum. Niet dat dat veel zegt, haha. Raar he, 9 maanden lang leef je naar deze dag toe (ik althans wel bij Lise) en dan, als puntje bij paaltje komt, zegt het niets, je Uk houdt zich er echt niet aan. Hoop dat je de dag een beetje doorkomt (al dan niet puffend) en dat jullie uk snel komt.
Vlinder, hoe vind je de zwangerschapscursus? "Bevalt" het wat? Ik vond het wel ontspannend, wij hadden (gelukkig) ook een heel klein groepje: 3 maar. Wel gezellig hoor. Wij hebben trouwens ook een reünie gehad (Anoek, vroeg jij dat niet een tijdje geleden?!). En grappige was dat alle 3 de babies 2 dagen "te laat" waren geboren, haha. En Lise was de oudste, grootste, dikste en noem maar op. Erg leuk was het om elkaar weer te zien, dit keer zonder dikke buik en met baby.
Wij krijgen de sleutel van ons nieuwe huis op 1 september, gaan dan 1 maandje klussen en dan eind september erin. We hebben per de 30e (meen ik) ons eigen huis verkocht, dus dan MOETEN we wel. Ach, er hoeft niet veel aan te gebeuren hoor. En als niet alle kamers geverfd zijn, ach dan niet. Als de woonkamer, keuken, onze slaapkamer en die van Lise klaar zijn, zijn wij blij.
Ja, die Maxi Cosi is ideaal! Ik ben ook zo blij dat 'ie zonder moeilijk doen op het onderstel van de kinderwagen past! Maak er dankbaar gebruik van! Heb je bij Benthe de verkleiner er al uit?
Tsja, werken. Het voelt inderdaad dubbel. Je wilt je kleintje niet missen, maar je wilt ook niet elke dag thuiszitten. Ach, het schijnt te wennen (schrale troost). En na een paar maandjes weet je niet beter meer...
Voor vandaag verder weinig op de planning, alleen een bezoekje aan de hypotheker om 3 uur. Morgenmiddag naar een keukenwinkel: offerte laten maken! Ben benieuwd wat het allemaal gaat kosten...
Fijne dag, ik kruip (al snotterend) nog even mn bedje in.
Liefs, Ukkie26