Wiebelmama's 2

Hahahaha, bij ons zijn de huizen toch net ietsje goedkoper, maar wij wonen dan ook weer in niet zo'n dure gemeente. Toch moet we zeker een ton bijleggen als we groter zouden willen wonen dan nu. Maar voorlopig blijven we nog even zitten!

Wat leuk al die foto's! En wat is het gezellig vandaag!!! Elke keer als ik op het forum kijk is er wel een nieuw bericht! Leuk leuk leuk!

Vlinder, trouwens nog vergeten, goed dat jullie jullie gevoel volgen in de namen-kwestie. Als dit jullie naam is, krijg je spijt als je nu halsoverkop een andere naam uitkiest. Ben nu wel nog nieuwsgieriger geworden naar de naam ;-)

STraks ook allemaal weer babyboom kijken?

HIer weer zelfde ritueel als gisteren. Kwartier hard huilen, ga troosten (alleen speentje geven, in bed laten susgeluiden maken, niet praten en even mn hand op haar buikje) en dan is het goed en gaat ze slapen. Ik blijf er nu maar bij dat ze het huilen nodig heeft om alles van zich af te kunnen zetten en in een diepe slaap te vallen. Huilt Lise ook als ze s avonds naar bed gaat? Rest van de dag huilt Benthe eigenlijk niet,hooguit beetje mopperen. dus mag niet klagen ;-)
Maar we zitten nu wel écht op 5 voedingen. Daar ben ik echt blij om! Laatste fles nu rond 22 uur.

Liefs

Hallo meiden,

Ik kom nog even snel spieken of er al babynieuws is voordat ik naar school toe ga.
Zo te lezen is alles nog rustig, of je bent nu al druk bezig Tara (ik hoop het voor je).

Ik kom gauw al jullie berichtjes lezen en wat meer reageren, maar dat zal wel na zaterdag worden denk ik.
Vandaag is het mijn laatste werkdag en morgen heb ik nog een vrijgezellenfeest.
Nog eventjes druk dus, maar dan heb ik ook echt vakantie/ verlof.

Tot gauw!

Groetjes voor een ieder.

Liefs, Twinkel3

Goedemorgen,

Jonge jonge... was is het toch moeilijk om een afspraak te maken bij de huisarts...
Vroeger belde je s ochtends en kon je dezelfde dag terecht. Nu moet je bijna dood gaan wil je een afspraak voor dezelfde dag krijgen. Belachelijk en dat in een praktijk met 3 huisartsen.... Maar goed, het is nu gelukt. Heb al een week last van mn nek en pijn straalt nu uit naar mn schouder en bovenarm. Dacht eerst spiertje verrekt of spierpijn van de wii, maar dat dan zou het nu allang over moeten zijn. Wiien heb ik maandag voor het laatste gedaan, voor de rest geen tijd gehad en ook vanwege de pijn niet gedaan. Lijkt wel alsof er iers klem zit of zo... kreeg wel wat tips van de assistente, maar toen ik vertelde dat ik geen stijve nek heb, maar pijn bij het bewegen, mocht ik toch komen. Ze deed net afsof ze me een enorme dienst bewees. Heb ook gewoon gezegd dat ik volgende week niet kan omdat ik dan weer begin met werken na zw-verlof. Kan dan toch moeilijk eerder weg gaan omdat ik naar de huiarts moet terwijl ik nu nog vrij ben????
Anyway, laat straks wel weten wat ie zei.
Komt alleen mn planning van Benthe in de war, maaris niet anders. Ga nu even douchen en dan Benthe de fles en dan zullen we wel moeten gaan. Vanmiddag dan maar een badje.

Tara, ik blijf duimen dat je bevalling snel in gang zet. NOg wat van die ongi-krampjes gehad?

Twinkel, laatste dag voor jou! Zal wel moeilijk zijn afscheid nemen of niet? Ik deed dat met een dubbel gevoel en nu ik moet gaan werken heb ik alweer een dubbel gevoel. Gisteravond kwam ik tot het besef dat gisteren eigenlijk mn laatste dag was. Vanmiddag zal mn mannetje wel op tijd thuis zijn en dan heeft ie vakantie. Mijn tijd alleen met Benthe zoals in mn verlof is dan voorbij en maandag is het echt voorbij. Zat met Miertje te kletsen op msn en toen ik dat besefte rolde de tranen over mn wangen... ohhhh dat wordt maandag wat. Heb trouwens ook nog wel eea over mn werk te vertellen, maar dat doe ik wel ff per mail.

Totstraks

X Anoek

Hallo,

Alweer vrijdag vandaag Pfffff. Ik zie net op de kalender dat het nog ongeveer 44 dagen duurt. Dat gaat snel zeg!

Twinkel ook lekker verlof na vandaag. Het zal hier druk worden alhoewel Anoek weer moet gaan werken en die ook altijd veel te vertellen heeft (haha).

Gisteren bedje opgemaakt...wat is dat leuk zeg! Onze beeb gaat de eerste dagen/week? waarschijnlijk toch in een wiegje op de slaapkamer dus ik dacht of ik het nu al opmaak of over 5 weken. Tegen de tijd dat onze spruit in het ledikantje duikt is het snel genoeg weer opnieuw opgemaakt.

Wassen jullie trouwens met jullie gewone wasmiddel alles voor de beebs?

x-vlinder

Hallo allemaal,

Anoek, kan me voorstellen dat je even beetje emo werd hoor! 't Is toch een afsluiting van een bijzondere periode in je leven. En wat zijn die weken snel gegaan! De meeste mama's gaat het goed af hoor zodra ze werken, hoop dat het ook bij jou zo zal gaan. Je kunt in ieder geval rustig wennen, 1 weekje en dan alweer vakantie.
Dat van die huisartsen dat hoor ik wel vaker. Gelukkkig kan ik bij die van mij wel altijd dezelfde dag  terecht. Zit er alleen wel over te denken om over te stappen. Ik zit nl nog steeds bij mn oude (al een jaar of 25) maar het is wel 1 dorp verderop. Op zich niet zo ver, maar met een kleine is het denk ik ook wel makkelijk om het iets dichterbij te hebben.

Vlinder, ik zag ook al dat jullie  alledrie op ong 34 weken zitten!  Misschien zit er straks wel helemaal niet zoveel tijd tussen mijn beeb en de 1ste van 1 van jullie!
Ik heb alles met gewoon wasmiddel gewassen. Als blijkt dat de beeb allergisch is, dan is  alles zo weer opnieuw gewassen.  Ik heb geen wasverzachter gebruikt, maar die gebruik ik bijna nooit. Ik doe altijd heel veel in de droger, dus is het zowiezo wel zacht ;) Ik heb de kleertjes zelf trouwens niet gewassen, alleen de rompers, mutsjes,  lakentjes en  heel  veel hydrofieldoeken!

Nou ik ga me zo maar eens aankleden en dan even boodschappen doen.  
liefs Tara  

Hoi Meiden,

Zo ik ben ff 1 dagje niet geweest en moet haast een heel boek lezen, hahaha. Jullie hebben echt heel veel getikt hoor gister!!

Gister was Lisa de laatste dag op school. Ze heeft nu lekker vakantie, heerlijk!! Allemaal leuke dingen doen. Hopelijk gaat het weer een beetje meewerken. Heb gister voor de slechte dagen wel ff wat nieuwe knutsel spullen gekocht. Dus met slecht weer kunnen we knutselen!!! Ze heeft trouwens ook de rapport gister gehad. Echt leuk mijn meissie de 1ste rapport.

Ben trouwens nog steeds erg misselijk hoor. Vooral s'avonds. Denk ook niet dat het een griepje is, volgens mij is het van de zwangerschap. Heb nergens anders last van, vandaar. Hopelijk gaat het snel over en is dit niet voor de rest van de zwangerschap. Voor de rest voel ik me eigen wel goed hoor.

Toen Lisa geboren was is ze gelijk op de eigen kamer gaan slapen. Ze heeft eigenlijk nooit op onze kamer gelegen. Wel lag ze overdag veel in de box te slapen, zodat ze er lekker bij was. Oja de 1ste nacht heeft ze op mijn buik geslapen de hele nacht. We waren samen in slaap gevallen toen na de fles, hahaha. Als de baby geboren word gaat het nu wel bij ons op de kamer in een wiegje. Eigenlijk wil ik dat maar ff doen en dan hopen dat de baby weinig huilt en snel doorslaapt. Zodat het lekker in zijn/haar eigen kamertje kan slapen.

@Tara, Echt leuk hoor je babykamer!! Trouwens je huis is ok erg mooi!! Hoe voel je je?? Heb je al het idee dat er wat gaat gebeuren vandaag of morgen.

@Vlinder, Leuk he om het bedje op te maken. Gaat trouwens erg hard he nog maar 44 dg, schiet al lekker op. Bij Lisa heb ik haar spulletjes, kleertje, slabbetjes enzo gewoon met robijntje gewassen en met robijntje wasverzachter. Ook had ik van die zwitsal geurbuiltjes in haar kast en commode gehangen.

@Anoek, Ik heb ook altijd moeite om mijn huisarts aan de telefoon te krijgen. Hij is altijd in gesprek word daar niet goed van. Wat is het hard gegaan he je verlof. Gelukkig kan je op je gemakje wennen en heb je snel weer vakantie. Weet nog goed dat ik bij mijn 1ste werkdag behoorlijk last had van huilbuien. Na weken had ik er nog last en ben ik een tijdje niet gegaan. Ben geloof ik gaan werken toen Lisa 6mnd was. Ben oproepkracht dus kon dat gelukkig maken.

Nou ik ga ff weer wat opruimen, misschien tot later.
Liefs xxx

Terug
Bovenaan