Wiebelmama's 2

Kom nog even hier kijken vandaag!

Twinkel...je hebt verlof! Jippieieieieieieie

Tara...nog geen beeb te bekennen bij jou? Misschien in het weekend? Ik hoop het voor je!

Hoe is het met de rest?

x-vlinder

Weer een dagje verder...
Inmiddels 40+3 en deze beeb luistert ook niet naar jou Anoek
Hopelijk wordt het morgen wat, maar ben bang dat ik nogwel een weekje blijf lopen..

Liefs Tara

Jeej! We hebben zojuist de akte getekend: ons huis is verkocht! De koper heeft wel nog 3 dagen bedenktijd maar we denken dat ze daar geen gebruik van maakt, haha.

Twinkel, lekker verlof! Jeej!

Tara, nog geen beeb. Die heeft het heel goed bij jou binnen. En is een klein beetje ongehoorzaam . Succes met de laatste loodjes.

Wij gaan ff boodschappen doen, misschien tot later vandaag!

Liefs, Ukkie26

Hallo,

Ik dacht al, waar is iedereen???? Maar ukkie is er in ieder geval wel. t Is ook weekend natuurlijk en jullie mannetjes zijn ook allemaal huis. Die van mij is aan het werk dus voel me een beetje alleen.

Ukkie, wat een goed idee van jou om 2 schermen open te zetten! Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.... Dus jullie huis nu officieel verkocht, lekker gevoel hè?
Jammer dat je niet meer hebt kunnen slagen met kleding in de opruiming. Zelf heb ik gisteravond nog wat bij de HEMA gekocht, 2 t-shirtjes en een shirtje met lange mouw. Natuurlijk had ik die niet meer nodig, de kast puilt al bijna uit maar voor 1 euro per stuk kon ik het gewoon niet laten hangen!

Anoek, gaat ie alweer wat beter met   je nek? Dat je niet gewoon spierverslappers hebt gekregen. heb het zelf een keer in mn schouder gehad, weken mee rond gelopen totdat ik me amper nog kon aankleden, kreeg bij de ha spierverslappers en probleem was binnen no-time over.
Volgende week weer werken voor jou.... gelijk maandag al? Succes in ieder geval!

Twinkel, eindelijk ook verlof! Duurt écht nog lang voor jij weer naar school moet!

Vlinder, alles al op orde?

Patricia, nogsteeds misselijk dus... tja dan zal het idd wel van de zw-schap komen. 's avonds juist beroerd dat hoor je niet vaak! Maar met je dochter erbij wel handiger als 'smorgens denk ik. Hoewel je natuurlijk het liefste het dat het zo snel mogelijk weer over is..

Voor de rest wens ik iedereen een lekker weekend!

Het is hier echt hondeweer trouwens... de ene stortbui na de andere. Bah niks aan zo.  

Liefs Tara

Ha Tara,

hier ook vies weer hoor, bah. Wind en regen...jakkes.

Gisteravond nog even naar de HEMA hier in het dorp geweest en zowaar: die hadden nog wel uitverkoop! 3 shirtjes en 2 broekjes gekocht voor nog geen 14 Euro. Da's leuk boodschappen doen. Alles net gewassen; ik denk dat ze er al snel in kan: leuk!

En inderdaad: mijn mannetje is vandaag vrij, dus dan heb ik iets minder tijd om hier te zitten (ook zo lullig voor 'm)...

Sterkte in de eenzaamheid!

Liefs, Ukkie26

Hoi Meiden,

Vandaag een druk dagje gehad. Vanmorgen om 8 uur was ik al bij de Albert Heijn, hihi gebeurt ook niet vaak hoor. Het was zulk rotweer en Lisa en mijn vriend lagen nog op bed en dacht ach dan ga ik maar ff snel met de fiets. Vanmiddag zijn mijn schoonouders ff geweest en daarna kwam mijn vriendin. Tussen door mijn soepje gemaakt. De hele dag heeft het hier geregent en nu gaat de zon schijnen. Nou hoeft het al niet meer ga bijna naar mijn bed toen. Hopelijk is het morgen op de dag beter weer dan kan ik tenminste ff wat gaan doen met Lisa.

Noju ik ga weer. Ga ff douche en dan Lisa naar bed brengen. Die is al 2 dagen erg laat naar bed gegaan en wil haar er nu optijd in hebben.

Fijn weekend allemaal!!!

Liefs xxx

Hoi Meiden,

Vandaag een druk dagje gehad. Vanmorgen om 8 uur was ik al bij de Albert Heijn, hihi gebeurt ook niet vaak hoor. Het was zulk rotweer en Lisa en mijn vriend lagen nog op bed en dacht ach dan ga ik maar ff snel met de fiets. Vanmiddag zijn mijn schoonouders ff geweest en daarna kwam mijn vriendin. Tussen door mijn soepje gemaakt. De hele dag heeft het hier geregent en nu gaat de zon schijnen. Nou hoeft het al niet meer ga bijna naar mijn bed toen. Hopelijk is het morgen op de dag beter weer dan kan ik tenminste ff wat gaan doen met Lisa.

Noju ik ga weer. Ga ff douche en dan Lisa naar bed brengen. Die is al 2 dagen erg laat naar bed gegaan en wil haar er nu optijd in hebben.

Fijn weekend allemaal!!!

Liefs xxx

Hallo!

Daar ben ik ook weer even! Vandaag idd met man en dochter op stap geweest en gisteravond hebben we lekker samen film gekeken (The Golden Kompass).

Twinkel, jaaaaa eindelijk ook verlof voor jou! Al bedacht wat je allemaal gaat doen? Ikhoop voor de meiden die nu verlof hebben dat het weer welwat beter wordt. Ook voor mezelf, aangezien we in NL op vakantie gaan!

Tara, ja beeb heeft het nog prima naar de zin bij jou... althans vanochtend ;-) Ik zou de baby er wel uit willen kijken, bij wijze van spreken dan ;-) Hoe voel je je? Trek je het nog een beetje?

Ukkie,nog leuke behangetjes uitgezocht?
Wij zijn vandaag ook de stad ingeweest, niet hier maar een plaatsje verderop waar het leuker winkelen is. Weinig leuks in de uitverkoop nog... dus tja... nieuwe collectie gekocht  Leuk spijkerjurkje en een shirtje bij Prenatal, maatje 68. Want ook hier gaat het erg hard moet ik zeggen. 62 zit nu als gegoten, maar ja voor hoe lang?? Sommige dingen van 56 die groot uitvallen passen ook nog wel en een rokje mt 74 van NOppies past ook. Dames, let op, NOppies valt echt 2 maten kleiner! Wij hadden een setje in de kast hangen en gelukkig wees de kraamhulp erop, was nl mt 62 en pastte Benthe al net na de geboorte. Anders had het niet meer gepast. Verder nog een matrasje voor het campingbedje gekocht. Was nu in de aanbieding bij Prenatal.

Mn mannetje kon het weer eens niet laten en we hebben nu de Wii Fit (Balance Board). Wel supergaaf vind ik. Goed voor mij om "in shape" te komen. Je kan Yoga-oefeningen, krachttraining, Balance oefeningen en aerobics oefeningen doen. Wil proberen om elke dag zo'n 30 min oefeningen te doen!! Voorheen had ik een uur beweging door van en naar het station te fietsen, zowel hier als in de plaats waar ik werk. NU ik met de auto ga, zit ik nog meer op mn luie reet, ha ha!!

Tara, nee heb geen spierverslappers gekregen. Alleen verwijzing voor de fysio voor als het over een week nog niet over is. Gisteravond nog staan janken toen er weer iets 'knapte' in mn nek bij een verkeerde beweging. Vandaag ging het gelukkig veel beter. Wel weer hoofdpijn... Het is zo opvallend, sinds ik weer begonnen ben met de pil heb ik weer last van hoofdpijn. Ik kijk het nog 1 maand (lees strip) aan en als het dan nog zo is, wil ik overstappen op de nuvaring. Helpt dat niet, dan stop ik met anticonceptie. Dan maar weer aan die ellendige rubberen stinkdingen

Benthe wilde net weer niet slapen, dus hebben haar maar weer een fles gegeven en dan gaat ze zo weer naar bed. Laatste fles gisteren en vandaag dus rond 20 uur. Ging vanochtend prima, want ze kwam pas om 7.15 voor een fles!

Ze is nu beetje aan het mopperen, dus ga eens even gezellig met haar kletsen!!

Liefs

Terug
Bovenaan