Haai!
Ben ik weer. Lise ligt, na een bad, voeding en ff spelen in de box, weer in bed. En nu maar slapen, haha. Moe is ze wel, dus het moet wel lukken.
Patries, gelukkig loop je nu niet in de dierentuin. Bah, vieze regen. Boodschappen al gelukt? Hier regent het aan 1 stuk door en flink ook. Ik hoop dat wij geen boodschappen nodig hebben: mn mannetje heeft altijd de auto mee naar zn werk en om nou, met kinderwagen, me nat te laten regenen: nou, nee.
Lise kan ook nog wel in het babybadje hoor, maar ze kan natuurlijk nog niet zitten. En languit is het wel wat krapjes. Ze is nogal beweeglijk in bad en als ze hard met haar voetjes trapt, trapt ze tegen de achterkant en knalt ze met haar koppie tegen de andere kant. Niet hard, maar ach...ik vind het zo zielig (zelf heeft ze nergens last van, ze gaat gewoon door met trappelen).
Twinkel, raar he, verlof. En nu vind ik het weer raar om binnenkort weer te gaan werken. Ach, het zal wel wennen. Jij bent trouwens al wel actief op de (vroege?) morgen. En dat uitslapen: gaat steeds beter kan ik je zeggen. Toen ik vanochtend om 6 uur wakker werd, had ik er echt moeite mee. En toen ik nog werkte was dat mn normale opsta-tijd...
Oh leuk, inkopen doen! Vind het echt nog steeds zo leuk om kleertjes voor Lise te kopen! Elke keer als ik in de stad ben, neem ik wel weer wat mee. Wat dat betreft maar goed dat ik binnenkort weer aan 't werk moet...
Jee, dat kindje van de zw.gym is echt vroeg geboren! Ik hoop ook maar dat het goed gaat. Lijkt me wel schrikken. Ik was gewoon nog aan het werk met 33 weken (moest er nog 3) en dan heb je ineens een kindje in je armen. Denk dat je er best aan moet wennen, want je stelt je er natuurlijk niet op in dat je uk meer dan 6 weken te vroeg komt...
Oh, het went zoooo snel, een kleintje. Ik kan me nu moeilijk voorstellen dat ik met een dikke buik liep en het getrappel voelde. Dat vergeet je zo snel! Natuurlijk weet ik dat het zo was, maar toch...pff. Twinkel, je zult merken dat binnen een paar dagen de uk er helemaal bijhoort en dat het is alsof 'ie er altijd al was! Zo'n rare gewaarwording!
Tsja, of mn man echt al een tweede ukkie wil? Ik denk dat hij er al wel aan toe is ja. Lise is ook zo makkelijk en vrolijk! Slaapt goed, drinkt goed, groeit goed, is gezond. Dus wat dat betreft snap ik het wel (vanuit zijn oogpunt). Aan de andere kant is het nu ook makkelijk omdat ik nog elke dag thuis ben, dus nog geen gedoe met KDV enzo. En ik kook, doe de was, stofzuig, poets. Ik ben gewoon een (tijdelijke) huismama en dat vind hij wel mooi, hoeft hij geen huishouden meer te doen. Ben benieuwd hoe het is als ik weer werk...
Ik wil ook eerst eens kijken hoe het gaat, en als Lise 1 is zien we wel verder (zeg ik nu). Maar ik mis het zwanger zijn wel hoor! Zouden dat ook de hormonen zijn?
Volgens mij voelde ik Lise constant wel bewegen. Alleen op het eind (vanaf een week of 36) niet meer echt schoppen, dat paste niet meer. Ik voelde dan haar handjes onderin zeg maar. Toch denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken. Als je je uk 1 keer per dag voelt is het goed (zeggen ze). En ach, hij/zij krijgt toch een stuk minder ruimte daarbinnen...
Nou, ik ga (zoals van mij wordt verwacht, haha) even de huismama spelen.
Liefs, Ukkie26