Wiebelmama's 2

Hoi meiden,

Hier nog geen regen hoor. Het is zelfs vrij zonnig, dus loop ik in mijn bikini door de tuin (geen gezicht, maar wel niet zo plakkerig in ieder geval).
Ik had me voorgenomen om vandaag nog wat te poetsen in huis, maar vind het toch veel te warm. Dus vandaag maar lekker luieren in de tuin.

@Patrica, hopenlijk houd jij het vandaag ook droog bij de Efteling.
Enne... gaaf zeg dat je de kleine al kunt voelen!

@Pippie, ik heb idd de paarse aankleedkussenhoes van Pluisje.
Grappig dat jij die ook al vast had. Ik ben ook erg benieuwd naar foto's van jullie kamertje.

@Ukkie en Anoek, apart zeg dat het alweer een jaar geleden is dat jullie positief testen. Wat lijkt de tijd toch snel te zijn gegaan dit jaar.
Geniet lekker van jullie meiden, ze ontwikkelen zich zo snel!

Ik ga zo nog even in mijn relaxstoel liggen in de tuin.
Wie weet nog tot later vandaag.

Liefs, Twinkel3

Haai!

Ook hier is de zon doorgebroken! Het is alleen wel erg benauwd nu, poe. Ik doe weinig, en nog heb ik het superheet en is het plakkerig...

Die steken in de buik had ik ook een beetje op het eind hoor. Lise was toen al helemaal ingedaald (was ze met 30 weken al). Ze zakte alleen nog dieper in mn bekken. En dat voel je. Je bekken gaat ook 'wijder' staan, daarom ga je wat waggelen en (ikke althans) een beetje met benen wijd lopen.
Het kunnen ook je banden zijn, die krijgen natuurlijk flink wat te verduren en moeten de boel maar, zo goed en kwaad als het gaat, op zn plaats houden...

Patricia, jij hebt inderdaad lekker weer zeg, in de Efteling! Kon je wel ergens in, met je buikje? Toen ik vorig jaar zwanger was, waren we in de Universal Movie Studios in LA. Mooi dat ik nergens in ging: kotsmisselijk en ik dufde het niet aan...

Meiden, ik ga me nuttig maken: voortuintje doen. Het huis is dan wel verkocht, maar we kunnen het natuurlijk niet als een oerwoud overdragen...

Liefs, Ukkie26

Hoi Vlinder,

Ik herken wel wat jij beschrijft.
Ik had het 2 weken terug vrij vaak.
Volgens mij heeft dat idd te maken met het indalen van het kindje.
Een nuttige pijn dus.

Liefs, Twinkel3

Twinkel,

de tijd lijkt inderdaad snel gegaan. Ik weet nog zo de spanning van elke maand wachten of de RD kwamen, da's nu alweer ruim 1 jaar geleden! Gaat zooooo onwijs snel, niet normaal.

Geniet maar lekker van je zwangerschap en het getrappel in je buik, voor je het weet...heb je jullie uk in je armen! Ook heerlijk, maar weer heel anders. Ik mis het zwanger zijn stiekum wel hoor...

Ik weet niet wie het laatst vroeg trouwens, maar mn mannetje zou nu echt al wel voor een tweede willen. Heb het hem gisteren eens gevraagd...hmmm. Eerst maar eens verhuizen, wennen aan het werken, wennen aan ons nieuwe ritme. En dan zien we wel weer. Ben nog niet eens ongesteld geworden sinds de bevalling, dus of mn cyclus alweer op gang is: lijkt er niet op...

Ik ga me nuttig maken!

Liefs, Ukkie26

pfffff...wat is het warm!!!! Buiten nu 31 graden, binnen ook 26!

Gelukkig heeft Viggo geen last van de warmte, hij drinkt alleen vrij vaak, maar dat is juist wel goed voor de BV. Afgelopen nacht ging ook prima, we gingen om 23.00 naar bed en om 02.00 melde hij zich, vervolgens hebben we tot 06.30 weer lekker geslapen en na die voding hebben ook weer verder gepit.
En die kruiken, ja die hebben we dus helemaal niet gebruikt.
Hij groeit alweer trouwens, hij is al 40 gram aangekomen nadat hij 200 gram was afgevallen.  

Anoek, jij had wel een olifantendracht hoor!

Ik zal jullie straks wat foto's mailen
liefs  Tara

He meiden,

Het is hier zo warm..........., voetjes zijn alweer dik aan het worden....

Vlinder, die pijntjes heb ik ook hoor, ik heb zelfs het gevoel dat mijn schaambeen een beetje uit elkaar getrokken wordt, weet niet hoe ik het anders moet omschrijven!!
Echt zo'n zeurend pijn in mijn kruis en onderin mijn buik. Het is er een paar dagen en dan is het ook weer een paar dagen weg.

Tara, fijn dat Viggo geen last heeft van de warmte! Ben benieuwd naar de foto's!!

Ik ga eerst het kamertje even helemaal in orde maken en dan ga ik zeker foto's versturen, maar de finishing touch moet nog.

Liefs Pippie

Ha meiden,

pfff, hier ook zo warm. En plakkerig, bah. Niet fijn.

En Lise heeft net een paar huildagen (misschien ook wel door de warmte). Nou, als ze dan 10 minuten huilt is ze zeiknat van het zweet. Zo zielig. En dan heeft ze het alleen maar warmer, dus harder huilen en nog warmer. Bah. Hoop dat het snel wat afkoelt en minder klam wordt.

Tara, wat een schatje is Viggo! En wat klein! Vergeleken met Lise is het echt een mini. En dan te bedenken dat Lise ook zo klein was...poe!
Lekker genieten!

Meiden, ik ga mn bedje in! Tot morgen!

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan