A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Hier nog geen regen hoor. Het is zelfs vrij zonnig, dus loop ik in mijn bikini door de tuin (geen gezicht, maar wel niet zo plakkerig in ieder geval).
Ik had me voorgenomen om vandaag nog wat te poetsen in huis, maar vind het toch veel te warm. Dus vandaag maar lekker luieren in de tuin.
@Patrica, hopenlijk houd jij het vandaag ook droog bij de Efteling.
Enne... gaaf zeg dat je de kleine al kunt voelen!
@Pippie, ik heb idd de paarse aankleedkussenhoes van Pluisje.
Grappig dat jij die ook al vast had. Ik ben ook erg benieuwd naar foto's van jullie kamertje.
@Ukkie en Anoek, apart zeg dat het alweer een jaar geleden is dat jullie positief testen. Wat lijkt de tijd toch snel te zijn gegaan dit jaar.
Geniet lekker van jullie meiden, ze ontwikkelen zich zo snel!
Ik ga zo nog even in mijn relaxstoel liggen in de tuin.
Wie weet nog tot later vandaag.
Liefs, Twinkel3
Hier nog geen regen hoor. Het is zelfs vrij zonnig, dus loop ik in mijn bikini door de tuin (geen gezicht, maar wel niet zo plakkerig in ieder geval).
Ik had me voorgenomen om vandaag nog wat te poetsen in huis, maar vind het toch veel te warm. Dus vandaag maar lekker luieren in de tuin.
@Patrica, hopenlijk houd jij het vandaag ook droog bij de Efteling.
Enne... gaaf zeg dat je de kleine al kunt voelen!
@Pippie, ik heb idd de paarse aankleedkussenhoes van Pluisje.
Grappig dat jij die ook al vast had. Ik ben ook erg benieuwd naar foto's van jullie kamertje.
@Ukkie en Anoek, apart zeg dat het alweer een jaar geleden is dat jullie positief testen. Wat lijkt de tijd toch snel te zijn gegaan dit jaar.
Geniet lekker van jullie meiden, ze ontwikkelen zich zo snel!
Ik ga zo nog even in mijn relaxstoel liggen in de tuin.
Wie weet nog tot later vandaag.
Liefs, Twinkel3