Hallo!!!
Ook hier warm en benauwd...én een strijk liggen, ha ha! Ga hem straks nog wel even doen, want tja, we gaan bijna op vakantie!
Hoop dat het lukt om mn verhaal af te maken, want heb net Benthe beneden in de box gelegd en gisteravond was het van korte duur omdat ze wilde eten. We vinden het nog wat te vroeg, dus proberen weer te rekken tot half 8, maar gisteren lukte dat dus niet. Het wordt in elk geval alweer de 4e dag van 4 voedingen, dus lijkt een nieuw ritme te worden. Ze drinkt nu per fles ook meer. Gaat lekker. Benthe slaapt overdag ook weinig Ukkie. Weet niet of het nu echt door de warmte komt of omdat ze minder slaap nodig heeft dan eerst.... Ook hier is het wipstoeltje de laatste dagen favoriet! Ze probeert er dan ook nog uit te komen, door zich met haar voetjes omhoog te duwen. Heb er nu dus ook maar vastgemaakt, want je weet nooit wanneer het een keer zal lukken.
Ukkie, vervelend dat de BV minder loopt, althans het kolven. Waar oxytocine al niet goed voor is, ha ha! Ik kreeg dat als spuit toegediend om toch nog weeën te krijgen om de placenta uit te drijven. Hoop alleen dat die neusspray beter bij jou helpt dan die spuit bij mij (niet...).
Vlinder, heb nog wel wat tips (naast de standaarddingen); schoon shirt voor je mannetje, zwart shirt om in te bevallen (ook tip voor thuis), daar zie je het bloed niet zo op en zijn de foto's minder "bloederig", lippenbalsem, kauwgum, dextro, iets te eten (ik had liga ingepakt), iets te lezen (tja... kan lang duren...) en zeker voor thuis ook een goede tip; rietjes.... ik had daar niet aan gedacht maar de VK had ze bij zich en ik vond het fijn om te drinken door een rietje dan hoefde ik niet rechtop te komen.
O en wat ik ook fijn vond thuis voor in het "kraambed" een flesje Aquarius, maar dan leeg en goed schoongespoeld. Die gebruikte ik tijdens het plassen zodat ik lauwwater kon spuiten, dat verzachtte de pijn en ook om na het plassen schoon te spoelen. Kan ook met een maatbeker of bidon hoor!
Leuk dat de kaartjes nu bijna klaar zijn en jullie je kamer bevallingsproof gaan maken. Inmiddels kondigt de hoogzwangere laatste maand zich ook voor jullie aan! Oh wat gaat het hier dan spannend worden als er 3 op bevallen staan, ha ha!
Ik ga nu een fles maken voor Benthe want ze begint te mopperen!
Liefs