Wiebelmama's 2

Nou net belde mn schoonmoeder, hij eet nog steeds niet zelf.... Krijgt wel eten binnen dmv dwangvoeren, maar hij moet zelf gaan eten. Ik heb echt geen idee wat er nu met hem aan de hand is.... Mn konijn dat nu overleden stopte ook weleens met eten, maar met medicatie at ze na een dag of 2-3 zelf weer, maar nu niet.... Vanmiddag om 13 uur moeten ze met hem bij de dierenarts zijn.... Zo klote (sorry) dat hij nu niet gewoon bij mij is.... niet dat ie dan wel beter zou worden, maar dan kan ik zelf zien hoe het gaat....Ik vertrouw mn schoonouders volledig met mn konijnen hoor dat is het niet, maar... jullie begrijpen het misschien wel.... Hebben jullie eigenlijk huisdieren? Ja Vlinder, jij hebt een hond hé?!!!!

Inmiddels alweer 2 wassen gedraaid, 1 weggestreken en ga nu weer een wasje opvouwen en 1 ophangen.... pffff en dat met dit weer. NOg ff en dan ben ik klaar, dan douchen (want heeft nu nog geen zin, zweet me kapot met strijken, ha ha) en dan genieten van het mooie weer genieten! Als het zo blijft, maken we een badje voor Benthe in de tuin!

Liefs

Goedemorgen,

Bedankt voor de felicitaties!!!
Vanmorgen was ik al vroeg uit mijn bedje (wel heerlijk geslapen) moest nog ff een beetje opruimen en natuurlijk wassen. Morgen ga ik weer voor een weekendje naar de camping toe. We hebben het hele weekend feest!!! Ben nu lekker soepje aan het koken voor de gene die wilt blijven eten.

Het is hier alweer stikheet. Ik kom net onder de douche vandaan maar kan wel weer, hahaha.
Ben trouwens blij als mijn meissie dalijk weer terug is. Ze is weer 2daagjes naar de camping geweest en ik heb haar super gemist. Ze heeft het erg naar haar zin gehad en lekker met de kindjes gespeeld daar.

@Anoek, Hopelijk knapt je konijn snel op. Kan me voorstellen dat je bij hem wilt zijn.
Ik heb ook huisdieren, ik heb 2hondjes, Spike en Jack!! Zal wel een keer een foto mailen van mijn hondjes, kunnen jullie zien hoe ze eruit zien, hahaha.

Nou ik ga weer. De visite komt zo en ik ben bijna klaar.
Fijne dag allemaal!!!
Liefs xxx

Hallo meiden,

Ik ben blij dat ik vanmorgen de deur al uit ben geweest en dat ik het  verder rustig aan kan doen vandaag. Jee zeg, wat is het warm!!!
Ik heb net even liggen lezen in de tuinstoel, maar ben nu toch maar even naar binnen gegaan. Hier is het namelijk nog koeler.

@Patrica - HIEP HIEP HOERA!!!
     Supergefeliciteerd met je 27e verjaardag en maak er een leuke dag van!

@Anoek - jij hebt nogal wat voornemens voor vandaag. Maar ja, jullie gaan idd op vakantie morgen. Lekker hoor. Veel plezier gewenst!
Ik hoop dat je konijntje zich snel weer wat beter gaat voelen en dat 'ie weer gaat eten.
Het is idd niet zo prettig weggaan wanneer het met hem niet zo goed gaat, ook al zorgt je schoonmoeder goed voor hem.

@Tara - Viggo heeft jullie dus al even flink op de proef gesteld zo te lezen.
Moeilijk lijkt me dat hoor, wanneer je kleintje verdrietig/ ontevreden is en je het niet 1,2,3 voor hem op kunt lossen. Hopenlijk zit hij vandaag wat beter in zijn vel.

@Ukkie - wanneer is het feestje bij jullie buren nu wel dan?
Wij storen ons ook enigzins aan onze buren. Altijd kabaal daar (muziek, ruzie, hard bellen buiten). Volgens mij hebben ze zelf niet eens in de gaten dat ze zo luidruchtig zijn. Verder zijn het wel aardige mensen hoor. Eigenlijk zou ik er ook gewoon een keer wat van moeten zeggen, maar aan de andere kant ben ik dan bang dat alles dantegen elkaar afgewogen gaat worden. Wie weet krijgen wij straks ook wel een grote schreeuwerd in de wieg en komen ze daar dan over klagen. Ik laat het dus vooralsnog maar even en hoop dat het in ieder geval niet nog luidruchtiger wordt daar.

@Bo - wel goed op jezelf letten hoor. Probeer het maar zo kalm als mogelijk te doen met dit warme weer. Veel te heet om je druk te maken meid.

@Vlinder - mijn gedachten zijn vandaag ook steeds bij Mier.
Hopenlijk is het allemaal goed gegaan met haar.
Mijn duimen draaien nog flink!

Liefs, Twinkel3

Haai!

Nou, Lise en ik zijn vanochtend lekker op stap geweest. Winkelen (in een winkelcentrum dat niet al te heet is) en naar de bouwmarkt. En wat ben ik nu blij met ons autootje met airco! Onze vorige auto had dat niet, maar poe, wat een verademing zeg! Voor Lise is het anders echt niet leuk meer, die drijft dan haar maxi cosi uit.

Twinkel, vervelend he, als je last hebt van je buren. Nou weet ik wel dat we niet alleen op de wereld zijn, maar ze horen ons nooit (Lise huilt niet vaak en als ze huilt niet langer dan 10 minuten...). En wij horen hun geregeld. Op hakken door het huis, smijten met de deur (echt, onze ramen trillen ervan), en zeer luidruchtige en langdurige feestjes. En de buren aan de andere kant...zucht...die hebben 2 puberende meiden die om half 5 Å›   nachts menen keihard ruzie te moeten gaan maken. Het is dat het in het Turks is, anders kon ik lekker meedoen...

Maar ach, we hebben besloten er maar nix van te zeggen, zeker niet nu we weten dat we weggaan. En mochten we in ons nieuwe huis 'last' hebben van de buren, dan zeggen we het direct. Hoe langer je wacht, hoe lastiger het wordt, lijkt wel.

Nou, ik ga nog even een afwasje doen (lang leve de vaatwasser in de nieuwe keuken!). Tot later!

Liefs, Ukkie26

He meiden,

poe, vandaag maar weinig gedaan hoor, kom niet echt vooruit met dit weer!! En zo halverwege de dag krijg ik van die olifantenpootjes. Het trekt 's nachts wel weer weg, maar ziet er niet zo charmant uit. Maar goed als dat alles is.....

Tara, moeilijk lijkt met dat   hoor als het moeilijk is om je kindje te troosten en je niet precies weet wat er nu aan de hand is.

Anoek, nou, nog 1 dagje met veel op het programma en vanaf morgen lekker met de beentjes omhoog, heerlijk toch!! Alvast een hele fijne vakantie gewenst.

Ukkie, veel plezier  bij 1 van je laatste afwasjes!!

Twinkel, ik zit met dit weer ook beter binnen dan buiten hoor, hou het daar maar even vol enmoet dan binnen weer even afkoelen.

Patricia,  Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Fijne dag!!

Liefs Pippie

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise ...

10 juli: 6755 gram en 63,5 cm (855) gram en 3,5 cm gegroeid in 5 wk).
4 augustus weer werken...

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!  

14 juli (3 mnd): 6370 gram en 62,5 cm.  Afspraak kinderfysio:  21 juli.  Volgende afspraak CB:  15 aug (w.v. en inentingen). Eerste dag werken: 21 juli. Eerste dag KDV: 18 augustus.

Tara, 30 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend, 28 mei weer naar de verloskundige!!

- Vlinder, in ronde 14 zwanger van 1e kindje,  31 aug uitgerekend!  31 juli Echo!

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

- VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

- Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari. 24 juni 1ste echo, 1 juli VK hartje luisteren, 15 juli VK controle  

- Bo, zwanger van 1e kindje, 12 juli echo!

Zo, even de banners dr weer bij!
Pippie, vlinder en twinkel nog even.... Wat gaat dat toch snel!

Patricia, gefeliciteerd! Hoop dat je een mooie dag hebt.  

Hier gaat ie weer prima! Afgelopen nacht was Viggo weer een voorbeeldig kind
Hij had om  22.00 voeding, toen om 03.00 en vanmorgen om 08.00 heb ik hem maar wakker gemaakt! Volgens de kraamhulp hebben bijna alle kinderen in de 1e week 1 zo'n nacht dat het niet zo lekker gaat.    

Mn kraamhulp is nu weg, ik zal dr wel missen hoor. De voeding van 12.00 uur vanmiddag was 1 groot drama.... Gelukkig was ze dr toen nog hoor. De kloofjes op mn tepel waren geprongen en aanleggen deed zóóóó zeer. Vervolgens had Viggo zn hele smoeltje onder het bloed van de kloven. Dus kind eerst weer weggelegd(van bloed worden ze misselijk), bepanthen erop en moeders helemaal over de toeren.... Als borstvoeden  zo moest, dan maar liever geen borst. Mn tenen gingen alweer krom staan als ik eraan dacht om hem weer te moeten aanleggen.  
na een flinke huilbui    kwam de kraamhulp met een oplossing: als ik dat wou ging ze wel even tepelhoedjes voor me halen. Nou heeeel graag! Dus tepelhoedjes gehaald, viggo sliep  al die tijd, al voelde hij aan dat mama even rust moest hebben. Daarna opnieuw aangelegd met tepelhoedje.... wat een genot! Het aanleggen is bij de eerste teugen nogsteeds gevoelig , maar niet in verhouding tot wat het was.

Dan kunnen de BV organisaties zeggen dat je absoluut geen tepelhoedjes moet gebruiken, maar voor mij is het wel de oplossing. En het zijn tenslotte mijn borsten en mijn kind!

Net de andere borst weer gegeven (ook kloven, dus ook met hoedje) en het ging geweldig. Hij dronk zo mooi rustig en ging na de voeding gelijk weer lekker slapen. Ik was zojuist met voeden echt weer even intens van mn kereltje aan het genieten! En als ie zn voeding op  heeft dan ligt ie er zo tevreden bij en begint dan te grimassen, het lijkt dan net alsof hij lacht..... dan smelt ik helemaal(van geluk)

liefs Tara

Hoi,

Nog geen verbetering met het konijntje  Maar we houden vol, het komt welgoed.Gelukkig is hij niet levensbedreigend ziek.

Tara, gelukkig gaat het weer goed met Viggo. Benthe had ook 1 zo'n nacht. Ik was helemaal op en kon wel mee janken. Geloof dat het bij haar de 2e of 3e nacht was. Toen de kraamhulp net weg was, kregen we het weer.... maar toen zijn we gaan inbakeren omdat ze zo onrustig was.
En hoezo zou je niet mogen voeden met tepelhoedjes? Misschien een stomme vraag, want heb er zelf echt geen verstand van. Die dingen zijn toch niet voor niks op de markt? Zo kan jij wel BV blijven geven, terwijl anders misschien van ellende en pijn gestopt was. Snap goed dat je een potje hebt zitten brullen hoor. Tranen zitten in die eerste week (en erna ook nog ) toch wel hoog. Heerlijk genieten van je ventje!Leuk he dat glimlachen?!! Vond ik ook zo schattig.xdseedddededddddddddccd (hahahaha dat was het voetje van Benthe)

Vlinder, volgens de banners heb jij vandaag een echo? Ben je geweest? Je had het er vanochtend niet over.... Hoe is het geweest?

Ukkie, hier vandaag ook weer 5 voedingen. Benthe wilde vanmiddag niet goed drinken en zou het met 4 flessen wel kunnen, maar met dit warme weer heb ik toch liever dat ze meer drinkt dan 650-700 cc.

Vandaag druk geweest met de was en de strijk en huis poetsen. Zometeen eerst spullen voor Benthe pakken en daarna voor mezelf. Mannetje mag zn eigen tas pakken

Kom vanavond nog wel ff langs. Ga nu nog eventjes bij de wiebelmeiden kijken of Mier al geweest was. Want ook ik heb veel aan Mier gedacht.

Liefs

Terug
Bovenaan