A
Anoniem
Guest
Nou net belde mn schoonmoeder, hij eet nog steeds niet zelf.... Krijgt wel eten binnen dmv dwangvoeren, maar hij moet zelf gaan eten. Ik heb echt geen idee wat er nu met hem aan de hand is.... Mn konijn dat nu overleden stopte ook weleens met eten, maar met medicatie at ze na een dag of 2-3 zelf weer, maar nu niet.... Vanmiddag om 13 uur moeten ze met hem bij de dierenarts zijn.... Zo klote (sorry) dat hij nu niet gewoon bij mij is.... niet dat ie dan wel beter zou worden, maar dan kan ik zelf zien hoe het gaat....Ik vertrouw mn schoonouders volledig met mn konijnen hoor dat is het niet, maar... jullie begrijpen het misschien wel.... Hebben jullie eigenlijk huisdieren? Ja Vlinder, jij hebt een hond hé?!!!!
Inmiddels alweer 2 wassen gedraaid, 1 weggestreken en ga nu weer een wasje opvouwen en 1 ophangen.... pffff en dat met dit weer. NOg ff en dan ben ik klaar, dan douchen (want heeft nu nog geen zin, zweet me kapot met strijken, ha ha) en dan genieten van het mooie weer genieten! Als het zo blijft, maken we een badje voor Benthe in de tuin!
Liefs
Inmiddels alweer 2 wassen gedraaid, 1 weggestreken en ga nu weer een wasje opvouwen en 1 ophangen.... pffff en dat met dit weer. NOg ff en dan ben ik klaar, dan douchen (want heeft nu nog geen zin, zweet me kapot met strijken, ha ha) en dan genieten van het mooie weer genieten! Als het zo blijft, maken we een badje voor Benthe in de tuin!
Liefs