Wiebelmama's 2

Oeoeoeoeoe nog  28, 31, 33  dagen zie ik Pippie en Twinkel!

Zometeen  hebben we  de echo. Dus kan niet veel schrijven nu omdat we zo moeten gaan. Hebben jullie ook nog echo op de planning staan?

Leuke banner erbij zie ik Tara!

x-vlinder

Heb een hele leuke en gezellige, maar vooral warme verjaardag gehad. Ben lekker verwend en van mijn mannetje en dochter een mooi boeket rozen gehad.
Voor de rest heb ik geld gekregen, ga dus morgen voor ik naar de camping gaat nog ff lekker shoppen.
Ik ben een zondag of een maandag weer hier, ga lekker een paar dagen naar mijn ouders met Lisa.

@Anoek, Fijne vakantie en lekker genieten met zijn 3tjes.

@Tara, Fijn dat de tepelhoedjes werken. Kan me voorstellen dat het niet fijn is om met zoveel pijn  te moeten voeden. En het zijn idd jouw tepels en kind!!!

Voor de rest weet ik het ff niet meer.
Meiden fijn weekend allemaal en lekker genieten van het mooie weer he??!!

Liefs xxx

Hallo,

Echo was helemaal goed. Bolletje van de beeb ligt al een beetje ingedaald en naar beneden! De beeb was druk in de weer en staat weer mooi op de foto. De rest was ook allemaal oke (bloedwaarden, bloeddruk, grote van mijn buik etc.)

De pijn komt van het indalen of zijn al oefenweeen en ik kreeg de tip als het weer is om in bad te gaan, onder de douche, kruik ertegen of zoiets dergelijks.

Anoek, een hele fijne vakantie!

De rest tot morgen!

x-vlinder

Hoi hoi,

Nou bijna alles is gepakt. Morgenvroeg nog de laatste dingetjes inpakken en dan kunnen we op pad! Heb er zo'n zin in!!
Ben nogal van de lijstjes met dit soort dingen en nu helemaal; voor het eerst voor Benthe pakken, ha ha! Volgens mij sleep ik -net als bij elke vakantie- weer eens teveel mee.
Hopelijk past alles in de auto, want voor Benthe moeten we het nodige meenemen wat veel plek inneemt, zoals campingbedje, kinderwagen met reiswieg (want ja, ze past nog niet in de wandelwagen...), matrasje, maxicosi en dan nog alle tassen en zo. Ach beetje passen en meten en het zal wel lukken.

Vlinder, fijn dat alles op de echo er goed uit zag en ach, je moet maar zo denken, oefenweeën zijn voor een goed doel!Wat ook fijn is is de diepe ademhaling (ik heb hem geleerd op de gym), zo maak je ruimte in je buik.

Twinkel, Vlinder en Pippie, meiden geniet van jullie verlof. Nog eventjes en dan moegn jullie beebjes ook komen! Nu nog mooi even bij jullie mama's blijven zitten!

Vs, Bo en Patricia, geniet van jullie zwangerschap!

Tara, geniet lekker van je 2 mannetjes en rustig aan hé!!

Ukkie, voor jou begint het werken volgende week of niet? Ik zal aan je denken. Ik weet hoe moeilijk het voelt, maar voor mij viel het uiteindelijk reuze mee toen ik op kantoor was. Hoop dat het voor jou ook zo zal zijn. Gelukkig is Lise bij  je mannetje als  jij naar kantoor gaat. Dat scheelt echt veel!  Hoop ook dat de oxytocine zn werk gaat doen. Succes meid!

Meiden, tot over een dikke week!

Liefs Anoek

Goedemorgen!

Hier een vroege vogel: ben er al een uur uit! Nouja, als Lise niet wakker was geweest lag ik ook nog op 1 oor hoor. Ze is door de hitte helemaal uit haar ritme: gisteravond om half 7 gedronken, toen sliep ze eventjes, toen wakker maar niet drinken, om 10 uur weer in slaap gevallen, 11 uur weer drinken.
En toen vannacht om 4 uur weer...baal baal. Nouja, ze doet het ook niet expres.

Voordat ik overal op reageer eerst dit: Anoek, fijne vakantie! Lekker genieten met zn drietjes! Heerlijk! Hoop dat het weer ook een beetje meezit... Paste alles in de auto?

Oh Tara, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt met aanleggen. Enne...niet al teveel aantrekkenhoor, van die BV-organisaties. Als jij baat hebt bij een tepelhoedje, moet je 'm vooral gebruiken! Ik hoop dat het steeds beter gaat (ik had dan wel geen kloofjes, maar uit ervaring kan ik je zeggen dat het steeds makkelijker gaat hoor, houd vol!).
Mooi he, die lachstuipjes! Wij hebben daar ook erg van genoten hoor! Af en toe heeft Lise het nog, als ze heel licht slaapt: zo schattig. En inderdaad: dan smelt je van geluk!

Jaaaa Vlinder, Twinkel en Pippie, het schiet echt op! Spannend hoor! Een vriendin van me staat ook op knappen, de komende maand wordt echt een babyboom!

Vlinder, fijn dat de echo goed was. Toch altijd weer een geruststelling. En de kleine is dus ingedaald? Ook fijn!

Bo, doe je rustig aan? Een zwangerschap vergt veel van je lijf hoor, ook in het begin als je het nog niet zo goed ziet: moe, moe, moe!

Ik voel me toch wel een beetje dubbel hoor: mn laatste officiële vrije dag vandaag. Dan nog weekend, en dan werken. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden...bah.

Ik ga: Lise heeft honger...

Tot later!

Liefs, Ukkie26

Hallo,

Anoek, je bent vast al weg maar toch een hele fijne vakantie met je mannetje en Benthe!
Ukkie, je laatste dag alweer. Dat is ook snel gegaan zeg!

Ben zo terug!

x-vlinder

Ben ik weer!

Moest even tussendoor iets regelen dus vandaar.

Hoe is het met de andere wiebelmama's?
Het weer is hier super vandaag. Zonnetje, windje...echt genieten nu van de wat koelere lucht.

Tot snel.

x-vlinder

Hoi,

hier is het ook beter weer hoor, vind ik. het waait lekker (huis koelt zo snel af). Geen zonnetje alleen, maar dat hoeft voor mij ook even niet hoor.

Meiden, zit gewoon met tranen in mn ogen hier: vandaag mn laatste officiële vrije dag. Voelt zoooo dubbel, best lastig hoor. Zullen vast nog wel de hormonen zijn (die geef ik de schuld) maar ikzit niet echt lekker in mn vel nu.

Hoop van harte dat ik maandag net zo'n positief berichtje kan neerzetten als Anoek had na haar eerste dag weer werken...

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan