Goedemorgen!
Hier een vroege vogel: ben er al een uur uit! Nouja, als Lise niet wakker was geweest lag ik ook nog op 1 oor hoor. Ze is door de hitte helemaal uit haar ritme: gisteravond om half 7 gedronken, toen sliep ze eventjes, toen wakker maar niet drinken, om 10 uur weer in slaap gevallen, 11 uur weer drinken.
En toen vannacht om 4 uur weer...baal baal. Nouja, ze doet het ook niet expres.
Voordat ik overal op reageer eerst dit: Anoek, fijne vakantie! Lekker genieten met zn drietjes! Heerlijk! Hoop dat het weer ook een beetje meezit... Paste alles in de auto?
Oh Tara, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt met aanleggen. Enne...niet al teveel aantrekkenhoor, van die BV-organisaties. Als jij baat hebt bij een tepelhoedje, moet je 'm vooral gebruiken! Ik hoop dat het steeds beter gaat (ik had dan wel geen kloofjes, maar uit ervaring kan ik je zeggen dat het steeds makkelijker gaat hoor, houd vol!).
Mooi he, die lachstuipjes! Wij hebben daar ook erg van genoten hoor! Af en toe heeft Lise het nog, als ze heel licht slaapt: zo schattig. En inderdaad: dan smelt je van geluk!
Jaaaa Vlinder, Twinkel en Pippie, het schiet echt op! Spannend hoor! Een vriendin van me staat ook op knappen, de komende maand wordt echt een babyboom!
Vlinder, fijn dat de echo goed was. Toch altijd weer een geruststelling. En de kleine is dus ingedaald? Ook fijn!
Bo, doe je rustig aan? Een zwangerschap vergt veel van je lijf hoor, ook in het begin als je het nog niet zo goed ziet: moe, moe, moe!
Ik voel me toch wel een beetje dubbel hoor: mn laatste officiële vrije dag vandaag. Dan nog weekend, en dan werken. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden...bah.
Ik ga: Lise heeft honger...
Tot later!
Liefs, Ukkie26