Haai meiden,
hier zijn de traantjes weer wat opgedroogd, maar nog wel een weemoedig gevoel. Precies zoals Twinkel zei: melancholisch. Deze tijd komt nooooooit meer terug en het was zo bijzonder allemaal. Eerst hoogzwanger mn verlof in, dan maar aftellen, en ineens heb je een mini-mensje in je armen! Zo mooi en bijzonder. Poe, schiet weer vol...
Ik geniet zeker hoor, Vlinder! Het idee is gewoon ff wennen. En dan is de eerste 2 maanden mn mannetje gewoon thuis als ik werk...eigenlijk niets anders dan wanneer ik ga winkelen en hij blijft thuis, alleen dan wat langer...dat probeer ik mezelf wijs te maken. Ik zal over een paar weken wel denken: "wat deed ik moeilijk toen ik weer moest werken", maar ach...
Twinkel, de kelderkast uitmesten? Jij hebt wel meer nesteldrang dan ik had hoor, poe. Mn mannetje had stiekum gehoopt dat ik er meer last van zou hebben, haha. Nu houd ik het gewoon bij, ga niet extra veel meer poetsen want ove 2 maandjes zijn we verhuisd!!!
Over 1 maand de sleutel van ons nieuwe huis, en over 2 maandjes er al in! Gaat zo snel! En de keuken komen ze ook nog voor die tijd plaatsen, da's helemaal mooi!
Nou, ik ga even boodschappen doen en wat dingen op de post doen... daarna eens kijken wie we allemaal een adreswijziging willen sturen, en kaartjes bestellen...
Fijne dag!
Liefs, Ukkie26