Haai meiden!
Ben ik weer, na mn eerste werkdagje in maanden (22 weken thuis...). Het ging GOED! Jeej, ben zo blij! Je weet toch niet van tevoren hoe het zal gaan, maar het viel me alles mee. Heb natuurlijk wel aan Lise gedacht, maar helemaal geen last gehad van tranen. Nouja, toen ik thuiskwam wel, ze lag zo lief te lachen in de box...smelt, smelt.
Patricia, die buikband van C&A met Kicking Baby erop heb ik ook! Leuk ding he?
Pippie, leuke foto's hoor! En wat een mooi kamertje! En een mooie buik ook...
spannend he, volgens de planning ben jij de eerste die 'moet' bevallen. Maar Twinkel, Vlinder en jij zitten zó dicht op elkaar...spannend wie wanneer gaat bevallen...
Twinkel, Vlinder en Pippie, vanaf 37 weken zwangerschap (jaja, da's al bijna) geld voor jullie de meldplicht hoor! Of afmelden (avond voor de dag dat je er niet bent) MET een reden, haha. Anders wordt het zooooooooo spannend: 3 tegelijk! Leuk, leuk, leuk. Misschien worden jullie ukjes wel op dezelfde dag geboren, dat zou lachen zijn. Kunnen jullie synchroon-puffen...
Over de tepelzalf: Bepanthen kun je er gewoon op laten zitten hoor (nouja, ik weet niet hoe dik je het erop smeert...haha), dat is er wel zo ongeveer ingetrokken als je weer moet voeden.
Pippie, herkenbaar hoor, ik had ook wel zin in de bevalling. Gewoon, omdat dat het begin is van hetgeen waar je zo naar verlangt! Ik dacht echt "kom maar op"!.
Oh Tara, wat fijn dat je je helemaal goed voelt bij je BV-beslissing! En nog fijner dat je wijkverpleegkundige niet van de BV-politie was! Ik hoop dat je niet al te vel last hebt van het ineens stoppen en van stuwing... En ik kan me helemaal voorstellen dat je blij bent dat je ermee stopt, als het aanleggen zo'n pijn doet...auau. En dat 6 of 8 keer per dag...groot gelijk meid.
Hoe is het met de traantjes Tara???
Vlinder, tsja, verhalen van mn werk...er was wel aardig wat gebeurd: collega's weg, collega's ziek, overspannen en ga zo maar door. Maar geen leuke dingen ofzo. Het leukste was dat ik lekke rbij heb zitten kletsen met een oud-kamergenootje: zij heeft een dochtertje van 5 maart, een maandje ouder dan Lise dus. Erg leuk om lekker bij te beppen. Zo'n eerste dagje is dan zo om (en niet productief, haha).
Morgen werk ik thuis (ondertssen lekker met Lise tutten), woensdag vrij, donderdag op kantoor en vrijdag vrij. Da's zo ongeveer mn rooster voor de komende 2 maanden. Dan, vanaf oktober, hebben we opvang, 2 dagen, vanaf november de (gewenste) 3. En dan maar eens zien of 4 dagen werken me ook echt bevalt (mannetje gaat ook 4). Zoniet, dan ga ik naar 3, heb ik vandaag na wat rekenwerk besloten... Dat redden we financieel wel.
Vlinder, Twinkel en Pippie, sterkte met de laatste loodjes! En blijf genieten hoor! Ik duim voor jullie dat het niet zo warm meer wordt (zo zielig als jullie van die olifantenvoeten hebben).
VS en Bo, gaat het met jullie ook goed?!
Meiden, ik ga even snel wat boodschapjes doen nog: we krijgen morgen
(verlate) kraamvisite! Toch wel leuk nog hoor, nu is Lise niet alleen
meer aan het slapen maar lacht, kirt en brabbelt ze zo leuk! Heerlijk!
Fijne avond en tot later!
Liefs, Ukkie26